monca*84*j12 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 heia.... greit på jobb? ikke no dramatikk håper jeg...=) Her er alt ok... vært en travel dag da... først møte mamma i byn, prøve og finne ut kjole til bryllupet til pappa... Så dra til Bærum til pappa for og feire at han blir gammel mann.. hehe... var og spiste på kina restaurant da... det var kos...=) Noe nytt og spennende? Kjeder meg litt jeg da... sukk..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hei:) Har vært på tupperware-party i kveld jeg;) Høres jo ut som du har hatt en fin dag! Fant du en fin kjole til bryllupet? Hva synes du om at han skal gifte seg? Kinamat er såå godt da! Ikke noe nytt og spennende, vil at tiden skal gå FORT så jeg får begynt på pergo;) Har hatt masse mensmurringer i dag (allerede..hmm), det kan jo bety at TR ikke er så langt unna. Kanskje hun kommer tidligere denne gangen! Begynner din TR å gi seg da? Kjeder du deg fortsatt?
monca*84*j12 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 tupperware party kan jo være artig det... var på et for ikke så lenge siden... tenkte jeg sku holde homeparty i en heeelt annen kategori til høsten... hehe... kunne blitt interessant... *fnise* ja dagen har vært ok den.... tenker jeg skal sy kjole faktisk... så får jeg den som jeg vil... sydama mente vi skulle rekke det=) cool... aldri gjort det før jeg.. Jeg syntes det er helt greit at han gifter seg igjen... men alt skal være så stort... begge har vært gift før, da mener jeg at man kanskje går litt mer stille i dørene andre gangen.. men nei, hvit brud, 70 til middag og heeele pakka... blir hyggelig.. men... jeje... jeg vil også at tiden skal gå fort... kanskje du heller er gravid? hehe, skulle vel bare vært såå typisk nå som du har fått pergo.. men skjønner at du er ivrig på og starte prøvingen igjen nå ja... er spennende dette altså... her er det iiiingen tegn til at tanta skal gi seg enda.. masse som kommer+ levringer... beeedriiiitent... så blir litt bekymret altså... men fortsatt noen dager til det har gått en uke da.. funnet ut at jeg må vente til neste pp og prøve "coctailen"... har ikke råd til og kjøpe nå, og samb er ikke interessert og bruke penger på det... dust** hehe fikk en pm da, av en som vistnok vet hvem jeg er... gikk på folkehøyskole sammen... er veeldig spent på om jeg vet hvem det er.. Det må være veeldig lett og finne ut hvem jeg er tydeligvis.. hehe... gjør meg ikke noe da... bare koslig det... jaaa kjeder meg=S
monca*84*j12 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Vet du når sensuren faller? jeg begynnte og få nærver i forhold til hjemme eksamen i går jeg... uff... tenk om jeg ikke står... syntes hjemme eksamen er så vanskelig... sukk
monca*84*j12 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Har du forresten godkjent studieplan? Det har jeg... var bare og trykke godkjenn knappen sant`?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Ååå jeg klarte å slette alt jeg hadde skrevet, grrr! Var bare å trykke godkjenn ja, også meldte jeg meg til undervisning. Vet ikke når sensuren faller desverre, Mari sa at hun tror det er 3 uker etter eksamen. Begynner å få ganske angst jeg og, man aner jo ikke hva de er ute etter, og det er ganske høye krav på hjemmeeksamen tror jeg. Men hjemmeeksamen er jo ganske enkelt å ta opp igjen;) Sånn prøver jeg å tenke ihvertfall. Tupperware var ganske gøy, kjøpte ikke noe særlig da. Homeparty i en annen kategori ja *fnis*, tror det er veldig morsomt;) Og en smuule pinlig, haha. Åååh så gøy at du skal sy kjole. Er ikke det veldig dyrt? Den kommer sikkert til å bli såååå fin da, når den er sydd spesielt til deg. Heldiggrisen!!! Bra du synes at det er greit at han gifter seg igjen, men er kanskje litt unødvendig å gjøre det såå stort andre gangen, men håper det blir gøy fordet da:) Pappa hadde også stor fest da han giftet seg igjen for et par år siden, det ble veldig morsomt. Men det ble nok litt mye alkohol;) Haha, hadde vært sååå typisk om jeg var gravid nå som jeg har fått pergo;P Men det hadde ikke gjort meg noe for å si det sånn, hehe. Men jeg tviler på det! Så kjedelig at tanta ikke viser noen tegn til å stoppe:( Fortsatt like ille i dag? Skjønner at du blir litt bekymra, men det er helt sikkert ikke noe å være bekymra for. Kanskje du skal ta deg en tur til gyn hvis den varer kjempelenge denne gangen og? Dumme samboern din da!! Mannfolk altså!! Hehe. Håper du blir gravid nå uansett da, så du slipper "coctailen";) Stakkars deg, alle kjenner deg igjen;P Er nok bare tilfeldig at vi har skjønt det, men må jo være litt irriterende for deg, hehe. Skal tydeligvis ikke være så lett å være anonym for deg;P
monca*84*j12 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 Irriterende og slette=( også må man skrive ALT om igjen... driiit... Blir spennende med karakterer... uff.. du vil inn på master du? så du må ha gode karakterer... Du kan få være med på home party... hehe.... trur det blir mer morro en pinlig... hverfall med mine venninner... HAHA vet ikke hvor mye kjolen kommer på... Tar det litt som det kommer kan man si... blir sikkert mye alkohol om ikke man er i lykkeligere omstenigheter.. er vel desverre ca rundt ikm... Jeg har kjøpt inn til coctailen da... starta første dag i dag... spennende altså.. ser fler som har testet pos etter å prøvd den.... har du testet enda? gjør ikke noe om folk kjenner meg igjen egentlig.. bare morro.. hehe... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Ja det vil jeg! Men foreløpig ligger jeg "bare" på c, så vet ikke om det holder. Er ikke så keen på å ta opp fag heller, så får se hva det blir;) Vil du inn på master? Yey, hehe, vil veldig gjerne være med! Godt å høre at med dine venninner så blir det mer morro enn pinlig, sånn er mine venninner og, HAHA. Håper du har fått en positiv test før bryllupet da, det hadde vært såå koselig!! Kjedelig at sånne ting alltid kommer rundt ikm. Jeg er kanskje veldig dum, men ved så spesielle anledninger så tar jeg sjansen jeg. Men man trenger kanskje ikke drikke seg helt dritings. Ååh så bra at du har fått kjøpt inn til coctailen, så utroolig spennende! Håper den gjør susen for dere;) Da skal jeg i hverfall teste den ut!! Jeg testet neg i sta, men er bare 9 dager etter EL, så det er jo alt for tidlig, hehe. Tester igjen på onsdag om ikke tanta har kommet til det. Klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2008 Jeg starta vel egentlig på studie pga logoped.. men det kan jeg jo se langt etter... så satser på jobb trur jeg, så får man heller se litt senere.... Godt og ha venninner som ikke er så selvhøytidlige... blir mer morro av slikt.. hehe Jeg tar vel kanskje kjangsen jeg også, om man ikke har følsen for noe da... vet ikkejeg, får liksom ta det som det kommer!! Ja er spent på cotalilen... om jeg ikke blir gravid så håper jeghvertfall at den gjør godt for syklusen... her er fortsatt tanta på besøk... haaaater tanta så utrolig intenst... sukk... vil at hu skal dra snart!!! Jeg tar coctailen som grysom - sink, for det var det i multi vitaminene... gidder ikke ta dobbelt opp heller liksom.. =) Men er jo spennende... så Giina hadde blitt gravid etter og begynnt på den hun også.... det lover jo godt når flere får samme resultatet... Kanskje litt tidlig ja... hehe...blir spennende og se om det har skjedd noe... ser det er mange som testet pos denne mnd men som ikke hadde nooooe som helst følelse om graviditet.. spænnande=) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Det kan jo hende at du får kjempegode karakterer nå og til neste år:) Også er det jo ikke sikkert at snittet er såå høyt på logoped når du skal søke. Du kan jo prøve ihvertfall;) Vil inn på psykisk utviklingshemming jeg. Ja det er veldig godt! Kan bli slitsomt med veldig selvhøytidelige mennesker;) Kjempesennende at du skal prøve coctailen, tror du blir gravid jeg:) Håper ihvertfall den gjør godt for syklusen din. Må være utrolig slitsomt å ha tanta såå lenge! Tanta er heeelt grusom:( Får håpe hun snart stikker, så dere får begynt ptøvingen igjen. Så bra at det var sink i multivitaminene da, ikke noe vits å ta dobbelt opp. Ble Giina og gravid etter å ha begynt på den ja! Da må det jo nesten være noe i det! Blir spennende å se om det har skjedd noe ja. Føler meg veldig annerledes denne gangen enn det jeg pleier før mensen. Jeg har hatt halsbrann i et døgn nå. I går kveld da jeg var på do kom det EL-slim på papiret:-S Og jeg pleier alltid å ha kjeeeempeømme pupper noen dager før mensen, spesielt på sidene. Nå har jeg ikke ømme pupper i det hele tatt, de kjennes bare litt spente ut, og det er over det hele og ikke bare på sidene Så begynner faktisk å lure på om noe er på gang. Men det er nok bare tilfeldig;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2008 Ja får vel kanskje prøve og søke hvertfall.. regner ikke komme inn.. snittet er a liksom.... bedritent... men det er jo en annen sak... Ja håper hu stikker... ødlegger jo ikke bare prøvingen men samlivet generellt... dritt tante. hehe.... ååå sååå spennende da.... er jo morro om det har skjedd noe da...jeg velger og tru du er gravid jeg...=)) så bra om du slipper pergo da... du fortjener virkelig og få en pos test nå altså!!! El slim nå? kanskje du har kjempe sen el da... hopp i seng NÅ!!! har hørt om fler som har veldig sen el altså... så kan jo være derfor dere ikke har klart det, fordi el ikke kommer som anntatt... hmmmmmmmm...... spennende... krysser fingrene for deg.... og håper du ikke ser tanta på mange månder=) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Herregud, er det a!!!! Heeeelt sykt:( Håper det går ned litt da! Ja drittante, hehe, ødelegger både prøvingen og samlivet ja!! Skulle ønske man bare hadde tanta i 2-3 dager;) Kjempespennende! Veldig redd for at jeg bare lurer meg selv, da blir jeg jo bare såå skuffa. Men tenker ihvertfall at hvis jeg ikke er gravid, så blir det jo pergo neste pp!! Hahaha, ja vi får nok ta en sengevals i kveld, sikra oss i går og;P Så vi burde treffe hvis jeg har veldig sen EL. Men det er jo merkelig da, tempen viser helt tydelig at jeg har hatt EL, og jeg hadde EL-slim og max fertilitet på monitoren for ca 10 dager siden:-S Så tror egentlig at jeg har hatt EL, men det er jo greit å være på den sikre siden;) Får snart svar på blodprøvene fra gyn, og da får jeg vite om jeg har hatt EL eller ikke. Hvis jeg har EL så sent som dag 25, så er det jo ikke rart at det ikke har klaffet. Men det er jo rart om jeg får mensen 2-3 dager etter EL...hmm... Hva skal du i dag da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2008 Ja ganske sykt ja.... Man må vel egentlig bare regne med at man ikke er det også heller bli pos overrasket.... kjipt og måtte være så kynisk men man må jo bare det.... ikke vits og bli knust hver gang liksom.... Du har jo sikkert hatt el da... men gjør jo ikke noe og dobbelt sikre seg, er jo bare hyggelig.. hehe... Hva slags monior har du`? er det bedre enn el tester? kanskje jeg må ha meg en slik... bestilte du på billig tester? Har hatt besøk av kusinen min siden i går, vin og grilling masse kos... så nå har hun dratt... Blir tur i skogen, kebab og film leie... bare kos i dag.... du sku se sex og singel liv? cool.... (er jo og smugtitter på tråden deres av og til...=) adda deg på facbook, vis du godkjenner meg skal jeg sende deg en invit til party... hehe... ikke sånn vibrerende, det blir senere... hehehoho.... men har invitert alle studie jentene bla.... og der hører jo du med....wee
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 Wee, tuusen takk!!! La deg til nå Ja man må nesten regne med at man ikke er det. Jeg får alltid høye forhåpninger, men jeg er så vant til å få mensen at jeg blir ikke så skuffa lenger. Hadde jeg fått positiv test derimot hadde jeg fått heeelt sjokk!;P Jeg har clearblue fertilitetsmonitor. Bestilte den på billigeteste.dk, men med toll osv. så koster det det samme som på apoteket. Husker ikke helt hva den koster lenger da;P Tror det er rundt 1300. Så det er ganske dyrt. Men jeg synes det er verdt pengene. Man tester 10-20 dager pr syklus. I tillegg til de to mest fruktbare dagene som EL-tester finner, så kan den også finne opptil 5 fruktbare dager før det. Og det er mange som ikke får utslag på EL-tester, som får utslag på den:) Så koselig med besøk! Og koselig med tur i skogen, kebab og film leie:) En spesiell film du vil se? Er dere glad i skogsturer, så sånn ut på facebookprofilen din:) Jeg skal se sex og singelliv ja;) Håper den er bra! Hehe, bare å snoke;) Du kan slenge deg på og hvis du vil!
monca*84*j12 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. juni 2008 Jeg trur liksom at den dagen man får Gravid lysende opp for deg er den beste og den mest skumle dagen i ditt liv... så mange nye gleder og bekymringer som venter en... Får jeg beholde, er barnet friskt osv.. Jeg håper at jeg kan klare og nyte en graviditet, men kommer nok til og være ganske bekymret også!! Jeg er liveredd for syke barn, om jeg fikk vite at jeg kom til og få et "skadet" barn vet jeg ikke helt hva jeg ville ha gjort... trur jeg hadde vurdert og ta abort... stygt og si det men... seff vet man jo ikke hva en gjør i en slik situasjon da... Jeg må kjøpe sånn trur jeg, men vente til man har litt mer og rutte med... kan jo være en fordel.... ikke blakke seg helt liksom=) Ja vi er veldig glad i skogen=) vi driver jo med jakt da.. så våre barn bli frilufts mennesker.. det er utrolig deilig og komme seg ut og nyte stillheten i skogen.. bare rusle stille og rolig uten noen bekymringer... vet ikke film enda... har ikke vært på kino på over 3 år.. så har en del å ta igjen som jeg vil se.. hehe... kino er ikke no prioritet liksom.. søt typen din var da=) hehe klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #16 Skrevet 15. juni 2008 Ja jeg husker da jeg fikk opp gravid! Det var så syyykt mye tanker på de få timene før jeg begynte å blø. Neste gang jeg får det opp kommer jeg til å bli overlykkelig, men samtidig livredd. Jeg kommer til å være ALT for bekymret de første 12 ukene, men etter det håper jeg at jeg klarer å nyte det! Gleder meg til å se magen vokse, kjenne spark osv. Jeg er også veldig redd for hva jeg hadde gjort hvis jeg fikk beskjed om at jeg får et sykt barn. Tror ikke det går an å forestille seg hva man ville gjort før man er i den situasjonen. Hvis de kunne se at barnet var en "grønnsak", så hadde jeg nok vurdert abort. Uff, man kan ikke tenke på sånt. Nei det er ikke vits å blakke seg, men hvis du får noen penger til overs, så er det nok lurt å kjøpe en sånn. Men håper at du blir gravid denne pp´n så du slipper det da;) Så kult at dere driver med jakt! Det må være veldig spennende:) Er hunden glad i å være med? Tror det er helt fantastisk for barn å vokse opp med friluftsforeldre. Tror jeg må få med meg sambo ut i skogen litt oftere:) Såpass lenge siden du har vært på kino ja! Er veldig glad i å dra på kino jeg, så blir noen ganger i året:) Hehe, tusen takk;) Er det typen din som du er sammen med på det ene bildet? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2008 Jeg kommer nok til og være et nerve vra de første 12 ukene jeg også... hehe... men det gleder jeg meg bare til=) Nei man kan ikke tenke på "tenk om jeg får syke barn"... da blir man jo kokko... man må jo bare gjøre det man kan for å få friskt barn, spise sundt, mosjonere og holde seg unna alkohol... mer kan man jo ikke gjøre, resten er opp til høyere makter... Ja satser på at det er siste pp'n for oss begge... Ser faktisk ut som kanskje tanta har trukket seg litt tilbake... men tør ikke helt håpe at det stemmer... gi det noen dager så kanskje hu er gone... *krysse fingrene* Ja det er veldig morro med jakt, jeg hadde første sesongen i fjor og gleder meg masse til september når jakta starter... Mille (hunden) elsker jakt.. hun er jo fugle hund da, så det er jo jobben hennes... bare en av oss tar på oss noe grønt tøy tar hun helt av, hehe... Jeg liker og gå på kino jeg også, men blir liksom aldri noe av det.. alltid noe annet som skjer.. men men... Ja er vel Anders som er på noen av bildene ja... høy og tynn fyr.. hehe håper du koser deg ute i kveld da... prekas klæm
monca*84*j12 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. juni 2008 Hei hei... håper filmen var bra... Nå er kose kvelden over og jeg skal oppe i køya snart... vi leide ikke film, men så en på FEM, den het hvis bare... guuuud jeg har ikke grini så mye hele mitt liv trur jeg... det er den BESTE, VERSTE ,SØTESTE filmen jeg nooooen gang har sett... jiiiizzz.... Hmmm leste nettopp ett innlegg om at WJ ikke er bra før el.. at det gjør at man kanskje ikke har el i det hele tatt.. men nå har jeg jo begynnt... prøver denne mnd, og funker ikke det, så nei vel, da får vi prøve etter el neste mnd... Men er jo så mange meninger om dette... uff, skikkelig sliten jeg nå etter filmen.... den fikk en virkelig til og tenke på hvor heldig man er som har en man elsker høyt... sukk.. ha en fin kveld da... (ikke slit ut gubben for mye da:)) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. juni 2008 #19 Skrevet 16. juni 2008 Hei:) Ble litt seint i går. Filmen var utsolgt over hele Oslo, så vi måtte se en annen film. Den het "en ekte mann", Patrick Dempsey hadde en av hovedrollene, den var kjempebra!! Ååååh den filmen hørtes KJEMPEfiiin ut!!!! Håper den kommer på tv igjen! Det var bra at kosekvelden ble så vellykket da:) Jeg har også lest det om WJ, men tror det bare er tull. Jeg har hatt EL hver gang jeg har gått på det hele syklusen. Hvis du tar 4 tabl. hver dag, så kan det hende at det ikke er så bra. Men 2 hver dag tror jeg bare gjør at man får enda bedre EL:) Hva skal du i dag da? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 16. juni 2008 Så bra du hadde detbra i går da... Ja filmen var kjempe bra, en ganske ny film også, fra 2004.... Jeg satser på at WJ er bra jeg... kan jo ikke skade og prøve liksom.. Uff tanta forsvinner ikke hu... herjer liker mye som alltdi... grrrrrrrr jeg blir GAL... men er jo ikke så mye man får gjort med det da.. så bare og bite tennene sammen og håpe på at dager ikke blir til uker... Skal ikke noe spess i dag jeg... vært på jobb i noen timer, ellers skal jeg bare sitte her eller lese litt eller noe tenker jeg.. får se..Du da? noen spennende planer`? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. juni 2008 #21 Skrevet 16. juni 2008 Kanskje jeg skal se om jeg kan få lastet ned den filmen da;) *Vil se* Tror WJ er bra, det er jo verdt et forsøk ihvertfall:) Kanskje den gjør syklusene dine mer stabile. Så irriterende at tanta ikke forsvinner!!! Nå er det på tide at hun stikker og blir borte i et års tid;) Sitter hjemme og kniper igjen i dag jeg. Tempen var så lav i dag at tanta dukker nok opp i løpet av dagen. Men det er 2 dager for tidlig, og det passer dårlig i forhold til pergo, EL osv, så jeg håper at hun holder seg vekk ihvertfall fram til i morgen;) Utenom det, så har jeg ikke så store planer. Har fri i dag:) Skal møte en venninne i kveld, det er det eneste. Jeg har så sykt halsbrann, hadde det ikke vært for den dumme tempen, så hadde jeg vært sikker på at jeg var gravid;P Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 16. juni 2008 Hmmmm merkelig med den halsbrann greia da... `Spiste du no strekt i går da?? er det uansett gitt at man ikke er gravid når tempen synker? da er det liksom over og ut? Jeg hadde jo sure oppstøt forige mnd uten og kunne forklare det... rare greier altså... jeg fant nettopp ut hvordan anders skal få vite han skal bli pappa den dagen jeg får pos test... chek this out:http://www.verdensbestepappa.no/gavebutikk var den kuuul eller... hehehehehehe Gleder meg så sinnsykt til den dagen jeg kan fortelle han at han skal bli pappa... sukk... *drømme*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. juni 2008 #23 Skrevet 16. juni 2008 Spiste pizza, det er kanskje litt sterkt?? Men har hatt det siden fredag, og det gir seg jo ikke..hmm. Men det kan jo ikke bety graviditet når tempen er så lav. Når tempen synker så er det over og ut ja:( Hehe, da var du borti noe liknende sist mnd da;P Plagsomme greier! Ååå det var jo kjempekult!!!! Hvilken av de vil du ha? Da må du jo nesten bestille snart da, så du har den til du tester positivt;) Har kjempelyst til å fortelle han at jeg er gravid på en sånn måte jeg og, har bare ikke funnet ut en genial måte enda;) Men kanskje jeg skal kjøpe noe innpå der;) Gleder meg også sinnsykt til den dagen!! Åååh, håper så innmari at det blir vår tur snart!!! Vi SKAL jo trille sammen til våren:)
monca*84*j12 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 16. juni 2008 Jeg vet ikke riktig hvem jeg vil ha.. men at det skal stå at my boys can swim.. hehe... var dødstøff... egentlig virket pappa sidene veldig bra i grunn... men pappa treff og mye rart.. be Anders ta en titt når den tid kjem... Ja vi SKAL SKAL SKAL trille til våren........... tok sånn el kalkulator for morro skyl og da fikk jeg termin opp 26mars, 2 dager før min bursdag.. hehe.. hadde vært litt festlig i grunn... få baby på bursdagen min.. hihi kjipt at det er over og ut denne pp'n da... men med pergo blir det bra neste mnd vøtt... det er jeg hellig overbevist om... vi SKAL ha 09 spire!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. juni 2008 #25 Skrevet 16. juni 2008 Hehehe, ja den var skikkelig kul!! Pappasidene virker kjempebra! Tror du han vil gå inn dit når tiden kommer? Håper sambo vil gå inn der, er jo kjempebra at de får delt erfaringer og. Ja vi SKAL SKAL SKAL trille til våren!!!! Hadde vært sååå koselig om du fikk termin 2 dager før bursdagen din da, da er det jo stor sannsynlighet for at den kan bli født på dagen din;) Det hadde vært verdens beste bursdagsgave ihvertfall!!! Blir jeg gravid neste pp får jeg termin ca 25. mars jeg. Da får vi baby omtrent samtidig, tenk om vi hadde født på samme dag!! Hehe. Ja får satse på at det blir bra med pergo, så får jeg knipe igjen så ikke TR kommer før i morgen. Vi SKAL ha 09 spire ja, det er ihvertfall HEELT sikkert!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå