TusseMor07&09&14 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #51 Skrevet 6. juli 2008 hei igjen:o) jøsses... skal du ta en test en av de næremste dagene, eller skal du drøye den? Krysser fingre for deg jeg mor:o) hadde du det gly i helgen da+ Vi koset oss max på bryllup i går:o) Herlig helg! ja, jeg tar WY denne ppen og... veldig spent på hvor dette endre henn... Tror jeg skal følge ditt eksempel... skifte på senga og legge meg godt tilrette for å sove:o) Skjønner at du er sliten etter festival:o) Håper du koset deg masse da! klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #52 Skrevet 6. juli 2008 hei igjen:o) jøsses... skal du ta en test en av de næremste dagene, eller skal du drøye den? Krysser fingre for deg jeg mor:o) hadde du det gly i helgen da+ Vi koset oss max på bryllup i går:o) Herlig helg! ja, jeg tar WY denne ppen og... veldig spent på hvor dette endre henn... Tror jeg skal følge ditt eksempel... skifte på senga og legge meg godt tilrette for å sove:o) Skjønner at du er sliten etter festival:o) Håper du koset deg masse da! klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 7. juli 2008 #53 Skrevet 7. juli 2008 har tatt kontakt med ei jordmor jeg kjenner godt, så jeg skal muligens til henne i morgen å sjekke ut litt, ny urintest og blodprøve. Tappen min er lav, hard og fortsatt en sprekk i den, så TR kommer sikkert. Men føler meg fortsatt har over nederste magen, som jeg forklarte deg... Ja, hadde d gøy i helgen men d blir en lang helg å være edru på, egentlig.. spesielt når alle andre er fulle. Lurte dem da, så jeg drakk, men drakk champanje brus og sprite, hehe... Og litt kaffe. Du er gift eller? var du gravid da? Vi har sagt at vi skal "slutte" å prøve fra august, siden vi skal gifte oss 25.juli 09. Blir litt dumt med fødsel å greier rett oppi hverandre, men har virkelig lyst på at en spire sakl sitte likevel, men syns d er dumt med så lange sykluser, hvis TR kommer! Går jo nesten glipp av en pp... ja, d var litt syting fra meg.... klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #54 Skrevet 7. juli 2008 Krysser fingre for positiv test imorgen:o) Godt å få svar på det kan jeg tenke meg. Det finnes ikke noe merfrustrerende enn å gå og vente på den hersens tanta om en ikke er gravid... Håper virkelig du er det altså!!! dette med tappen har jeg ikke så peil på... tror ikke du vør legge så vekt på den;o) Så bra at dere hadde det gøy i helgen da... skjønner godt at det blir slitsomt med fulle mennesker... Morsom vri på drinkmixingen din da... hihi... skjønner at du lurte dem med den! hehe... Jeg er gift vet du:o) Snart gift i 4 år:.. Var ikke gravid da nei. sluttet på p-pillen da... så gikk det 1,5 år før tanta kom, så fikk jeg tantebesøk veldig uregemessig og ble til slutt satt på en Wild Yam kur+ noe homeopatimedisiner for å få litt regelmessighet i syklusen, da ble jeg gravid:o) 2 år etter bryllupet. Skjønner at du vil vente med å få barn slik at det ikke blir fødsel på bryllupsdagen:o) Men skjønner at det er et vanskelig og... men du får ha lykke til da! Ja, det er kjempe kjedelig nårsyklusene er laaaange... mister liksom en del sjanser på det... det vet jeg alt om! ;o) Krysser fingre for positivt resultat i morgen hos jordmor:o) klem
leia81 venter gull nr3 Skrevet 26. juli 2008 #56 Skrevet 26. juli 2008 hei hei hvordan går det med dere? var på ul på onsdag og ble satt tilbake nesten 2 uker... har ikke termin 24.12 men 05.01.09 jaja bedre enn julaften.. men føler meg ikke trygg fordet klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #57 Skrevet 29. juli 2008 Hei Leia:o) Det var lenge siden! Så du ble satt tilbake du... hmmmm... blir spennende å se når h*n kommer da! hvordan er formen da? Her kom mensen igjen på torsdag, så jeg er inne i enda en ny pp. Ellers har jeg kommet inn på skolen, så jeg begynner nå den 19. august. Spennende siden det er 7 år siden sist jeg satt på skolebenken, men det blir nok veldig bra!!! hihi... Klem
leia81 venter gull nr3 Skrevet 31. juli 2008 #59 Skrevet 31. juli 2008 hei hei ja ble satt tilbake gitt nei ellers sliter jeg med konstant migrene og oppkast men ellers bra hehe så bra du er kommet inn på skole da ja blir spennende å se det da hihi men det går nok bra skal du se ja men da krysser jeg fingrene at det sitter no da denne pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå