Gå til innhold

*dreamer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå så kjedelig at du skal jobbe helt til 6!!:( Har jobbet fra 9 jeg, men jeg slutter kl 3, bare to timer til:) Så er det én jobbdag til i morgen, og så er det 3 uker ferie, jippi!! Når starter din ferie?

Æsj, jeg blir gaaaal av at vi ikke får karakterene på eksamen! Håper de legges ut i morgen ihvertfall..

Kjolen høres så utrolig fin ut! Elsker knelange kjoler med bånd under brystet! Og lange fluffy armer høres veldig stilig ut. Du er sååå heldig!!!! Hehe;)

Håper du får en fin dag, selv om du må være lenge på jobb!

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei... nå er arbeidsdagen over... jippi... kjeeeedelig.. hehe... i morgen drar vi til fjells... weeee.... gleder meg... Du er sååå heldig da... 3 uker.. sukk... Vi skal ikke ha ferie før siste i juli første i August vi da... det er lenge til... men men... så skal vi ha en uke i september da.. med jakt=)

Uff håper resultatet kjem i morgen ja.. sukk... Gjort noe spennende i dag da?

klæm

Skrevet

Blir deilig med ferie da!!!:) Men du er jo heldig som har 3 uker ferie, hvor 2 av de er når de fleste har begynt på jobb igjen, da kommer jeg til å misunne deg! Hehe. Jeg vil jo ha de 5 ukene med ferie jeg har krav på, så jeg kommer til å ta ferie de to første ukene av august og tror jeg, men har ikke helt bestemt meg. Vet du når vi skal ut i praksis? Så gøy at dere skal ha en uke med jakt!! Drar dere ut i skogen og sover i telt da?

Ja det håper jeg og, holder på å bli gal av å vente:( I dag har jeg jobbet og vært på ikea. Du da? Gikk jobbdagen greit?

Klæm

Skrevet

Vi skal nok ut i praksis på vårparten,sånn som i år om jeg ikke husker helt feil.... Det er bla derfor jeg er spent på graviditet osv... for det kan jo hende man ikke får tatt ferdig praksisen.. hehe.. jeg tenker at får man hverfall tatt den er det bare mappeoppgavene igjen.. og de kan man jo gjøre høygravid/hjemme værende.. eller noe...

Ja jak er morro! Regner med at vi leier hytte... greit og kunne ta en dusj og lage litt god mat etter 8timer til fots liksom.. hehe... Men igjen er litt spent da.. tenk om jeg er gravid(for håpentligvis) og får bekkenløsning... hmmm håper jeg er frisk i svangerskapet og kan holde meg aktiv...

Jobb gikk greit nok.. veeeeldig lite kunder(barnetøy) så timene sneglet seg forbi.. men nå er det jo deilig, 8 timer mer på timelisten=)

Ellers er det ikke noe som skjer.. titter inn og ut av her+studweb samt ser på tv.. hehe...

I LOVE IKEA

Skrevet

Jeg vet at vi skal ut i praksis 4 uker dette semesteret. Og til våren skal vi ha en uke i praksis og 3 uker med prosjektarbeid, det er i mai/juni. Men er usikker på når praksisen dette semesteret er. Håper at vi ikke kan være med på praksisen til våren!!!;) Eller så kan det jo hende at det går an å forsyve praksisen, så man bare har bacheloroppgaven igjen. Tenk om vi to kunne gå ut i tidlig praksis sammen med fine kulemager!

Er nok greit med hytte så dere får dusjet og laget god mat ja!:) Ååh det høres så utrolig koselig ut å dra på jakt og hyttetur! Får håpe du holder deg frisk og slipper bekkenløsning du som er så aktiv, men det kan jo hende at du slipper unna nettopp fordi du er så aktiv:) Håper jeg og slipper unna bekkenløsning, høres grusomt ut! Skal prøve å være flink til å gå på tur når jeg er gravid, holde meg litt i form;) Er ikke så flink til det, hehe.

8 timer på timelisten er ikke dumt;) Men kjedelig med så lite kunder da. Blir du ikke enda mer babysyk når du jobber der? Hadde bare gått og sikla på babytøyet hele dagen jeg;) Men du har jo sikkert blitt vant til det, hehe. Ikke noe karakterer på studentweb enda??:(

OH YEAH <3<3<3IKEA<3<3<3 Hehe!

Skrevet

ok... det er jo bra da.. jo mer som gjøres unna dette semesteret jo bedre er det=) gleder meg litt til og begynne siste semesteret... pratet med en av de jeg var i praksis med og hun sa at hun hadde funnet en bokhandel i byen man kunne spare mange hundrelapper på.. husker ikke hvor, skal finne ut av det! åååå tenk om vi kan ha babymager i tidlig praksis.. er bare såååå dreamy da.. sukk..

Jeg er nok ikke sååå aktiv.. hehe... bare når jeg vil... er veldig sta ser du, så jeg holder ut lenge... thank god... på tre jakt dager sist sesong gikk vi 27timer i fjellet.. så blir en del trasking.. men er jo ikke snakk om å løpe innover. Man går sakte og rolig og lar hunden søke frem vilt.. er veeeldig koslig.. så tenner man bål og drikker kaffe og tar en hvil... *glede seg*

ingen karakterer enda... just sjekket...=( håper bare jeg står jeg nå... følsen blir bare verre og verre.. sukk

hurra for svensker...

natta klæm

Skrevet

Gleder meg veldig til begge semesterne, men spesielt det siste;) Tror det kommer til å være såå mye spennende dette året, også er det ingen eksamen!! Det er digg det. Så jeg hååper bare at jeg har fått ok karakter på eksamene, så jeg slipper å ta opp noe. Det er jo supert hvis det er en bokhandel der vi kan spare mange hundrelapper! Kjenner en som gikk ett år over oss, skal spørre om jeg kan få kjøpe noen bøker av henne, sparer mye på det og:)

27 timer!!! Å herregud, hadde krepert jeg, hehe. Du må være veldig sta for å få til det:P Og sprek! Men høres veldig deilig ut å traske rolig mens hunden søker. Det må være fantastisk for hunden og!:) Skjønner godt at du gleder deg, får lyst til å dra på jakt istedenfor til syden jeg, hehe.

Så irriterende at de er så treige på å legge ut karakterene!:( Blir kvalm hver gang jeg går inn og sjekker i tilfelle de har kommet... Begynner å få en skikkelig dårlig følelse jeg og:´-( Uff!!! Tror nok garantert at du står:) Håper på minst en c jeg, men frykter at det har gått mye dårligere.. Har så lite lyst til å begynne og ta opp fag. Og pensumet i dette semesteret synes jeg var skikkelig ille og!

Hurra for svensker ja, haha!

Nei nå får jeg komme meg til sengs. Du får sove godt:)

Nattaklæm

Skrevet

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa jeg stooooooooooooooo.... hehe... Fikk en D... ikke mye og rope hurra for i seg selv.. men jeg sto... Er så dårlig på de hjemme eksamene altså.. går myyye bedre på skole eksamene som regel... er litt omvendt jeg.. hehe

DU da? gikk det oK?

klæm

Skrevet

Ååååå så bra at du stooooooooo!!!!!!!=D En D er jo ikke dårlig heller!:) Hjertet mitt slo så syyykt fort når jeg gikk in og sjekka nå. Jeg fikk en C... Er fornøyd med det, men tror nok ikke det blir noen master på meg nei, hehe. Tror det er umulig å få høyere enn C jeg:P Skulle ønske at de la ut begge karakterene samtidig!! Da kommer vel den andre på onsdag da, når jeg er borte. Hvordan tror du det gikk på skoleeksamen da? Du er heldig som klarer skoleeksamene så bra:):)

Klæm

Skrevet

C er super bra da!! jeg får heller ikke bedre enn c... ligger på d'er og c'er.. så da... hurra for oss...

Ja regner med at den andre kjem på Onsdag.. men du har vel no nett muligheter der også har du ikke??? så du hverfall får sjekket... Blir ikke Master på meg heller... men skal nok få meg en ok jobb fordi om tenker jeg.. hehe...

Trur det gikk ok på skole eksamen... håper kanskje en C hvertfall... Da blir jeg fornøyd... Ohlala nå kan jeg dra på hytta med god samvittighet... hehe....

Skrevet

Hurra for oss!!!!!:) Synes vi har vært veldig flinke jeg:) Jeg får C på alt jeg gjør jeg, hehe, så vi ligger omtrent likt. Jeg får prøve å jobbe som en gaaal til neste år, så kanskje jeg har en liiiten sjans for å komme inn...

Vet ikke om det er noen nett muligheter der, men da får jeg isåfall vente til lørdag eller få sambo til å sjekke. Hva slags jobb har du lyst på? Tenkte at det var så mange jobbmuligheter etter en bachelor i spesped jeg, men når jeg søker på finn og sånt, så finner jeg ingen ting...

Så bra at du tror det gikk bra, da får du nok minst en C ja!!!:) Jeg følte også at den gikk veldig bra, men nå er jeg veldig usikker. Deilig at du kan dra på hytta med god samvittighet:) Jeg klarer ikke slappe av før jeg får den siste karakteren jeg, er såå nervøs for den!

Nå får jeg jobbe litt her;) Har tanta forsvunnet forresten?

Skrevet

hei hei.... bare ønske gooooood ferie!!! Så preikes vi om noen uker... dra til fjells no ja... hurra!!!!!!!!!!!

Tanta er fortsatt på besøk hu... J*!#¤"%¤%¤% møkk.... hmfr.... men hu må vel forsvinne til slutt... så da...

masse sommer klæm.... kos deg masse.... weeeeeeeeeeeee

Skrevet

Gooooooooood ferie!!!!!! Snakkes om noen uker ja, kos deg MASSE på fjellet!!!!!!

Dumme dumme tante, nå må hun da forsvinne snart:(

Masse sommerklemmer....håper du får en super ferie....weeeeeeee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...