blirjegsnartmamma Skrevet 30. juni 2008 #51 Skrevet 30. juni 2008 Siden jeg kjente EL på lørdag, skal IKM være lørdag eller søndag i uke 28...Håper det stemmer - er godt over 100 dager siden jeg hadde mensen sist, og før det var det syklus på 63 dager. Men det kan kanskje bare kalles syklus hvis det gjentar seg Håper på baby, men hvis den ikke sitter vil jeg ha en normal syklus- fra og med nå!!!
honningbien Skrevet 1. juli 2008 #52 Skrevet 1. juli 2008 Ja, slenger meg med her. Første prøveperiode, så er helt fersk i gamet:) IKM ca 10. Juli tror jeg. Blir spennende!!
blirjegsnartmamma Skrevet 1. juli 2008 #53 Skrevet 1. juli 2008 Har vondt over alt.. Trøtt og sliten.. Huden er så sår og rar, og alle musklene er ømme. Føles så rart.. Og er sulten som en ulv! Kan det være? Eller er jeg bare på symptomjakt igjen?
Snoopy :o) Skrevet 1. juli 2008 #54 Skrevet 1. juli 2008 Hei snartmamma? Ser lengere oppe på siden at du har sinnsyke lange sykluser. Har hørt at akupunktur hjelper mot det. Har lest det flere steder her inne og også på faglige sider. Når det gjelder symptomene dine. Jeg vet det er fort gjort å kjenne etter og sist pp gikk jeg på en skikkelig smell. Kjente masse symptomer og ble superskuffet. Har vondt der nede, men det hadde jeg de siste ukene sist også så jeg tør ikke håpe noe. Du skriver at du er sulten som en ulv og det er vel det symptomet jeg husker best men som jeg ikke da viste var et symptom da jeg var gravid med datteren min. Husker jeg åt og var sikker på at jeg bare este ut, men jeg var bare så sulten. Vil ikke at du skal bli skuffet. Håper inderlig du er gravid. For meg var i allefall det et tegn. Lykke til.
blirjegsnartmamma Skrevet 1. juli 2008 #55 Skrevet 1. juli 2008 Oi, takk for så langt svar Er nok bare utrolig sliten tenker jeg. Kjenner at alt krangler, så. Får dra hjem og sove litt etter jobb!
En til, please. Skrevet 1. juli 2008 #56 Skrevet 1. juli 2008 Hei. Nå er det ikke lenge til uke 28, og det blir spennende å se hva månedens innsats har båret av frukter, håper mange av oss er heldige. Føler ikke den helt store optimismen til testdagen den 10, kjenner ingen symptomer som helst, men håper så inderlig på gode nyheter!! Ser jo også at falske symptomer kan være like vanskelig, skuffelsen blir kanskje desto større. Hmm..ikke lett altså. Selv reiser jeg på ferie på mandag med tester (jippi) , bikini (jippi) og tamponger(æsj). Gleder meg veldig til å få litt miljøforandring og solen skal skinne på mine bleke skuldre og min vasstrukne kropp...Bergen fornekter seg ikke he he. Men jeg skal følge med på forumet og krysse alt som krysses kan for oss.
Underveis --> Skrevet 1. juli 2008 #57 Skrevet 1. juli 2008 Hm... Rart med det, men selv om jeg forsøker å si at "neida, tester ikke før IKM", så blir jeg jo så utrolig nysgjerrig. Særlig nå som jeg sitter her med at jeg "kjenner livmor" og føler meg oppblåst og litt uggen. *knurre*
En til, please. Skrevet 1. juli 2008 #58 Skrevet 1. juli 2008 Åh, skriver under på det! Har lyst til å teste Nå, he he. Føler meg også svimmel og uggen, men det har vel mest å gjøre med at jeg tømte en halv chips-pose nettopp og ikke har spist skikkelig siden tidlig middag. Har heller lyst på noe GODT og gourmet-aktig og ikke kjedelig fornuftig mat. Tar meg heller en kopp te, og luller meg inn i fantasien om at det er svangerskaps-kvalme jeg kjenner....
blirjegsnartmamma Skrevet 2. juli 2008 #59 Skrevet 2. juli 2008 Uff, er nok ikke symptomer på graviditet jeg har.. Mer type influensa!! Har hatt feber siden jeg kom hjem fra jobb igår, og sliter med det enda.. Hals vondt og svimmel, og skikkelig tett. Men jeg er bare vikar, så på jobb må jeg!
KlarFor2ern Skrevet 2. juli 2008 #60 Skrevet 2. juli 2008 Hei, jeg er rimelig ny her, men jeg henger meg på denne uken... Jeg er på 1 pp hvor vi virkelig prøver, men jeg sluttet på p-piller for 1 år siden, men så giftet vi oss i mars så vi har vært forsiktige før det for å si det sånn...;-D Vi har en datter født i 2005 og med henne brukte vi 1 år.....hun kom da vi ga f*n. Typisk ikke sant!! :-D Jeg har tempet hele denne syklusen og det har vært veldig lærerikt, funnet ut at jeg har senere eggløsning enn jeg først trodde. Så fikk jeg positiv CB EL-test den 23.jun, og ifølge FF hadde jeg eggløsning den 24.jun. Da vil jeg ha IKM ca den 09.juli, så nå er det bare en uke igjen i full spenning..... Det verste er at jeg kjenne mange symptomer.....tisser hele tiden, litt svimmel men mest av alt så kjenner jeg igjen følelsen jeg hadde sist jeg var gravid i magen. Kjennes ut som om jeg har "noe" der, og det er faktisk litt ubehagelig å ligge på magen.....Noen flere som føler det sånn? Men jeg tør ikke håpe for mye fordi jeg kan ikke tro at vi skal være så raskt heldige denne gangen.....dessuten...er det ikke for tidlig å kjenne noe særlig tegn? Noen som vet?? Spennende å følge med neste uke!! Håper det klaffer for alle sammen!!
Snoopy :o) Skrevet 3. juli 2008 #61 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ikm onsdag eller torsdag neste uke. Og jeg kjenner INGEN som helst symptomer. Er deppa........ Den siste uken før ikm er sinnsykt trist og det er så vanskelig å være fornufting. Jeg vil så gjerne snart ha en spire i magen. Det er en SUPERTRØST at så mange her inne tester positiv for tiden. Det gir jo håp. Står midt i flyttingen og prøver å bare tenke på den, men tankene flyr at sted til drømmen om stor mage. Glad dere er her inne sammen meg. Lykke til alle sammen.
blirjegsnartmamma Skrevet 3. juli 2008 #62 Skrevet 3. juli 2008 tror jeg spotter.. er jo så f... lenge siden sist at jeg ikke vet hva som foregår der nede lenger.. hjelpe meg.. Men, prøver å holde ut og vente med å teste. Igår var jeg så sint og lei fordi ting ikke funker at jeg kastet de nye testene i veggen! fikk nye i posten igår, og de bare provoserte!! Stakkars mannen, skjønte ingenting.. Prøvde å smelle med dørene også, men de gled bare pent inntil, hehe
Putzie Skrevet 3. juli 2008 #63 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har vært litt små uggen de siste dagene, men ingen andre sympt. Tok en test i dag for moroskyld, men negativ... Er sikkert for tidlig uansett. Og kvalmen kommer nok fordi jeg jobber natt At den "sier litt i fra" hehe. Men håper og håper... Tror ikke vi klarte å treffe EL denne mnd men..
Underveis --> Skrevet 3. juli 2008 #64 Skrevet 3. juli 2008 Har ingen symptomer jeg heller. Ingen klare i alle fall. Har typisk "premenstruell" livmor. Kjenner den er der, og i går var jeg skikkelig uggen og skjelven, men fin igjen i dag. Er tilbake på jobb nå da, så tenker på andre ting. Sikkert like greit! Tror ikke det har gått denne gangen heller, og det irriterer meg. Burde være perfekte forhold for å bli gravid i sydens land med velvære og avslapning hele dagen, og masse sex *hehe* Ble faktisk så irritert i går at jeg kjøpte både øl og røyk. Hadde jo vært maksimalt ironisk om den sitter alikevel :-S Fikk forøvrig en interessant nettadresse på mail her om dagen. Sånn for å kunne drømme videre, mener jeg ;-) http://www.ehd.org/index.php
En til, please. Skrevet 3. juli 2008 #65 Skrevet 3. juli 2008 Tusen takk for tipset om nettadressen. Det er nesten for utrolig til å kunne fatte hvilket mirakel som faktisk skjer. Ble helt rørt til tårer av videoen, de bittebittesmå menneskene..(uff det var da svært så følelsesladd en skulle bli da). Ja her kan en drømme videre. Ikke mist motet, jenter. Snart flytter en slik en inn i våre mager, eller allerhelst allerede er der! Åhh, vil TESTE!
blirjegsnartmamma Skrevet 4. juli 2008 #66 Skrevet 4. juli 2008 advarer mot litt ekle detaljer.. Trodde jeg fikk mensen igår, hadde litt mørk utflod om morgenen, men ingenting resten av dagen.. Så litt friskt blod om kvelden, men ikke nok til en tampong engang - og har ikke sett noe til det etter det.. Er jo 145 dager siden jeg hadde mensen sist, så ble egentlig litt glad! men nå skjønner jeg ingenting... Kan det ha vært festeblødning? Eller bare en merkelig mens, siden det er så lenge siden sist? Forvirret!!!
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #67 Skrevet 4. juli 2008 Hei alle Eg skal ha mensen den 11juli eg. Men har symptomer på graviditet samt at eg føler at det er noko annleis med meg:) So no er det bare krysse fingerene, for at eg slepp å gå inn i pp nr 3:)
Underveis --> Skrevet 6. juli 2008 #68 Skrevet 6. juli 2008 Så spennede! Her tror jeg dessverre tr står for tur. Har tydelige mensmurringer. Utrolig frustrerende. Kan jo ha det selv om man blir gravid selvfølgelig, og det var hakket før jeg testet i dag, men det er litt for tidlig. Selv om jeg har satt IKM til onsdag, så kan den være torsdag eller fredag også, så jeg håper jeg klarer å holde meg til onsdag. Tviler alikevel på at jeg får bruk for de testene som ligger her. Dette virker for kjent altså :-( Fasan altså! F R U S T R E R T ! ! !
Mamma-til-3-jenter Skrevet 7. juli 2008 #70 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har fått tr. :-( Og vi som hadde vært skikkelig flinke med prøvinga denne mnd.... Jaja, vi får prøve videre.....
Underveis --> Skrevet 7. juli 2008 #71 Skrevet 7. juli 2008 Æsj! Er det jeg tror kommer til å bli enden på soga her også, og vi har også vært flinke til å prøve denne måneden. Begynner å tro på statistikken som sier at uansett om man treffer, så er det bare 25% sjanse for å bli gravid! Lykke til i neste runde!
Underveis --> Skrevet 9. juli 2008 #72 Skrevet 9. juli 2008 Dytter litt på denne jeg ;-) IKM er her for meg. Eller dvs tidligst mulige ikm. Jeg varierer fra 28-30 dagers sykluser, så jeg venter vel egentlig på fredagen, men håper jo at tr ikke melder sin ankomst ;-) Hvordan er det med dere andre? Ser jo at noen av dere har blitt gravide! Gratulerer til dere! Her er det fortsatt bare mensmurringer.
En til, please. Skrevet 9. juli 2008 #73 Skrevet 9. juli 2008 Sukk.testet supernegativt og full mens.Har gitt opp håpet for denne pp, men planlegger allerede neste. Nå skal det befruktes!!! Lykke lykke til til dere andre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå