Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til, blir utrolig spennende dette. Håper vi skriver navnene våre under "GRAVID" alle sammen her når "UKE 28" skal oppdatere. Har kjøpt cb-el test for første gang, og første testdag er i morgen. Jeg har kun tellet dager fram til når eggløsningen har vært(eller det jeg har trodd) tidligere. Når jeg nå kommer til å vite eksakt når egget vandrer avsted, blir det pluttselig mye mer spennende å ha sex(he he..hørtes ut som om den vanligvis er kjedelig). Tvi tvi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en syklus på 28 dager(+-1-2 dager) så regner med IKM 9.juli. Du har nok rett i det med EL, kommer nok ikke på samme tid hver måned. denne måneden er den første med EL-testing så er sikkert derfor jeg er litt ute å kjøre med det :)

Føler meg litt teit for å bli lei meg for en negativ EL-test... men men...

Skal holde deg oppdatert, du får holde meg opp datert også :)

Håper dette blir siste PP for deg :)

Takk, og masse lykke til til deg også :)

Skrevet

Hei Rose og En til please- smygtittet på profilene deres, og det ser ut som jeg er den eldste blant oss : )) Jeg er født i 1974. Ingen barn fra før, men en fantastisk samboer som jeg traff for 1 år siden- endelig ...

I går og i dag kan det skje, hihihi

Skrevet

Hei Giron.

Gratulerer med positiv el test ....he, he............ I dag fikk jeg positiv el test så jeg kommer hakk i hel. Det skal bli mye kos nå ja....Stort smil. Lykke til . Håper den sitter denne pp. Det blir spennende å ta følge.

Masse lykke til dere andre også

Sommerhilsen fra meg

Skrevet

Heisann!

Gjett om det har vært, og fremdeles blir, kos ja!!

Rart å gå rundt å tenke på at det kanskje skjer noe der inne nå : ))

Rose, hvordan går det med din EL- testing?

Skrevet

Ja, Giron, he he...vi er av gammel fiiiin årgang!! Spennende at el-sitter og hva det medfører :-) Håper på positiv el-test i morgen, strekene var ikke helt samkjørte selv om jeg følte trang til et aldri så lite optisk bedrag. Du har helt rett, det må være ganske spesielt å tenke på at det faktisk kan bli et vidunderlig møte der inne i magen. Håpe håpe for oss alle.

Skrevet

Hei Giron.

Var negativ i dag også :( Har ikke noe tro på denne perioden lengere. (Er skikkelig deppa for tiden...) Så nå har vært å kjøpt meg en flaske vin jeg skal kose meg med når TR kommer :)

Skrevet

Hvordan går det med el og prøving for resten her inne? Ble nysgjerrig jeg nå :-)

Skrevet

Hei Giron.

Oppdatering: Var negativ test i dag også :(

Skrevet

Hei Rose.

Du må ikke bli deppa, vips så er testen positiv. Tester du med billigtester? Jeg testet med de fra Babydreams? Danmark. De viste aldri utslag som tilsa at jeg hadde el. De siste 2 mnd har jeg brukt de fra Clear Blue. De er veldig mye dyrere, men de viser i hvertfall at jeg har el og du vet jo selv hvor mye det betyr. Lykke til med testingen i morgen.

Tvi, tvi.....

Skrevet

Hei Frida drømmer om baby.

Prøver å la være å bli deppa, men er litt vanskelig. Vi har prøvd en stund men detter er første PP jeg har testet... bare litt redd for at jeg ikke skal ha EL.

Jeg bruker CB sin digitale EL test. Er vel de beste testene er det ikke?

Takk for det :)

Skrevet

Hei!

IKM 10.juli her... håper sommeren blir "min" tid :o)

Skrevet

Lykke til! Håper virkelig det klaffer :-)

Skrevet

Hei Rose.

Jeg tror jeg kjenner litt på det samme som deg. Dette er min første pp jeg også tester for el(av 4 pp) Var sååå oppesen og spent da jeg startet, men jeg får heller ikke noe positivt resultat, Tror egentlig jeg startet testingen litt seint, sukk. Men at jeg skulle bli så skuffet a gitt... Nå får vi bare håpe at vi har truffet på slumpen. Jeg krysser fingrene for oss alle her i uke 28. Litt over en uke til første tester, tvi tvi

Skrevet

Hei En til, please.

Føler meg litt dust når jeg hver morgen blir like lei meg som da jeg sist testet neg på graviditets testen... Ja, ja... Ikke greit dette. Blir ikke noe testing neste PP. Blir helt sprø av det :) Godt å vitge jeg ikke er den eneste som blir deppa av det. Har en test igjen som går i morgen... men jeg kan sette penger på at den er negativ den også...

Skal heldigvis til gynekologen snart så da får jeg forhåpentligvis noen svar.

Ja krysser fingrene for oss alle her :)

Skrevet

Er inne i min 1 PP og syklusen har ikke vært helt stabil etter fødselen. Tror jeg hadde el i går (ihvertfall el-smerter) og da blir ikm 10 juli.Mensen på dag 2 i syden - juhuuuu.

Skrevet

Hei på dere! Er tilbake fra der solen skinner og er på dag 18 i syklus. Droppet å ta med monitoren til Spania, og egentlig deilig å slippe. En ting mindre å tenke på, rett og slett. Vanligvis har jeg el på dag 16-17, så satser på at det stemmer denne syklusen også. Ikke for det... Har vært mye sengekos i sydens land, og bør ha truffet ethvert forsøk på el siden dag 10. Er ikke ferdig ennå, får i si det slik ;-) Bør da ha ikm rundt 10. juli.

Vil blir gravid NÅH! *knurre*

Skrevet

dytter opp denne jeg. Ser at en ny tråd er startet. Skal vi samle alt på en tråd?

Skrevet

Håper på klaff denne mnd også... har IKM helga i uke 28 evt helt i bynelsen av uke 29... ikke helt stabil her:) veldig vanskelig å finne el når det er sånn, men denne mnd tror jeg vi har fått dekt de "kritiske" dagene for å si det sånn... Hvordan står det til med dere andre inne her da? prøvd lenge? Lei og deppa eller positiv? Jeg er inne i en positiv periode nå, men d går så opp og ned, for jeg håper så inderlig på liten spire snart...

Er her omtrent bare rundt el og ikm... etter ikm blir jeg deppa av å være her inne.. Flere som har det likens?

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei Appel Sin.

Håper på full klaff denne perioden for deg. Selv har jeg IKM ca torsdag, og driver nedtelling til dagen jeg kan teste. Godt at du er positiv, deilig det! Jeg sliter litt med mitt store barn for tiden, mye som skal ryddes opp i stakkars og tenker titt og ofte at jeg driver litt risiko-sport med å ønske enda et lite knøtt. Men livet order seg, og han har jo supre rammer rundt seg. Dessuten blir jeg så glad og optimistisk av å titte innom disse sidene. En delig oase, her viser folk sin gode side, så mye positiv og støttende energi.

Men tror nok også jeg skal ta en liten pause dersom TR kommer denne gangen også, blir deppa jeg også. Så kan jeg komme ivrig tilbake rundt el. Men...denne gangen skal vi alle over i 1.tri :-)

Skrevet

Ja! Det skal vi! hele gjengen!!:) du må fortelle meg hvordan det går med testene.. ja, d er veldig kjekt her inne med omtenksomme folk i samme situasjon.. tror jeg "syter" mere her inne enn til samboeren min noen ganger..hehe:)

hvor lenge har du prøvd da? Noen tips hvordan vi skal få spiren til å sitte?

Blåser liksågodt babystøv over heeeele BIM og DIB jeg...:)

Skrevet

Velter meg i baby-støv (rulle,rulle)...jeg også synes det er godt å kunne ha et forum der en kan få bekjent sin nød hvis det butter, kjenner jo godt til det å prøve å skåne kjæresten for all klage. Må holde han mør og blid for all sengekos rundt el, he he.. Jeg har ikke prøvd aktivt lenger enn 4pp, men jammen kan de føles lange, men også veldig spennende da. Når det gjelder tips, så er jeg en fan av teknologien og eeelsker tester av alle slag. Setter derfor min lit til el-tester. Har prøvd det denne pp og fikk det sånn noenlunde til. Det var litt oppstartsvansker. Ellers så er det jo tipslisten som finns tigjengelig her, men ser ikke så mye på den, vil nok prøve flere tips der hvis spiren enda ikke fester seg. Har litt dårlig samvittighet for at jeg er så glad i kaffe, vurderes å kjøpe mer rooibush-te. Godt koffeinfritt substitutt. Ellers holde seg sunn og frisk og glad....og masse sex da he he.. Og du, noen gode tips?

Skrevet

Hehe... tror masse sex er et godt tips... har vel tidligere funnet ut at el er ca på dag 18.. har CA..hihi... 32 dagers syklus... så nå har vi hatt sex på dag 15-17 og 19... kanskje jeg bør kjøre på et par dager til, tilfelle jeg har enda lengre syklus (om det er mulig:)

Ellers prøver jeg å kutte ut cola (er svak for dette...) Har prøvd Wild yam en periode, men glemte å kjøpe ny.. men hopper nok på dette igjen.. er en "sucker" for alle slags tips og sluker det meste rått.. ligger med rompa i været og prøver å ikke drikke mellom el og mens... Og det såkalte "ikke stresse" rådet.. ja, særlig det er lett..hehe

Ja, husker da jeg var i 4 pp.. syns allerede da det var gått ALT for lang tid.. så ikke vær redd for å "syte" til meg.. jeg vet hvordan du har det.. de siste 6 pp har egentlig gått rasende fort..(vel det føles ikke som tiden går fort når man venter på mensen,,,) og plutselig sitter vi her og nærmer oss året.. merkelig egentlig.. rooibush te? Hørtes fancy ut,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...