Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 24. juni 2008 #26 Skrevet 24. juni 2008 heia tussemor nei, vi var hjemme og slappet av på sofaen igår vi, kjedelige som vi er, men jeg var så sliten etter en hard arbeidshelg, godt å bare være i ro og har ingen symptomer!!! ikke en gang ømme pupper! merkelig! Litt stikkinger i høyre sida, som jeg ikke vet hva er for noe. Egglederen er jo borte på den sida. hadde litt stikkinger i hø side sist og, før TR kom. Så da kommer vel den denne gangen og Dag 6 ja, straks tid for el-jakt og kos da :) håper juli mnd er din :) håper WY funker for deg denne mnd Dere ska til hunderfossen ja, ikke så langt fra her jeg bor d da.. ca 20mil,men... Har ikke så store planer i sommer vi, skal på country festivalen på vinstra første helga i juli da, bo i campingvogn Håper så på å være gravid jeg nå,men tør ikke håpe for mye. Sier også lite til samboeren ang symptomer, siden han også blir så skuffet når TR kommer.. håper alt er bra med deg og dine klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 24. juni 2008 God kveld ire... Ååååhhh... jeg håper ingen symptomer er et positivt tegn for deg:o) Vi får vente å se:o) Krysser iallefall det jeg har for deg! Jaja, det er jammen deilig å bare ligge på sofaen å slappe av etter en lang arbeidsøkt:o) Er vandt med å dra ut på vannet på sankthans jeg da, så da vi ble bedt bort til et vennepar, så var det ikke nei i min munn... vi har jo ikke båt nå( Så da ble det kos allikevel! Takk for det:o) Blir spennende å se om det er juli som er måneden:o) Håper det! Synes virkelig WY skal gjøre jobben sin ja:o) For både deg og meg! Den countryfestivalen er det visst jammen liv og røre på har jeg hørt! Blir nok moro det! Har dere campingvogn eller? det er noe eget med den festivalstemningen altså! ))) Har så lyst til å dra på festivaler jeg og, men det blir litt tungvindt med en ettåring... Vil jo være sammen med han vettu:o) Så da blir det hunderfossen og eventuelt dyreparken:o) Herlig! Gleder meg! Nei, det er like greit å ikke involvere disse mennene for mye;o) Mannen min blir ikke så skuffet, men han mister helt lysten om det blir for mye EL og babyprat. Så det blir lite av det;o) Dessuten så har jeg vært ganske sikker hver eneste pp... det kommer jo alltids noen symptomer vettu;o) Skulle ikke vært lov at PMSen skulle være så lik graviditetsymptomene altså! jaja... nå fåe jeg ta kvelden her:o) Håper på en positiv tilbakemelding fra deg en av de nærmeste dagene! Blir det testing til lørdag eventuelt eller? Håper alt er bra med deg og dine og:o) ! klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. juni 2008 #28 Skrevet 25. juni 2008 Hei hei igjen:-) ire: Tusen takk for det, og masse masse lykke til til deg også! Håper du er gravid nå!!!!!!!!! Tussemor: Så kjekt med så mange bryllup da:-) Artig det er så mange i samme vennegjeng på så kort tid! Du begynner kanskje på skolen til høsten? Wow skjønner du er spent!!! Syns du er tøff jeg! Men jeg håper virkelig du blir gravid denne pp jeg;-) Så kjekt dere skal til hunderfossen da:-) Har aldri vært der, men tror det må gjøres en gang med lille gullet:-) I år skal vi en liten tur til Skien hvor jeg har familie, og en liten tur til Sverige. Skal se på litt barneutstyr der, og forhåpentlig kjøpe noe;-) Gleder meg vanvittig til å kjøpe masse til gullet vårt. Klær venter vi med, for JA vi vil vite kjønnet, og håper på å få vite det 21.juli da vi skal på ordinær ul. Vi har også tenkt på navn. Og tror at det blir John Adrian om det blir gutt, og Leah Helene (eventuelt Marie som mellomnavn) om det blir jente:-) Blir det gutt blir han oppigjenkalt, derfor navnet John. Adrian er et navn jeg har elsket lenge, og heldigvis liker mannen min det også:-) Jentenavnene har vi brukt litt mer tid på å finne, men tror vi nå begge ønsker å lande på Leah Helene. Så blir det spennende å se når babyen kommer, om h*n passer til å hete dette;-) Håper dere alle har det bra, og at ire og Tussemor blir gravid i denne pp!!!!!!!!! Tenker masse på dere, og heier på dere:-) Store klemmer fra M-79 og lille gullet:-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 25. juni 2008 #29 Skrevet 25. juni 2008 hei jenter fortsatt lite symptomer her. -småkvalm/sulten -trett -livmortappen var hard,åpen og høyt oppe.,så da kommer nok TR snart ifl pernille.info. Men har ikke kjent på tappen før nå i denne syklusen,så kan egentlig ikke sammenligne den med noen ting. Jepp, Tussemor, vi har campingvogn blir moro å komme seg ut litt, veit ikke om d blir så mye festing på meg da, er ingen festløve av meg og spesielt ikke nå når vi prøver. M-79: Moro med en shoppingtur og så fine navn dere har funnet :) Lykke,lykke til :) klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 26. juni 2008 #30 Skrevet 26. juni 2008 Hei hei ire:-) Tusen takk, utrolig kjekt du likte navnene:-) Du, du må ikke tenke så mye over den derre tappen... Jeg fant aldri ut noe mønster, og nå er jeg 15+2 på vei, og den kjennes ut som den er åpen...... Det er sykt lett å bli forvirret av den.. De andre symptomene dine er jo supre da! Jeg var småkvalm fra en uke før positiv test. Trøtt også;-) Håper du har en liten spire i magen som klorer seg godt fast! Stor klem og masse lykke til:-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #31 Skrevet 29. juni 2008 Dytter frem, skal prøve å få svart i morgen kveld. )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 29. juni 2008 #32 Skrevet 29. juni 2008 ikm fredag, ingen TR ennå, tester i morgen, hvis den ikke har dukket opp.. snakkes, nå skal jeg legge meg klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #33 Skrevet 30. juni 2008 Ire.... hvordan er det gått? kommer innom og skriver til dere etter at lillegutt er lagt i kveld:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 30. juni 2008 Hei og hå M-79:o) Beklager sent svar, men her har det virkelig gått i 100 de siste ukene. Nå har jeg heldigvis ferie, og det er jammen godt! Hvordan er det med deg? Sliten og trøtt om dagen, eller går det greit synes du? Blir nok moro å kjøpe inn ting til gullet ja:o))) Du gjør nok lurt i å dra til Sverige ja... Vi handlet masse der vi! Og vi sparte en hel masse! ) Så skal dere til Skien dere:o) der har jeg masse familie og:o) Besteforeldre og 3 par tanter og onkler med en haug av kusiner og fettere;o) Bor de midt i skien eller? Oi... nå nærmer det seg UL med stormskritt:o) Bare 3 uker igjen snart jo! Så moro:o) Har du noen følelse for hva det blir selv da? kjempesøte navn dere har funnet da! det er nok muligheter for at navnet passer når banret kommer... men det hender det blir helt feil og har jeg hørt og ja... spennende altså) hihi... blir jeg gravid nå, så blr det ikke skole på meg. Men jeg har dårlig tro på noen graviditet denne ppen, så det blir nok skole på meg fra høsten av! Så nå må vi finne kjøkken og pusse opp nede, så vi kan få leid ut leilighet for å få inn noen ekstra kroner:o) Blir spennende å se hva som skjer fremover! Men nå bare koser jeg meg med ferie:o) Herlig altså! Mulig du har sagt det, men når har du ferie da? Håper alt er bra med deg:o) klemmer fra meg:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #35 Skrevet 30. juni 2008 Ire:o) Hvordan går det? testet i dag? Krysser alt jeg har for at du har fått en positiv test jeg:o) ellers alt bra? Jeg har gått ut i ferie nå, og det er bare såååååå utrolig herlig! Godt å ha energi til å vaske gulver og reise litt hit og dit, og i tillegg skrive litt her inne. Ikke så greit når man har hundre ting somskal gjøres i tillegg til 100%-stilling og en 1. åring;o) Så nå nyyyyter jeg livets glade dager:o) Håper alt er bra med deg? klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #36 Skrevet 30. juni 2008 Ligger svar til dere oppi her:o)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. juli 2008 #38 Skrevet 1. juli 2008 heia:) testet igår og den var negativ, er på dag 32 idag, fortsatt ingen mens eller tegn på at den skal komme.. symp: kvalme sulten + sultenkvalm trett tung i hode/vondt i hodet en del sekret (må sjekke hele tiden, om TR har kommet) av og tiil stikkinger i hø side. merkelig følelse når jeg setter meg ned, av og til. Har ikke testet idag. Tenker mye på om d kan hende Wild Yamen har noe å si, kanskje den kan utsette mens..? Siden jeg alltid har hatt 28dagers syklus.
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #39 Skrevet 1. juli 2008 ire... hmmmm... ikke miste motet enda da:o) det kan godt være at du har hatt en sen EL, eller at egget har ligget litt i dvale vettu:o) Symptomene ser jo lovendes ut da... WYn kan jo kanskje gjøre det, men med meg har det funket motsatt. Fått kortere sykluser... det er jo forsåvidt deilig for min del. Men om det er grunnen til en eventuel sen EL for din del er jeg usikker på. Har jo lest her at det kan forsinke, men jeg fikk beskjed fra min homeopat om å ta WY for å gjøre syklusen regelmessig, så det er vel forskjell fra menneske til menneske. Håper sterk at du er gravid i allefall! Krysser alt jeg har! nå må jeg lage middag til lillegutt og meg:o) Gi meg beskjed hvordan det går videre da... stadig innom og titter etter svar;o) klemmer
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. juli 2008 #40 Skrevet 1. juli 2008 neida, prøver så godt å ha is i magen å ikke tenke altfor mye på dette... veit ikke når jeg har hatt EL eller om jeg i d hele tatt har hatt d... Har ikke stresset med å EL-teste, syns d bare blir stress og "plikt". Men vi har hatt kos annenhver/hver dag siden 6.juni. vært dårlig med kos i d siste kanskje dumt, men har ikke turt liksom.. hehe. ja, håper jeg er gravid jeg og :) Bra med deg da? nærmer EL seg? klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #41 Skrevet 1. juli 2008 Hei igjen ire:o) Ja, du får ha is i magen:o) Krysser alt jeg har for deg! Med meg går det bra. Litt uoverenstemmelser i heimen om dagen, men ellers greit;o) Tror jeg har eller akkurat har hatt EL jeg... og vi har hygget oss de siste dagene. I dag tror jeg kanskje det blir en pause;o) Vi får se! Har ikke noen tro på denne ppen jeg... bare føler at det ikke blir nå, men får håpe jeg tar feil! Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 1. juli 2008 #42 Skrevet 1. juli 2008 kanskje d er nå d klaffer :) har begynt å tenkt på om jeg kanskje har hatt eggl nå jeg, men så har jeg sjekket tappen litt og den er, lav, myk/hard, hovent rundt inni der + at jeg kjenner en liten SMAL sprekk.... Så egentlig tror jeg at jeg er ferdig med EL. Hvis jeg har hatt d en av di siste dagene, så blir d ingen spire nå ihvertfall, har vært lite med kos nå. Samboeren vil at jeg skal teste igjen i morgen, men vil ikke før torsdag/fredag.Blir dyrt i lengden med nye tester. Har ikke bestilt på nettet på lenge og har igjen bare en billigtest. Sovnet på sofaen i stad, er like trøtt nå og vondt i hode/sliten i øynene. klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #43 Skrevet 1. juli 2008 Ja, vi får håpe det er nå) har sittet i tlf i 2 timer nå jeg... jammen godt å få snakket litt ut om ting innimellom:o) Hmmmm... den tappen forstår jeg meg ikke på... tror ikke du skal henge deg opp i den, hvis ikke du har sjekket den over lengere tid da? min var etter min formening lav, myk, åpen og foran(?) rett før jeg fikk mensen...og det sier jo sitt;o) hihi... MEN er din helt glatt ved åpningen? Min er liksom litt rynkete, hvis jeg kan kalle det det. Ble litt engstelig for at det kunne være det de beskriver som "sandkorn" på pernille... hmmmmmm.... Stakkars deg:o( Ikke noe godt å være stuptrøtt! håper det er en megasuperduper god grunn til det;o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #44 Skrevet 2. juli 2008 dytt dytt... noe action??? )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. juli 2008 #45 Skrevet 2. juli 2008 heia. nei, ikke stort nytt på denne fronten, TR er borte vekk... Sitter å holder meg oppe til å kunne se på koneklubben samboeren driver å sår på jordet har vært kjempevær her idag, skikkelig godt har ligget ute å slikket litt sol Tappen min er glatt, har ikke sjekket den idag, tør ikke, plutselig er jeg gravid liksom. Tror kanskje jeg tar en test i morgen... samboeren er helt vill at jeg må gjøre d, tror han er mest spent enn hva jeg er, men d er vel fordi at jeg har ingen magefølelse på hva dette er for noe. Håper selvsagt at jeg endelig kan få en positiv test da men er også forberedt på at TR plutselig banker på...igjen!! Skal på country festival i helga, greit å vite om en er gravid eller ikke da, men for alt d jeg vet kan d jo hende at d blir en negativ test igjen i morgen og ingen TR i helga, så jeg trur jeg holder meg unna alkohol. Har du noen tips ii hva jeg skal si til vennegjengen eller? siden jeg ikke skal drikke... Ellers da, noe action hos deg? klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. juli 2008 #46 Skrevet 2. juli 2008 forresten.. hvordan var magen din i begynnelsen av sv.skapet med lillegutt? jeg har ingen mensmurring, småstikkinger i hø side, til tider. Men selve magen, nederst liksom, rett over beinet, hvis du skjønner, har en fornemmelse at den er forandret, hardere og når jeg tar på den, så kjennes d ut som en kul eller noe inni der....
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. juli 2008 #47 Skrevet 3. juli 2008 negativ test idag og. har ikke igjen flere billigtester, men har bestilt da... Spørs om jeg skulle tatt en CB en morgen å se om den er bedre til å "stole" på. men d skulle jo slått ut på den testen jeg tok idag, sjøl om d er en billigtest... Uff, kjedelig å gå å vente hele tiden, skjønner godt du ble frustert!!! Nå må jeg reise på jobb...
TusseMor07&09&14 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #48 Skrevet 3. juli 2008 ire:o) hei på du... Så i helgen er det fest:o) festelig! Håper enten at tanta kommer, eller at du får en positiv test i morgen da, aller helst det siste selvfølgelig... Åååååhhhh... jeg føler såååå med deg! Lange sykluser er IKKE noe moro:o( Hmmmm... ja den tappen er litt dum altså! Skjønner meg ikke på den jeg heller. Og synes det er ekkelt å kjenne etter, så det blir en sjelden gang, men da er det jo ikke nødvendig sier dem jo, for da ser man ikke møsteret. Synes det er litt ekkelt for den er blitt enda mer "sandete" Blir litt engstelig da vettu... men vi får se om det forsvinner. Angående det med den magen din... jeg hadde disse forferdelige mensenliknende-smertene jeg. Så da kan jegikke si at jeg hadde det sånn som du beskriver, men det er nok kanskje for at det var så vondt det andre, at jeg ikke la merke til det. MEN når det avtok så kjente jeg det godt. Akkurat som du beskriver... Har lest om mange som får sånn og, tror det er veldig vanlig! Krysser det jeg har for deg... Hva du skal si til vennene dine... hmmmm... jeg husker jeg traktet alkoholfrivin i vinflasker når jeg var gravid. Får jo vin med skrukork også nå vettu;o) det var 14 venninner her, og INGEN skjønte lunta! ellers så kan du si du går på penicellin pga et eller annet... betennelse i en tann eller noe(så det forslaget her om dagen, og syntes det var lurt i stedet for forkjølelse etc) ellers så kan du si at det ikke frister rett og slett, pga du ble så fyllesyk sist. Vennene mine er vandt med det de, så de stusser ikke over det... ;o) Du får ha masse lykke til da ire... og kose deg en hel masse på festival!!! Hold meg oppdatert da! ) Nå skal jeg straks på stranda:o))) klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #49 Skrevet 6. juli 2008 Hvordan går det med dere jenter? Her er dagene fulle av murringer... har tenkt det er EL, men i dag er jeg jo på dag 20, og murringene har vart i snart en uke... sikkert bare rør denne gangen og:o( Jaja... vi får vente å se da:o) håper det er full klaff denne ppen altså! ire og jeg vil i marsklubben(?) hihi.... Håper alt er bra med dere jenter!!!??? klemmer
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. juli 2008 #50 Skrevet 6. juli 2008 heia. har vært på festival i helge, kjempe greit var edru hele helga jeg da. Ingen TR her, skjønner lite! ingen symptomer lenger heller. uff, kjedelig..dag 37 nå. spennende med deg da, håper spiren sitter denne gangen? tatt wild yam nå? ellers er alt bra, ska legge meg, sliten etter helga. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå