Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Får tr i morgen kjenner jeg, så da blir neste ikm rundt 9 juli. Er det flere med ikm i uke 28? Hadde vært hyggelig å slå følge:)
LilleTrille med en tulle Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Fikk mensen på overtid( 12 dager). Så det var endelig for å si det sånn, nå håper jeg på stabil syklus igjen og da er det den uken som er ikm;) Men har funnet ut at vi omtrent må prøve hver eneste dag etter ikm siden jeg ikke tar meg råd til å kjøpe el-tester, da må man jo hvertfall treffe eggeløsningen. Ikke sikkert det fester seg, men må jo krysse fingrene hvertfall. Lykke til denne ppn da!
Underveis --> Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er med i uke 28, regner jeg med ;-) Blir jo el i sydens land, så får håpe vi husker (dvs jeg) å ha litt sengekos på hotellet. Hm... Blir leilighet faktisk... Lurer på hvor lytt det er der *hihi* De vi reiser med skal slippe å høre på oss holde på! Holde litt kjeft da kanskje, med mindre senga knirker *lol* "Made in Spain" Hadde jo vært kult ;-)
Giron Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er med videre til denne uka... Vi får holde kontakten og hjelpe hverandre med motet!
Smiley `Venter baby i april ` Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg også har IKM 9.juli...er allerede ferdig med TR så nå blir det full gass fremover ;-) Denne pp tenkte vi at vi skulle prøve både wild yam og hostesaft. Håper det gjør susen :-) Håper det blir mange positive graviditetstester i uke 28!!!
Lillypia Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er kanskje med;) Har da IKM rundt 10.juli. Ikke helt bestemt oss om vi prøver denne eller neste gang!
Putzie Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er også med her vil jeg tro Har mens, men veldig rar mens :S med litt opphold og lite blødning.. Mystisk..
Snoopy :o) Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er også med videre. Har ikm ca 10 juli. Fikk tr i dag og kjenner meg ganske tom. Luften går liksom litt når jeg ser at "ååååå, neeeeiiiiii." ikke denne mnd heller. Neste pp skal jeg prøve e vitaminer og zink også...tror jeg. Håper vi alle får full klaff og goode sommernyheter i uke 28. Det hadde vært noe. Lykke til så lenge.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Bra vi er flere. Gøy å ha noen å slå følge med fremover. Tr er snart på vei ut her i huset, den kom den 11 og varer som regel i 6 dager. Så tirsdag-onsdag setter vi i gang. Vi tenker å 'starte produksjonen' med en gang siden jeg har korte sykluser og el trolig kommer ganske tidlig. Har sykluser mellom 25-29 dager. I det siste har den vært fra 25-26 dager. Så da er det ikke lenge igjen:) Dette blir egentlig vår første pp siden vi var velig sent ute forrige syklus. Var liksom ikke noe spenning om tanta kom eller ei. riktig nok var der et lite håp:) men denne pp blir i hvertfall spennende! Lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Hvor lenge har dere andre prøvd? Er på en måte forberedt på at dette kan ta tid..kan liksom ikke tro at det skal klaffe med en gang..
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har ikm i begynnelsen av uke 28, eller slutten av uke 27... Er ferdig med tr nå, og går nå over i pp3. Håååper jeg blir gravid denne mnd!!!!!!
Giron Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Hei alle sammen! Jeg har nøyaktig 4 uker mellom TR'ene. Så har liksom trodd at da er eggløsning helt sikkert mellom +- 14 dager. Har dermed 2 sykluser nå brukt QR El test i dagene der , men uten å få utslag. Nå begynner jeg å lure selvfølgelig, enten, har jeg EL? eller er El før eller etter jeg har rukket å teste... Noen som har opplevd eller hørt om noe liknende?
Snoopy :o) Skrevet 16. juni 2008 #15 Skrevet 16. juni 2008 Hei Giron. Jeg kjøpte billig el strimler fra Baby Dreams, men de gir faktisk aldri utslag som tilsier at jeg har el. Sist mnd prøvde jeg både cb sine el tester samtidig og de ga utslag dag 13, mens billigstimmelen forsatt viste negativt. Hvis du som meg virkelig ønsker å vite sikkert når el er så er mitt råd å invistere i cb sine el tester. De er litt dyre, men jeg ble kjempefrustrert når de andre testene indikerte at jeg aldri hadde el. Lykke til.
Giron Skrevet 16. juni 2008 #16 Skrevet 16. juni 2008 Hei frida drømmer om baby! Tusen takk for svar!!! Jeg har nå ringt til apoteket og bedt dem bestille CB digital! Og dessuten ringte jeg min fastlege og fikk time for en generell kontroll, bare for at jeg vil ha utelukket at noe annet er galt. Har ikke prøvd så lenge men jeg vil bare vite mer. Hatt små krampeliknende murringer i tre uker og mistenker noen cyster som er kommet tilbake... Lykke til!!!!
En til, please. Skrevet 16. juni 2008 #17 Skrevet 16. juni 2008 Hei alle sammen. Nå har jeg endelig tatt motet til meg og meldt meg inn i forumet. Har IKM rundt den 10 juli og dette er min 4 pp. Veldig, veldig spent. Dette blir forhåpentligvis vårt tredje etterlengtede barn før jeg gir meg, da jeg har en flott sønn på 13 år og en skjønn tøffing av en jente på snart 11 måneder. Begge kom til uten den minste annstrengelse og som noen herlige overraskelser, he he, prøvde egentlig å vente litt. men NÅ...når jeg er superklar og alt ligger nydelig til rette med sykluser, økonomi og mentalt overskudd gikk det visst ikke så raskt som jeg trodde. Vel, fire måneder er jo ikke den lengste tiden, når jeg ser meg litt rundt her. Jeg er likevel helt klar for to tette. Må si at dette forumet virker så positivt og hyggelig, i motsetning til en del andre, der det kan være en del strenge damer... Så nå blir jeg med å heier på dere!!!
Underveis --> Skrevet 17. juni 2008 #19 Skrevet 17. juni 2008 Jauda. Da har tr forsvunnet her, etter at den kom 12 dager etter el, sånn røffli. Skal avgårde på ferie i morgen, og dermed bli el i Spania. Håper selvfølgelig på made in Spain, men dropper å ta med fertilitetsmonitoren. Mine el har kommet på dag 16-17 hver eneste gang, så da satser jeg på at denne syklusen ikke er annerledes og driter i det ;-) Siden jeg ikke heeeeelt stoler på teknologien, så kliner vi til fra før dag 14, tenker jeg, siden syklusen min var på 28 (eller var det 29?) dager sist. Blir spennede å komme tilbake for å se om denne tråden fortsatt er oppe på 1. side. Må huske å dytte på den mens jeg er borte! Ja! Og velkommen til du som er ny ;-) Tatta!
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #20 Skrevet 17. juni 2008 Hører vel til her jeg også. Har IKM rundt 09 juni
♥Babyklar♥ Skrevet 23. juni 2008 #22 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er med! Er i vår 12. pp nå, så håper så inderlig at vi skal få det til nå!! Lykke til, alle:)
Giron Skrevet 24. juni 2008 #23 Skrevet 24. juni 2008 Frida drømmer om baby: Lørdag starta jeg med CB digitale El- test, og i dag lyste det mot meg i displayet, så innen 48 timer har jeg EL. Verdt ALLE pengene og mer til, om ikke bare for å få vite at jeg har EL jeg også : )))
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #24 Skrevet 24. juni 2008 Giron Vet du hvilken dag du har IKM. Begynte med CB digitale EL-test på søndag men har ikke fått positiv test ennå... Har IKM 9 juni. Er så redd for at jeg ikke skal få EL
Giron Skrevet 24. juni 2008 #25 Skrevet 24. juni 2008 Hei Rose! Jeg har ganske stabil mens.syklus, dvs at jeg begynner å spotte på onsdagene, nå vil jeg normalt begynne spotte onsdag 9. juli, så regner jeg IKM 10. juli. MEN: EL inntreffer ikke alltid på samme dag, kan variere fra syklus til syklus (har jeg lest), kanskje du får EL på dag 16 nå f.eks? Du begynte jo å teste en dag etter meg, og du har sikkert en begrunnelse for det? lengre syklus kanskje? Det som skjedde med meg var at jeg glemte å teste første gang jeg var på do i morrest, så da ventet jeg en halv time, uten å drikke mer, og samlet en lite dråpe i et glass. Vet ikke om det har noe å si men du kan jo samle litt urin i et glass, og la testpinnen være der i 15 sekunder, innbiller meg at testpinnen liksom får lengre tid til å sjekke LH... Ellers kan jeg jo si at jeg hadde nok samme følelse som deg i går morrest da testen var negativ... men vips, så satt jeg på do i morrest å lo : )) Nå skal jeg kjøpe solvipect hostesaft også... Hold meg oppdatert da! Lykke til : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå