TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan er det med dere? Her nytes sommerværet og de få dager det er mot ferie:o) Ellers blir det spennende å se om Wild yamen gjør susen denne ppen slik det gikk da jeg ble gravid med lillegutt. Tenk om jeg blir gravid første pp med det denne gangen og? Da kan jeg iallefall anbefale det på det sterkeste til dere som ennå ikke er gravide:o) *håpe håpe* Håper dere har det bra alle sammen! klemmer
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 heia alt er bra her, startet med 3pp etter operasjonen fredag og jeg også har begynt å tatt wild yam. (Grysom sin oppskrift.) Tar du WY hver dag tussemor? Håper inderlig at d klaffer for oss denne gangen :) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2008 Ire: Ja, tenk om det kan bli vår tur denne gangen:o)) Jeg tar 2 WY hver dag jeg ja... du da? Så tar jeg folat, omega3 og pyridoksin. I grysom sin oppskrift er det sink og, eller? Hmmm... operasjonen? Hva slags operasjon. Mulig du har sagt det før, men jeg har vært rimelig rørete en stund nå. Mange baller i lufta i tilleg til at jeg har gått i et eget vakum siden jeg begynte å jobbe igjen for 1 mnd siden... Godt å høre at alt er bra med deg da:o) Så satser vi på at juni er vår måned:o) Ikke sant? hihi Klem
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 operert for exu, vet du... Jeg tar 2 WY, 1 vit E, 1 sink, 1 folat og 1 multivitamin. samboeren tar også 1 sink. Vi satser alt vi har på at juni er vår mnd ja :):) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Forstod det som at du hadde operert nå jeg skjønner du... visste jo at du hadde en ex u:o( Hmmm... kanskje jeg skal begynne på sink og vitamin e jeg og;o) Synes bare det blir så dyrt med alle disse pillene:o( Krysser fingre for oss jeg ire:o) Nå skal jeg ta kvelden! Sov godt:o) Klem
leia81 venter gull nr3 Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 hei hei her er det bare bra vettu =) flyttet inn på 2.trimester nå =) håper det er deres tur nå ja =) krysser fingrene for dere jeg altså =) klemmer fra meg
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 Leia:o) Himmel, er tiden virkelig gått såååå fort??? synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test jeg! Moro da:o) hvordan er formen din da? Ja, vi får satse på at det er vår tursnart altså! Takk for kryssede fingre:o) Ha en fin kveld! Klemmer fra meg:o)
leia81 venter gull nr3 Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 jo da formen min er grei... skal ikke klage... litt kvalm enda har kastet opp tilsammen 3 ganger og er sinnsykt trøtt.... magen har begynt å vokse men det har den gjort i noen uker nå forresten ( redd det er 2 inni der) tør nesten ikke dra på ultralyd nå alle sier det er 2 hehe.... ja nå unner jeg dere dette altså... kjenner noen svake sprell inni magen, som en liten fisk slår med hale finnen sin hihi... kose dere masse... får tiite innom etter denne tråden jeg da vettu =) klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Leia:o) Så bra at formen er nogenlunde da! Håper det vedvarer, eller at du kanskje blir enda litt bedre:o) Kose deg må du iallefall! Gleder meg til det er min tur!!! ) Herlig å se at magen vokser da:o) Hihi... noen grunn til at du tror det er 2 eller??? Kanskje det er det;o) Da får du litt å henge fingrene i iallefall... hihi... Jøss, kjenner du liv allerede? Og jeg som kjente første gang i uke 14 med lillegutt og syntes det var tidlig. Kjente ikke mer før litt i uke 16-17, før det tok helt av fra uke 18. det er jo en superherlig følelse å kjenne liv altså) Noen kjenner jo veldig tidlig og! Ja, du får titte innom innimellom:o) Koselig det! Ha en fiiiin dag da! Klemmer
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 heisann:) hvoordan går d med dere? her er alt bra, usikkert om el har vært eller nærmer seg. Tar d som d kommer, her er d ihvertfall jevnlig kos likevel. Hvis d ikke klaffer denne gangen, får jeg kjøpe el-tester igjen og teste gjennom en syklus. Vankelig å vite når jeg har el, om d er annenhver mnd eller hver mnd etter at ene egglederen ble fjernet i april.. Håper d står bra til med dere og at denne gangen har d klaffet for oss klem
leia81 venter gull nr3 Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 hei hei jenter hvordan går det med dere da? klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2008 Hei på dere igjen:o) Får liksom aldri så mye tid til å skrive her inne lenger. Lillegutt har blitt så stor at han må følges med på hele tiden;o) Og når kvelden kommer så har hjernen min kortslutta... hahaha... tar jammen på å stå opp klokken 0450 for å dra på jobb altså( Så når lillegutt er i seng klokken 19 så er jeg zombie... hihi... Jeg fikk tantebesøk i går jeg:o( OG det kjedeligste var at jeg for en gangs skyld var ganske sikker på at jeg hadde EL, noe som stemte... hadde EL rundt den tiden jeg trodde i forhold til når tanta kom. Men det kjipe er at vi hygget oss masse rundt den tiden der:o( Så da ble det ekstra kjipt:o( dessuten så var det denne Wild Yamen da... jaja... vi får satse på at det klaffer neste pp.. !!! Nå er det søren meg ire og min sin tur snart altså! Og alle andre som øsnker da ;o) Det positive er at jeg har hatt den kosrteste syklusen på så lenge jeg kan huske...ble vel 30 eller 31 dager, så da er jeg jo på rett spor i det minste... håper jeg;o) Ire... ja, det er like greit å ta det som det kommer:o) Blir fort mas ut av det altså! Så får du prøve med tester i neste pp, hvis ikke det klaffer denne gangen. Hvor lange sykluser pleier du å ha forresten? Hvordan er det med dere da? Hvordan er formen leia? Håper dere har det bra! ) Klemmer
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 19. juni 2008 #14 Skrevet 19. juni 2008 heia tussemor:)jobber du hver dag eller? skal jobbe i helgen jeg, blir spennende, d er jo "den store styrkeprøven" (tr.heim-oslo, sykkel). Rittet går gjennom Dombås og hele veien nedover gudbrandsdalen, blir noe å kjøre utrykning ned til sykehuset(lillehammer) når d er fullt av syklister på veien.. jaja, d går vel Jeg har alltid hatt en syklus på 28dg. Det er inmari greit veit jo sånn ca når el kan være å sånn da Tirsdag dro jeg tidlig på jobb og hadde med meg noen unger ned på bussholdeplassen for en foreldre. Jeg holdt på å måtte stoppe å kaste opp. Var så sinnsyk kvalm. Så kvalm som jeg aldri har vært, muligens fordi jeg ikke hadde mulighet til å kunne kaste opp. Men så gikk d over, var sikkelig kvalm en halvtimes tid, så kjente jeg ikke no resten av dagen. Ikke kjent dette igjen,små uvel av og til. *merkelig*. men jeg har lovet meg sjøl å ikke leite etter symptomer, blir bare så skuffa. IKM er 28.juni. Synd TR kom da!!! Den skulle jo ikke komme denne mnd!!! uff, men eneste litt positive er jo at den kom på dag 30 eller 31 i syklusen når den absolutt måtte komme. Du har jo hatt laaaange sykluser i d siste. Men juli MÅ være mnd for deg!!!! klemklem
TusseMor07&09&14 Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. juni 2008 ire:o) Heihei;o) hahaha.... ja det kan jo bli interessant da ire. Blir slalomkjøring med sykebilen det da. Får håpe det ikke blir noe særlig utrykning da... Ja, jeg jobber hver dag jeg... jobber annenhver uke kveld og dag. Hvor mange prosent jobber du da? Oj, så ekkelt med den kvalmen da... kjenner til det med symptomene. Så blir det til at man prøver å la være, men så sniker det på seg noen ting allikevel. Hvordan i allveden skal man kunne klare å overse en kvalmetokt liksom??? huff... ikke enkelt det der. Jeg skal iallefall krysse alt jeg eier og har for deg ire, for nå er det søren meg din tur altså! Og da må du love å komme å fortelle altså. Når skal du teste eventuelt da? Ja, det var skikkelig dumt at tanta kom:o( Men men... prøver å se noe positivt i det da;o) Syklusen er jo på rett vei:o)))Ordner seg nok etterhvert! Ellers har ei venninne og jeg og selvfølgelig lillegutt vært ibyen i dag... Vi stakk innom og spiste på tapasresturant og koooooset oss max! i morgen er det jobb, og fremover nå så er det full fart vettu:o) Snart ferie og:o) Når har du ferie da+ Skal du noe morsomt? Klemmeklem:o)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 19. juni 2008 #16 Skrevet 19. juni 2008 tussemor: jeg jobber 100%, ca 8 døgn på en mnd, så d er ikke stort,men vi jobber jo en del timer, når vi først er på vakt da.. Skal ha ferie i uke 30,31 og 32,så har jeg fri uke på turnusen uke 33/34. Vi skal nok ikke så mye, må prøve å ta meg en tur til noen kusiner i oslo, men d blir nok bare meg da, samboeren jobber. men vi skal ha ferie ilag i uke 32 da + at han har ferie nå i midten av juli, silolegging på gården, veit du. ikm er 28.juni, skal nok prøve å holde meg til da, hvis ikke noen helt spesielle og nye symptomer kommer da mamalari har spådd at d er like rundt hjørnet enten allerede nå eller så skjer d i juli... Hun hadde rett sist da d klaffet Jeg håper på godvær jeg nå, er så lei av overskyet og trist vær. Blir helt daff og orker ingenting da, men jeg har vært ekstremt trett i d siste! Blir en spennende uke håper grusom sin coctail funker fort for oss og :) Skal dere noe spennende i sommer da? når har du ferie..? klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. juni 2008 #17 Skrevet 20. juni 2008 Hei hei Leia, ire og tussemor:-) Måtte bare inn å skrive en liten melding her da jeg så tråden deres:-) Jeg og Leia er vel ca like langt på vei? Jeg er i dag 14+4:-) Ire og tussemor: Nå er det VIRKELIG deres tur, og jeg heier max på dere!!!!!!!! Er innom bligravid av og til for å se etter dere og ble veldig glad da jeg så tråden deres!!!! Jeg er ikke så veldig mye inne på bim nå lengre. Særlig i begynnelsen var jeg veldig dårlig, og måtte kaste opp om jeg så for lenge på skjermen;-D Er bedre nå, men fortsatt litt kvalm innimellom. Ellers har jeg vært på tidlig ul (12+3) og fikk se lille gullet vårt:-) Det var bare så ubeskrivelig fantastisk:-) H*n lå der å hikket, sparket, veivet med armene og tok salto:-) Vi valgte å ta en tidlig ul i og med at jeg hadde blødning i uke 8, og klarte aldri å roe meg helt etter det om at lille gullet levde. Var derfor en ubeskrivelig lettelse å få se den aktive krabaten:-) Har ikke begynt å kjenne liv enda(tror jeg), men gleder meg vilt til det begynner å merkes! Skal på ordinær ul 21.juli og gleder meg så klart masse:-) Utrolig kjekt å lese litt om hvordan det står til med dere, og så kan dere være helt sikker på at jeg krysser alt jeg har for at det FORT blir deres tur nå!!!!!!!!! Ps ire: Spennende med kvalmen din;-) Jeg var kvalm fra over en uke før positiv test:-) Lykke lykke til dere!!!!!!!!!!!!!! Stor klemmmmm fra M-79
TusseMor07&09&14 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. juni 2008 Neimen så utrolig koselig å se deg igjen M-79:o))) Jeg har tenkt på deg flere ganger.... lurt på hva som skjedde, for det ble plutselig så stille fra deg. Godt å høre at alt er bra! Jeg skal avgårde på utdrikningslag nå, så jeg får skrive i morgen til dere:o) God helg!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Heisann. Jobber og d er kjempe travelt. Begynner å få lite me søvn nå. Håper på å kunne få sove ei hel natt snart. Fortsatt ingen fler symptomer på meg.(og jeg klarer å la være å leite også!!!!) IKM 28. litt småsulten og uvel om hverandre! Men har blitt så lurt av d tidligere, så jeg tør ikke tenke på noen ting denne gangen. Så hyggelig å høre fra deg M-79 har tenkt masse på deg jeg også, og d er kjempe bra at alt står bra til, lykke, lykke til videre :):) Bra med deg da, tussemor? klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #22 Skrevet 23. juni 2008 Hei på deg ire:o) Hvordan går det? Stiger spenningen gradevis dag for dag? håper så inderlig det er deres tur nå altså!!! Håper 28. juni er deres magiske dato:o) Det hadde jammen meg vært noe det! Så du klarer å la være å kjenne etter symptomer... flink du er! Skal nok bli deilig med ferie snart ja:o) Jeg har ferie uke 27-28-29. Mannen min har 29, så da skal vi til hunderfossen med noen venner. Ellers blir det lite som skjer. Det er nemlig bryllup og utdrikningslag og greier i disse ukene og, så vi får vel holde oss hjemme;o) Dessuten er ikke økonomien helt bra i sommer. Har jo ikke fått opptjent noe særlig feriepenger siden jeg var ipermisjon i fjor... og så ser det jo faktisk ut som om det kan bli skole på meg til høsten og *gisp* Så vi får ta vare på de kronene vi har;o) Gjort noe koselig i dag, på selveste sankthansaften da? vi har vært hos et vennepar og grillet sammen med noen flere. Koselig... Ellers så er jeg på dag 6 i syklusen min... så om noen dager så er det bare å slenge alle kluter til;o) hihi... gleder meg til å høre hvordan det går med deg til helgen ire:o) Masse, masse lykke til! Skal krysse alt jeg har for deg!!! ) Klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 23. juni 2008 M-79:o) Himmel,som dagene flyyyyr altså! Jeg er ikke så mye her inne lenger jeg heller, dessverre ikke av samme grunn som deg;o) MEN jeg prøver å ikke fokusere så mye på det, samtidig som jeg tror jeg har den mest hektiske sommeren noen sinne. Får rett og slett ikke tid til å sitte så mye her:o) Lillegutt er jo 13 mnd nå og, så det begrenser seg med datasitting av den grunn og... turbotroll vettu;o) hihi Så godt å høre at alt er bra med deg altså! OG så utrolig koselig at du tenker på oss her inne! ) Skikkelig koselig altså! Og tenk deg det da... du er 15 uker i dag du:o))) hihi... så moro... første bevegelsen fra lillegutt kjente jeg rundt den tiden du er nå, det er rart å tenke på det, skjønt jeg vwet det var tidelig å kjenne noe:o) Ååååhhhh... du går en herlig tid i møte:o) Vil dere vite kjønn på UL da? Funnet noen koselige navn? åååååhhhh... heldigrisen:o) hihi.... Ellers da, noen planer for ferien+ Her blir vi for det meste hjemme og farter i utdrikningslag med påfølgende 3 bryllup:o) Kjærlighetens sommer i vennegjengen vår;o) hihi... så stas! Blir nok koselig! ellers så blir det hunderfossen med venner med barn... Sånn ellers har jeg søkt på skole fra høsten, og det ser jammen ut som om det kanskje blir det;o) Blir jeg ikke gravid denne ppen så blir det nok til det... *gisp* litt skremmende. Slutter ikke å prøve for det da;o) Så får tiden vise... er på dag 6 i dag, så har akkurat sendt tanta på dør, håpe hun holder seg laaaangt vekke en god stund til! Veldig koselig å høre fra deg:o) Håper alt er vel og bra:o) klemmer
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 23. juni 2008 Har svart dere i forskjellige svar:o)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. juni 2008 #25 Skrevet 24. juni 2008 Hei hei dere:-) Dytter opp denne litt jeg, så svarer jeg dere i morgen. Litt travel i dag, men måtte bare inn å lese her;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå