Gå til innhold

*dreamer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om han ville brukt de sidene.. hvorfor ikke.. trur det blir veldig mye enklere for dem når de har en positiv test i hånda.. et bevis på at de skal bli pappa liksom...

Jeg kom på en ting.. siden mens din er rett rundt hjørnet, og min er på bærtur, så kanskje vi er ferdig med mens ca samtidig og kan følge hverandre denne pp'n.. da skal jeg tempe også... for og finne ut av ting... må bare kjøpe termostat med 2 desimaler først.. hehe.. Det som er drit denne pp'n da er jo at ikm kommer i pappas bryllupp ca.. eller noen dager før kanskje.. hmmmm... vet ikke helt.. kommer jo så klart ann på mens.. ha.. duste tante... grrrrrrrrr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg svarer så sent, måtte handle og lage mat.

Ja det er nok sånn at når de ser den positive testen så blir det kanskje mer virkelig for dem også.

Så koselig at vi kan følge hverandre!!!:) Hvis du ikke får tak i et med to desimaler, så funker det med 1 desimal også, det blir bare ikke like nøye. Men tror ikke det skal være noe pronlem å finne EL med bare en desimal, tempen stiger jo ganske mye. Du kan jo se an;) Man får ihvertfall bestilt med to desimaler på babyornot.

Ååå det er så typisk at IKM alltid blir rundt sånne spesielle dager. Synes du bare skal ta en test på morgenen den dagen, og hvis den er negativ så kan du kose deg med litt alkohol. Men du må jo selvfølgelig gjøre som du føler for da;)

Hater tanta så sinnsyyyyyykt mye!!!! Håper dette er siste gang vi ser henne på lenge.

Skrevet

trenger jo ikke unskylde deg da.. hehe... skjønner jo at man har et liv uten om BIM, selv om samb mener jeg ikke har det... hehe...

Ja blir kos... jeg har en med 1 desimal, så kanskje jeg bare bruker den,,, kanskje like greit liksom.. men står du opp på samme tid hver dag da? for man må gjøre det morgenen? kl når er det du temper?

Ja er jo litt typisk.. men men, det får nå være... jeg ser ann følelsen... men blir sikkert litt alkohol... men den tid den sorg.... (eller glede.. hehe)

me too hater tanta syyyyyyyykt mye.. hehe...

klæm

Skrevet

Sambo mener det samme om meg;P Skal jo innrømme at jeg er ganske hekta på å være her inne, hehe.

Du kan jo prøve med en desimal, og se om det funker, og skriv inn tempene på FF.. Jeg temper kl 7 hver morgen, så sover jeg bare videre etter det;) Man må gjøre det på morgenen ja, til samme tid hver dag etter minst 3 timer søvn. Står masse på pernille.info.

Du får se an følelesen ja, og evt. testen. Håper det blir den tid den glede;)

Tanta ser heldigvis ikke ut til å dukke opp i dag, da våkner jeg vel med TR i morgen tidlig, blæææ!

Har du noen planer for uka da?

Klæm

Skrevet

Jeg er nok litt avhengig ja.. hehe.. med det indrømmer jeg IKKE ovenfor Anders.. hehe...

Ja får sette meg ordentlig inn i tempe greiene en dag.. hehe...

Men det var jo bra tanta ikke kom i dag da... forhold til pergon liksom..

I morgen skal jeg ikke noe... vaske leilighet tenker jeg... onsdag skal jeg til byn og møte mamma og styre med kjole.. Torsdag blir det jobbing... Vis jeg er så heldig at tanta er gone til helgen blir det telt tur og fiskin til helgen.. Men orker ikke om man har tanta liksom... bare kjipt... DU da? noe spennende som skjer denne uken?

klæm

Skrevet

Hehe, nei det trenger de ikke å vite;)

Det er veldig enkelt de tempegreiene, går fort å sette seg inn i. Bare å spørre hvis det er noe du lurer på:)

Så flink du er som skal vaske leilighet! Såå gøy med kjole da! Har du funnet ut hvilken farge og sånt du vil ha? Hørtes så utroolig koselig ut med telttur og fisking!!! *Jeg vil og* Men skjønner at du ikke orker hvis du har tanta. Håper hun har forsvunnet til helgen! Hadde du så lange tantebesøk før du begynte på pilla og?

Skal ikke så mye denne uka. Jobber i morgen, torsdag og fredag, og lørdag reiser jeg til Mallorca:)

Hmmm vurderer å kjøpe en CB dig og ta i morgen hvis tanta ikke har kommet. Hva synes du? Sikkert bare tullete, men er såå spennende å teste, selv om jeg sikkert blir skuffa, hehe.

Klæm

Skrevet

Er egentlig ikke naturlig flink med vaskin.. men har jo hund.. så man må jo nesten bare... hehe... har ikke funnet ut farge enda.. blir vel kanskje blå eller rosa.. litt sommerlig i hvertfall.. Ja det er kos mer fisking og telting.. blir bare for skjeldent desverre..

Ja hadde tanta leeenge.. var jo derfor jeg startet på pilla i utgangspunktet etter gyn besøk.. da var jeg 14... men 3 uker er ingen ting i forhold... 8 uker var vanelig... 10 uker på det meste.. gaske håpløst. så derfor var jeg jo veldig spent på hvordan dette skulle gå da... Men det året jeg gikk på folkehøyskole stoppet jeg med pilla, for jeg hadde ikke råd(hehe)... Da hadde jeg mens 1 uke nøyaktig i normal syklus... så har et håp om at det skal bli bedre for meg også etter hvert.. håper det hvertfall... Men går det et år med bare tull og kluss så må jeg jo bare hive meg rundt og komme meg til en gyn igjen.. håper jeg slipper da... hehe...

skjønner du har lyst da.. men kanskje vente til nærmere helgen? ta en før du drar om tanta ikke kommer... da slipper du og bli skuffet og du sparer penger... veit det er vanskelig.. vet ikke om jeg hadde klart og vente jeg altså.. men du må fortelle hvordan det gikk da om du tar.. hehe...

du er bare sååååååå heldig som skal til mallorca da.. sukk... er jeg heldig så ender vi i valdres i sommer vi.. har ingen planer at all.. tar det som det kjem..

uuu nå begynner unkaren snart.. weeee

Skrevet

Skjønner at du må vaske når du har hund ja, hehe. Blå og rosa er jo kjempefine og sommerlige farger. Du kommer til å bli sååå fin tror jeg!!:)

OJ, 8-10 uker!!!!! Da hadde jeg blitt gal:( Stakkars deg, er ihvertfall bra at du ikke har mensen så lenge av gangen nå. Er jo lovende at du hadde 1 uke da du gikk på folkehøyskole, får håpe at det blir sånn snart! Eller håper mest at du ikke får mensen noen flere ganger da;)

Hmmm... Er nok lurt å vente ja. Hvis tempen stiger i morgen, så tror jeg at jeg drar og kjøper en digital og tester selv om det er litt tidlig. Hater å ikke vite. Hvis den er lav i morgen og så er det ikke noe vits, da våkner jeg nok med tanta;) Skal selvfølgelig fortelle hvordan det går. Har hatt en del murringer i kveld, så tanta er nok rett rundt hjørnet. Men det er bra at hun holdt seg vekk i dag ihvertfall;)

Gleder meg veldig til Mallorca!!:) Blir sikkert kjempefint i Valdres og da, har dere hytte eller noe der? Når skal dere dit? Håper været i Norge blir kjempebra, da er det jo deilig å være her og:)

Har vært på en liten gåtur med venninna mi jeg nå, koselig:)

Skrevet

Ja man blir gal... men da hadde jeg jo ikke noen kjæreste eller sex liv.. var jo 14 liksom.. så man ble liksom vant til det, tenkte ikke mye over det.. derfor tok det også litt tid før jeg dro til lege også.. Men nå betyr det jo litt mer kan man si.. og det startet så bra.. hadde supre sykluser i 3mnd og så tulla det seg til.. så håper det bare er etter spill av pilla og at det roer seg..

Jeg hadde nok hatt problemer med og vente jeg også.. men siden du alikevell føler at tanta er på vei kan det jo være lurt og vente.. men jeg håper jo veldig at du er gravid da.. hehe... hadde vært såååå bra.. men vis ikke blir det u and me next month.. + at du kan virkelig kose deg i mallorca med alkohyler og alt.. man må jo prøve og se det positive i alt...

Det er svigers som har hytte i Valdres.. vi fant akkuratt ut at den er ledig neste helg, så da kan det hende vi ofrer telt for hytte.. kose oss bare oss to og rødvin, lange turer med hunden.. er så deilig og være der alene også.. + at Vålereanga spiller i Fagernes neste helg.. hehe... kan være morro og se på.. hehe...

Deilig med tur da... akkuratt vært ute med hunden nå jeg.. Du er heldig som har venninner i nærheten.. Det er kanskje litt aberet med og bo så off kan man si.. jeg har liksom ikke så mange i nærheten.. Har jo naboen over oss, men fordi vi bor sammen blir det liksom ikke det samme. man er jo litt opptatt av og værne om det privatlivet man har kan man si.. ellers er det et nabopar som hun er like gammel som meg og han er like gammel som Anders.. litt pussig i grunn.. hehe.. Men kjenner dem ikke såååå godt enda liksom.. får gjøre noe med det trur jeg.. hehe...

kos deg videre i kveld=)

klæmma te dæ

Skrevet

Nei man tenker kanskje ikke sååå mye på det når man ikke har kjæreste eller sexliv, men nå er det litt annerledes;) I tillegg så er det jo irriterende når dere prøver og må vente så lenge på EL hver mnd. Sa rart at du hadde supre sykluser i 3 mnd og så tulla det seg til da, får håpe det snart ordner seg igjen!

Jepp, får se an i morgen. Tror nok tanta kommer uansett. Så neste mnd er det U and me ja!!!:) Da blir det babyer på oss i slutten av mars, ååå jeg gleder meg!! Hihi! Og det er jo greit at jeg kan kose meg med alkohyler i mallorca, det er ganske feste-sted vi skal til. Må se det positive i alt ja:)

Det hørtes så utrooolig koselig ut å kose seg på hytta med rødvin og lange turer, skikkelig romantisk:) Er sikkert morro å se Vålerenga og! Kommer nok til å bli en knall helg uansett om det blir hytte eller telttur:)

Heldig du er som har hund altså!:) Skjønner at det er kjedelig å flytte fra vennene. Skjønner at dere vil værne litt om privatlivet når de bor rett over dere. Men får håpe dere blir bedre kjent med det naboparet:) Har de barn?

Kos deg videre i kveld du og=)

Klæmma

Skrevet

Hei hei... har tanta kommet eller ble det en test? er kjempe spent... jeg håper seff at tanta er borte.. hihi...

Ja er veldig kos med hytte.. Det som er så deilig er at det er strøm og vann.. så man kan lage ordetlig mat og ta en dusj etter en lang tur.. men det er alikavell en skikkelig hytte, alt er veldig enkelt... Er ikke noe røkke hytte liksom.. hehe.... inmari koslig altså...

Ja og ha hund er det beste som finnes.. er jo lille barnet mitt..

Ja vi er nå Enga fans vi, så er jo morro og dra på kamper.. hehe...

Nei nabon har ikke barn, hun vil ha men ikke han enda.. så da...

klæm

Skrevet

Hei hei!:)

Her kom tanta vettu, men det gjør ikke noe. Gleder meg bare veldig til å begynne på pergo!!!:) Har tanta di begynt å forsvinne da?

Ååh så deilig med hytte med strøm og vann. Stefaren min har en hytte der det er strøm, men ikke vann. Savner veeeldig dusjen når jeg er der! Og en ordentlig do, hihi. Det er bra at det er en ordentlig hytte da, tror ikke man får helt hyttefølelsen i en røkke hytte, haha!!

Jaa, hunder blir som å ha et barn. Mamma har en hund, og det verste da jeg flyttet hjemmenifra var å flytte fra lille vovven, hehe.

Ekstra morro å dra på kamper når dere er Enga fans! Følger bare med på sport når det er EM og VM og sånt jeg;)

Stakkars nabon da, er ikke noe gøy å vente på at han skal bli klar!!:(

Hva skal du i dag da?

Klæm

Skrevet

så det på nicet ditt at tanta kom... 20pp'er, gosh, nå ER det din tur altså!!!! Tanta min herjer like godt den vet du... usj

Vi har utedo vi også.. men en sånn camping do inne til nattbruk for småtingene.. Deilig og vintern og kunne bare gå på den for og tisse om natten... slippe og gå ut i 20 kalde liksom.. hehe

Skal vel ikke noe i dag tenker jeg.. bare vaske leilighet... usj, hater og vaske.. men det må jo gjøres.. starte etter 7'th hevean tenker jeg.. hehe

Du da? noen planer for dagen?

klæmmers

Skrevet

Hehe, ja 20pp´r høres myyye ut, hadde håpet jeg slapp å se det tallet;P Men men.. Æsj så kjedelig at tanta di ikke har gitt seg enda!!:(

Så deilig med campingdo inne til å ha på natta:) Er ikke no deilig å gå ut i 20 kalde nei, haha! Egentlig ikke veldig behagelig å måtte gå ut på natta uansett:P

Æsj, kjedelig å vaske!!:( Burde egentlig sette i gang med å vaske badet jeg:-S Men vurderer å utsette det til i morgen, hehe. Jeg skal jobbe fra tre til ni i dag, ellers har jeg ikke så mye planer. 7´th heaven, hehe.. Ser på days of our lives jeg, haha!!

Klæm

Skrevet

Jeg går og sjekker hele tiden om hun er på retretten... men ei.. hehe...

uuuuu i gode og onde dager.. sukk.. har ikke tv3 vi.. dustete... så på det hele tiden før.. det er suupert tidsfordriv.. hihi

Utsett det til i morgen du.. man skal ikke jobbe to ganger på en dag.. hehe...

Skrevet

Hehehe, den er jeg med på!!! Da blir det vasking i morgen;P

Kjedelig at du ikke har tv3 da, det er suupert tidsfordriv ja, hehe!

Håper tanta snart forsvinner, nå har du hatt henne mer enn lenge nok! Nå skal vi bare bli kvitt hver vår tante, så skal vi ikke se henne igjen på et års tid!:) Gleder meg til å slippe å få besøk av henne på en stund.. Kan tenke meg at du gleder deg enda mer, som har TR så lenge av gangen!

Har du forresten tenkt noe på hva slags vogn du vil ha?

Elsker å se på vogner og drømme meg bort til den dagen jeg skal kjøpe meg en;)

Skrevet

Ja det er deilig og ikke ha tante.. jeg byttet p-piller og på den nye,cerazette, mistet jeg mens helt... det var sååååå deilig.. hehe... Be gone tanter... hehe

Ja har sett på vogner, men ikke bestemt meg enda.. må jo ha en som er litt høy jeg da.. er jo 175 høy selv... + at samboer er 195 høy.. hehe.. så høyest mulig er bra... også vil jeg gjerne ha en som er litt stilig... hehe... Det er så mye jeg har lyst på.. sukk.. gleder meg sååååååå mye til jeg kan gå og shoppe sånne ting.. jeg har funnet ut at pappa skal få betale vogn da.. det er morfars jobb., hehe.. han vet det ikke enda da. hihi.. Tenk om vi snart blir gravide begge to, så kan man gå etter forelesning og titte på baby ting... weeeee

Skrevet

Åååh, det hørtes deilig ut!!!:) Det vil jeg begynne på når jeg skal begynne på prev igjen, eller p-stav.

Hehe, er nok greit med en høy vogn når dere er så høye ja. Vil du ha 3-hjuling eller 4-hjuling? Synes 3-hjulingene er veldig stilige, men tror kanskje 4-hjulingene er litt tryggere hvis man skal gå med vogna i skogen, og ikke bare på helt rett vei. Synes at Emmaljunga-vognene er så fine jeg! Gleder meg så utrolig til å kjøpe vogn og til å trille rundt med lille babyen min oppi. Hihihi, så greit at du har funnet ut av hvem som skal betale vogna allerede da;) Tror ene bestemoren til sambo skal få betale vogna vår, hun har så mye penger, hehe. Åååå jeg vil at vi skal gå etter forelesning og se på babyting sammen!!!! Weeeee!! Vi MÅ bli gravide NÅ, orker ikke vente lenger;)

Skrevet

Jeg trur nok at det blir 4-hjuling på meg.... skal nok i skogen av og til ja.. hehe.. Har en venninne som har 3-hjuling og hun elsker den, hun sier hun kan snu på en 5øring, det er jo praktisk da.. men hun bor i byn og skal inn i mange trange butikker... så jah... Emmaljunga er fiine ja... Falt veeeldig for denne... http://www.emmaljunga.com/start.asp?lang=NO&country=NO

camo og greier..hihi....

Ja vi må bli gravide nå... nå er det klampen i bånn så fort mens er borte... ingen ting skal være uprøvd denne mnd... weeeee

Skrevet

Hehe, kan tenke meg at du vil gå turer i skogen ja;) Fikk opp alle vognene på den linken jeg, hvilken av dem var det du likte? Synes mondial duo combo er sååå fin jeg! Spesielt i den lyse fargen, men det er nok ikke så praktisk;P Kan tenke meg at 3-hjulinger er veldig enkle og snu, også tror jeg de er ganske lette + at de er små når man legger den sammen. Så må nok vurdere en 3-hjuling.. Men blir nok 4-hjuling her og, koselig å kunne gå turer i skogen:)

Ja nå er det klampen i bånn så fort mensen er borte, nå skal sambo få slite seg ut!! HAHA!:P

Skrevet

Jeg syntes Edge duo er fin... den kommer i blant annet bege og grå... me like...Vi har stor bil vi da, så trenger liksom ikke tenke såååå mye på plass... event kjøpe litt mindre bur til voven.. hehe....

Syntes nesten synd på samboer nå.. hehe....

Skrevet

Edge duo er også kjempefin!!:) Så heldige dere er som har stor bil da, stasjonsvogn? Sambo har en stor bil, men det er bare toseter. Så vi får vel sette inn flere seter etterhvert. Min bil er gammel og liiten, hehe.

Haha, er ikke synd på dem;P

Nå får jeg legge meg etter en lang dag på jobb, og en film på tv 3;) Sove godt!

Nattaklæm

Skrevet

hei hei...

Vi har en zuzuki GrandVitara XL7.. Det er en stoor bil.. er ganske greit og ha i ny og ned=)

Nå har jeg vært i byn og truffet sydama... Det blir en isblå ca kjole.. er litt spent altså.. hehe.. skal prøve neste uke.. hu jobber fort altså.. kjempe trivelig dame=)

Ellers er tanta fortsatt på besøk, men syntes at hu har blitt litt spakere... *håpehåpe*.. I morges var det lite, men har blitt mer utover dagen.. men lover godt da.. hehe

Du da? fått vasket badet? gjort no annet spennende?

klæm

Skrevet

Så greit at dere har så stor bil!:)

Åååh det hørtes kjeeempefint ut med isblå kjole!!!:D Hun må jobbe veldig fort hvis du kan prøve allerede i neste uke. Du kommer jo til å bli superfin da! Hvordan skal den se ut da? Lang? Stropper? Jeg vil også ha en spesialsydd kjole! Hehe;)

Ååå så kjedelig at tanta fortsatt er på besøk, men det er lovende at hu har blitt litt svakere. Håper hu er heeelt borte om et par dager!!:)

I dag har jeg fått gjort veldig lite husarbeid. Har shoppet solkrem, bikini og litt annet til sydenturen, så har jeg begynt å pakke. I kveld har jeg hatt filmkveld med lillebror;) Vi så i am legend, veldig spennende! Hva har du gjort i dag da?

Klæm

Skrevet

Virker som hun jobber fort.. kjolen blir knelang, bånd under bryst og litt lange armer faktisk... sånn fløffy armer... liker ikke overarmene mine, så skjuler dem litt.. hehe

Tanta er her fortsatt.. så bedring i går, så jeg lever i håpet... sukk

så deilig med lite arbeid da.. kos med filmkveld...

nå drar jeg på jobb hvertøyeblikk, og der innfinner jeg meg til 6... sukk det er leeenge det.. kjedelig!

kos deg i dag da...

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...