KaMa Skrevet 13. juni 2008 #51 Skrevet 13. juni 2008 ..og du var kanskje ikke HI, men grattis med dagen til HI lell. ;-DD
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #52 Skrevet 13. juni 2008 Hi har du fått gaven? Var det det du trudde han hadde kjøpt til deg?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #53 Skrevet 13. juni 2008 Skjønner deg kjempegodt jeg..... Kan ikke beskrives hva jeg følte sist jul da jeg hadde kjøpt mp3-spiller, bok m.m. og brukt 1500 kr på kjæresten, mens jeg fikk et gavekort pålydende kr.500 på et jævla make-up-kurs. Jeg var dritirritert... Og han skal være glad vi ikke feiret julaften sammen. Man må jo bare si fra. Eller så får du sørge for å få tak i kvitteringen slik at du kan bytte gaven til noe du selv liker.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #54 Skrevet 13. juni 2008 Hva med at du kjører samme taktikk neste gang han har bursdga. Du kjøper noe til ham som du ønsker deg. Voila, så er jo alle parter fornøyde. ELLER... så kan det faktisk være at han tar hintet. Er veldig spent på gaven jeg da... :-)
KaMa Skrevet 13. juni 2008 #55 Skrevet 13. juni 2008 Skjønner ikke helt at du sammenligner deg med HI, anonym 23.34 Kjæresten din kan vel neppe for at du har brukt uanstendig mye penger på gave. Make-up-kurs er vel neppe noe han kjøpte til seg selv? Høres da vitterlig ut som han hadde gått inn for å finne noe du likte. Du høres bare smålig og bortskjemt ut, og du fikk åpenbart ikke med deg hva som var hovedpoenget i denne tråden..
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. juni 2008 #56 Skrevet 13. juni 2008 ok...hadde jeg fått en drill i gave så hadde han nok fort fått den tilbake----i hode hehe!! Men hadde jeg fått et smykke som jeg ikke likte så godt så hadde jeg gjort alt i min makt for å virke takknemlig og glad...Hans selvfølelse og--din for den saks skyld+ respekten dere i mellom bør være viktigere enn som så... Har dere ikke et større problem?:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå