Gå til innhold

monca*84*ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ tuuuusen takk!!!!!:D Så koselig at du har tenkt på meg og håpet at det ville ordne seg. Da har vi en deal om marsbaby! Spesielt siden du synes at det er bra å være marsbarn;) Endelig så føler jeg at det finnes håp igjen, og prøvingen er koselig istedenfor bare stress. Krysser ALT jeg har for oss!

Hehe, håper du får med gubben på å kjøpe oppskriften da. Det burde han jo gå med på;) Jeg tenkte å prøve bare pergo neste pp jeg, men om det ikke klaffer skal jeg prøve oppskriften:) Siden det klaffet for henne den ene gangen hun prøvde det i løpet av 35pp, så må den jo ha en eller annen effekt;) Samboerne våres får skikkelig slitt seg ut i sommer de da;P Hehe!

Så greit at han er elektriker, veldig praktisk! Samboern min er vikar på skole + assistent på SFO han. Ikke fullt så praktisk, men han har ihvertfall erfaring med barn;) Blir vel studier på han og til høsten. Ååå det er så kjedelig å vaske opp, hehe. Dreiv med det der før vi og, men holdt ikke ut. Så nå har vi oppvaskmaskin *deeelig*. Så har veldig sympati med deg som står og vasker opp, hehe.

Nå må jeg sove litt for jeg skal jobbe i natt. Så svarer litt senere:)

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dasetter vi inn eksra giret.... hehe... ingen ting skal være uprøvd. hehe... men det må være deilig og føle litt håp igjen... kanskje bare det kan jo ha en positiv effekt.... ja stakkar samb, blir ikke ro og få nå nei.. hehe... men syntes ikke synd på dem... ha

greit at han har erfaring da... at det ikke blir overveldene.. sukk blir så spennende fremover... hehe.,,,

ja kjipt og vaskeopp... snakket akkuratt med samb om det, vi ble enige og vi ble vel enige om og kjøpe veldig snart... gleeeder meg=)

veit hva det er å jobbe natt... har jobbet med eldre i lengre tid... så jeg jobbet masse skift kveld og natt... myyye natt... våken vakter... slitesomt... men pengene er gode ja=)

sove godt da=) drømme søtt om baby

klæm

Skrevet

Hehe, nei man må jo prøve alt;) Man ofrer så sykt mye tid, krefter og penger på noe som ikke er laget en gang, hehe. Tenk hvor mye man kommer til å ville gi barnet sitt når det er født da, må være så herlig følelse:) Ja bare det og tenke positivt kan nok være lurt! Haha, er ikke synd på dem nei, de er vel heller heldige egentlig;P

Ååå så bra at dere er enige om å kjøpe oppvaskmaskin, skjønner at du gleder deg!! Veeeldig mye enklere enn å vaske opp;)

Ja det er ganske slitsomt å jobbe natt, pleide du å jobbe flere netter i uka? Jeg jobber bare en natt i uka og det går veldig greit selv om det er slitsomt. Hun sover stort sett hele natta, så jeg sitter bare på nett eller ser på film. Men nå er hun innlagt da, så jeg får ikke sittet på nett i dag, kjedelig:(

Får tenke på å dra jeg da. Håper du får en kjempefin kveld videre!:)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...