Gå til innhold

monca*84*ønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja var litt festelig... men han ble ganske sur også... og da ble jeg skuffet.. for jeg mente at enten ville han eller så ville han ikke... liksom noe man bare vet... Han er ikke så ivrig... vi har pratet om det.. men som han sier det er liksom ikke helt virkelig for han.. han kjenner det ikke like mye på kropp og sinn... han mener jeg kanskje er litt opphengt og syntes jeg bruker alt for mye tid på bim.. men som jeg sier til han, enten aksepterer han at jeg sitter her, ellers skravler jeg høl i hue på han om baby ting... og han må finne ut alt jeg lurer på=) hehe...

synd samb din ikke tok det så pent.. helt enig med deg at du ikke sku stå for prev når du ville ha barn... smart den.. hehe

jeg liker også Eiril Othilie veldig... Eiril er norrønt... Jeg ville ha navn som ikke var sååå mye brukt... no affence men jeg er litt mot topp 10 navn.. hehe.. Eiril bestemte jeg når jeg var 10år.. så der hadde samb ikke en dritt han sku ha sagt... Det er han som har bestemt Sigurd, men jeg liker det, så det er greit... Det er kusina mi som kommer til og bruke Eiril også.. hehe... uansett... samma det sier jeg, jeg får unge først.. hu som hermer...

Ganske tøft og ha syke søsken ja... (han er frisk i dag da) så vil ikke at barna mine skal gå igjenom det.. men jeg skal ha friske barn jeg.. så da.. hehe...

kos deg i kveld da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er så dumt at de skal bli så sure. De skjønner ikke hvor inderlig vi ønsker barn, og jeg mener også at enten så vil man, eller så vil man ikke. Men heldigvis var ikke samboern din kranglete så lenge da;) Kjenner godt igjen å ha en samboer som ikke er så ivrig. Sambo brøy seg ikke i det hele tatt i begynnelsen, og var sur for at jeg EL-testet, var på BIM osv. Akkurat det med bim skjønner jeg ikke at de bryr seg om, det kan da ikke plage dem om vi har lyst til å sitte her! Men samboern din kommer nok til å bli mer og mer ivrig etterhvert, det tar bare litt tid for dem å forstå at man faktisk prøver å lage et barn. I september hadde jeg en kjemisk graviditet/tidlig SA, og sambo ble såå glad da jeg testet pos. Etter det har han bare blitt mer og mer ivrig, og nå snakker han masse om baby hele tiden, stryker meg på magen osv:) Men får håpe at du blir gravid så raskt at samboern din ikke rekker å bli ivrig:P Når han kjenner spark og ser babyen på ul, så blir han nok helt gira han og!:)

Tror jeg har bihulebetennelse, så tror jeg skal ta meg en tur til legen i morgen. Skal spørre om jeg kan få prøve pergo, selv om sambo ikke har sjekket seg. Hadde vært så fint å gå på pergo i sommerferien, når man har masse tid til å kose:) Men tviler på at han vil skrive det ut da..

Norrøne navn er kjempefine! Liker ikke topp 10 navn jeg heller, så jeg liker ikke Emilie særlig godt, men det er det fineste navnet sambo vet om, så han skal få bestemme det;) Hehe, morsomt at samboern din ikke har noe han skulle ha sagt der:P Hvilke navn vil han ha da? Slitsomt med kusiner som skal herme, hu kusina mi hermer etter alt jeg gjør, grrr!

Så godt å høre at broren din er frisk i dag! Skjønner godt at du ikke vil at barna dine skal gå igjennom det, men du kommer nok til å få friske barn vettu;)

Kos deg i kveld du og!!

Skrevet

Jeg har funnet ut at gutter ikke har det samme biologiske behovet... for jeg føler faktisk det er et fysisk behov med barn... kroppen min lengter på en måte etter og bli gravid... Den kjenner jo ikke gutta... de kan jo så skudd hele livet... Kjedelig at du hadde en SA da... men på den positive siden vet du at du/han kan.... Det er jo bra da... Jeg regner nok med at han blir litt mer ivrig når noe skjer ja... han er super flink med barn... elsker og leke og ha det morro... var ikke i tvil om at jeg ønsket han som far til mine barn.....

Håper du får pergo... at det kan hjelpe... er litt redd for den dagen jeg skal til legen jeg... får sikkert bare beskjed om at jeg må gå ned i vekt, at det er derfor jeg ikke blir gravid.. eller som mange får i tryne at du burde aldri blitt gravid du som er så stor... synd egentlig... for jeg ønsker bare en fin opplevelse... ja jeg er kanskje stor.. men jeg er ganske aktiv likevel... trur det ville godt bra uansett jeg.. det og være gravid er jo en risiko uansett størrelse liksom...

Emilie er fint.. ikke missforstå, det er fordi det står på lista at jeg ikke vill brukt det... ikke for de det ikke er fint... hehe... Når vi først beynte og prate om navn ønsket han Sara- Martine... uaktuellt sa.jeg... og han godtok det.. hihi...

vi får friske barn-.. hehe

laller jeg nå... tannlege og borring i morgen tidlig... wuhu... NOT

natta

Skrevet

Ja du har nok rett i det. Vi er jo i den rette alderen å få barn, så kroppen lengter nok etter å få barn, mens mannfolka bare kan strø om seg. Også er det ikke de som kjenner etter EL, symptomer osv på kroppen. Vi blir jo kjent med hvert lille vink kroppen gir, og vi får jo det store slaget i trynet hver gang tanta kommer.

Får håpe jeg får pergo ja, men jeg er redd han sier at jeg må til gyn, og at sambo må levere sædprøve osv, men det er vel verdt et forsøk. Uff, skjønner at du er redd for å gå til legen hvis man kan få sånne beskjeder! Det er jo helt grusomt hvis legen sier noe sånt. Tror det viktigste er at man er sunn og aktiv. Kjenner flere som har blitt kjempelett gravide selv om de har hatt litt ekstra på kroppen jeg. Håper at du slipper å gå til legen, du er nok så fruktbar at du er gravid innen høsten:)

Jeg og sambo har jo litt å slekte på. Foreldrene mine brukte 4 år på meg, mens hans foreldre brukte 7 år på han. Så i forhold til dem har vi jo prøvd kort, og sånt kan nok være arvelig. Har alltid hatt en følelse av at jeg kommer til å slite med å bli gravid. Men det at vi har fått det til en gang er ihvertfall et godt tegn:)

Jeg synes ikke Emilie er så fint jeg, hehe. Helt greit, veeeldig kjedlig! Jeg liker ikke vanlige navn. Sambo bare rynker på nesa når jeg kommer med mine forslag:P Sara-Martine var jo også et ganske vanlig navn. Snill han er som godtok at du ikke ville ha det da, hihi.

Lykke til hos tannlegen i morgen og sove godt.

Natta:)

Skrevet

jaja... da var nesten denne dagen godt også... hatt en fin dag? Jeg har vært hos tannlegen og borret og styra.. ikke spess morro, men helt greit...Ellers har jeg vært i Bærum og besøkt en venninne som var hjemme på ferie.. hun har en datter på 3.... guuud og nydelig hun er... gleder meg så inderlig til og kunne sitte i sand kassen og leke med mitt eget barn.. hehe....

ang navn... helt ærlig syntes jeg ikke du skal bare godta navnet... du kan jo ikke gi datteren ditt et navn du ikke liker... dere må jo komme til enighet... kanskje bruke det til mellom navn eller noe... der hadde jeg stått hardt altså... Begge foreldre må jo like navnet.. det er så viktig...

kos deg videre...

Skrevet

Hatt en grei dag. Fikk ikke pergo hos legen, men fikk en henvisning til gyn. Legen skrev et brev til sambo der han skrev at sambo burde sjekke seg, håper det fikk han til å tenke. Ellers har jeg bare slappet av i dag:)

Æsj stakkars deg som måtte borre og sånt, det er ikke spesielt gøy nei! Men det er sikkert deilig når det er overstått:) Åååh så herlig med en nydelig jente på 3, kan tenke meg at du begynte å glede deg ekstra mye da!

Ja det er kanskje viktig at begge liker det, men jeg synes det er så søtt at sambo har så lyst på det navnet. Blir pappas lille jente;) Synes det er veldig koselig jeg! Bare jeg får velge mellomnavn. Også får jo jeg bestemme guttenavn hvis jeg vil;)

Kos deg videre du og!

Skrevet

OI så bra du fikk pergo.... da blir det nok orden på sakene... tenker du er litt gira på og komme i gang.. hehe... Hva er det med disse gutta som nekter og sjekke seg? Som om deres svømmere er bevis på hvor mann de er... tåper... hehe....

Er desverre ikke helt ferdig med borring.. skal tilbake... tannlegen ville ikke ta begge hullene i dag... for da hadde jeg vært lam i hele munnen... hehe... syntes i grunnen det er greit...

Ja hu er nydlig hu vesla... mulatt... mor norsk og far afrikansk... de pene øynene....

Det er bra du syntes det er greit da.. Hadde vært kjipt og absolutt være uenige liksom...

Skrevet

Nei fikk ikke pergo, må til gyn for å få det, blæææ. Så tror jeg bestiller meg time hos privat gyn i morgen, for jeg VIL prøve å få det før sommeren. Selv om de sikkert ikke gir det ut så lett. Alt skal være så vanskelig;)

Tåpelige gutter ja, føler at jeg er den eneste som har en så kjip kjæreste og da:P

Æsj, så kjedelig at du ikke er helt ferdig med borring enda!! Men er nok greit at du ikke ble helt lam i munnen, haha. Men da er det snart over da kanskje;)

Ååh mulatter er sååå pene!!!

Ble samboern din skuffa da du fikk mensen? Vet du sånn ca. når du har EL igjen?

Skrevet

greit og dra til gyn da... få alt undersøkt... du år jo sikkert pergo.. du har jo prøvd rimlig lenge da... Håper virkelig det ordner seg for deg snart..

Nei du er ikke den eneste... jeg får jo ikke min til myye... som og smøre seg med solkrem, det er for pingler... som og ta zink osv osv... tviler på at jeg hadde fått han til og sjekke seg frivillig....

ja snart over med tannlege for denne gangen.. greit og få alt i orden før event graviditet.. da har man jo en tendens til og få dårlige tenner.. (pga oppkast og halsbrann osv)

ja han ble nok litt skuffet trur jeg... men han var mer bekymret for om jeg ble skuffet i grunn... raringen... Har ingen anelse om når jeg har el igjen.. virkelig ikke... hvor lenge jeg har mens er i seg selv et spm.. jeg testet denne mnd etter el, men fant den ikke.. testet i over 20 dager trur jeg.. men jeg mente jeg hadde el slim.. nå er jeg ikke så sikker lenger.. så kan hende jeg ikke har el i det hele tatt liksom... syklusene blir jo grådig lange når man har mens i 30 dager og en fem uker uten liksom... nesten bare håpløst vøtt.. sukk

du da? noen symptomer? begynner ikke ikm og nærme seg?

Skrevet

Det er sant, det er vel ikke bortkasta uansett:) Tusen takk, så snill du er! Håper det snart blir din tur og. Skjønner at du blir frustrert av sånne sykluser! Du kan jo prøve å tempe en mnd eller 2? Da finner du ut om du har EL og evt når du har det. Ellers så får du garantert en time hos gyn som kanskje kan hjelpe deg med å stabilisere syklusene..

Hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste som har en "tøff" samboer. Min er rimelig motstander av solkrem han og, mye bedre å bli knallrød, haha! Zink tar han utrolig nok, hadde jeg aaldri trodd. Var nok i håp om at han skulle slippe sædprøven;P

Ja er veldig greit å få tennene i orden før en graviditet:)

Så søt han er som var så bekymret for at du ble skuffet da!! Det er ikke alle som tester positivt på EL-tester, hva slags tester bruker du da? Det kan jo hende at syklusene dine begynner å normalisere seg snart, det kan jo bli en del kluss noen mnd etter pilleslutt.

Jeg har ikm om en ukes tid. Jeg har fått masse kviser, det er det eneste, hehe. Men tror nok ikke jeg er gravid, for det ble så lite sengevals på oss rundt EL, bare den dagen EL-testen ble pos..

Skrevet

Hvordan tenmper man? bruker man vanlig tempmåler? tenmper man analt? eller i øret med en dital måler? kunne kanskje prøvd det... har så vidt sett på fertillity friend.. men vet ikke om jeg skjønte noe. hehe..

må få lurt samb til og ta zink trur jeg... kan jo være lurt... Ellers tenkte jeg litt på wildJam.. men er ikke sikker på hvor mye jeg skal begynne og styre enda... har du prøv WJ?

Ja han er litt søt... han visste jo hvor mye jeg ønsket denne mnd... men slik gikk det altså ikke.. håper syklusene stabiliserer seg snart ja...

Blir jo spennende da... kanskje det har klaffet denne mnd nettopp fordi dere ikke stresset så mye.. og det skal jo ikke mere til en den ene gangen... jeg krysser fingrene for deg og håper jeg...=)

Skrevet

Man temper hver morgen til samme tid når man våkner etter minst tre timer sammehengende søvn. Man kan tempe i under tunga, analt eller vaginalt, men ikke i øret. Du burde ha en temp med 2 desimaler som du kan bestille på babyornot.com, men du kan bruke vanlig og. Dagen etter du har hatt EL så stiger tempen som oftest med minst 0,2 grader, og dagen før eller samme dag som du får mensen så synker den igjen. Du kan lese mer om det her:

http://pernille.info/bbt.htm

Du skjønner nok mer av fertility friend når du forstår hvordan du skal tempe. Den hjelper deg med å finne dine fruktbare dager, og når du har hatt EL:)

Er nok ikke dumt at han tar zink, men du burde være litt forsiktig med å presse han. Da kan du ende opp med en så vrien kjæreste som meg tror jeg:( Wild Yam er veldig bra. Det kan hjelpe til å få stabil syklus. Jeg har fått EL tidligere enn vanlig de mnd jeg har gått på det. Jeg tar 2 tabletter hver morgen. Får masse EL-slim også når jeg går på dem. Sikkert lurt å prøve, men hvis du føler at det blir stressende, så burde du ikke gjøre det. Er jo ikke vits å ta helt av hvis det blir mye stress.

Tusen takk!! Hadde vært såå herlig om det hadde klaffet nå!!:) Krysser alt jeg har for at dette blir din siste pp, hadde vært så gøy om du ble gravid!!:)

Skrevet

ok.. meldte meg på fertility nå... også kan jeg lese meg litt mer frem.. så får vi se.... merkelige greier altså...

Kommer nok til og teste wildJam denne mnd tenker jeg.... men det tar jeg nå mens ikke er mer eller? det finner jeg uansett ut av....

det er så mye man kan sette seg inn i altså...merkelig hvodan man er villig til og ofre nesten alt for spiren som ikke er unfanget en gang.. hehe

jeg erveldig spent på gu din... håper det går bra... så du hadde fått tips til hvor du kunne gå hen... det er så verdt det da.. tenk om det kan få ting til og skje for deg... det hadde vært supert altså=)

klæm

Skrevet

Det er nok lurt, står masse nyttig på FF:)

Du kan ta wild yam fra første mensdag, så start så fort som mulig. Så tar du to om dagen fram til positiv test;)

Her er en "oppskrift" fra en som ble gravid etter 35pp:

oppskrift:

2 vitamin E kapsler

2 sink tabletter tas av begge to

2 wild yam kapsler

1 multivitamin

1 folsyre

Jeg har ikke prøvd den enda, føler kanskje at det blir litt vel mye styr, men om det ikke skjer noe snart skal jeg teste den ut;)

Utrooolig masse man skal sette seg inn i, ikke rart at man ikke har tid til å tenke på annet! Man er nesten villig til å ofre alt for spiren som ikke er unnfanget en gang ja, hehe, komisk!

Tusen takk, veldig spent jeg og! Ringer litt rundt i morgen og prøver å få time helst i løpet av uka. Neste uke skal jeg jo ha TR, og da er ikke gu noe særlig. Er så stressa jeg nå, hehe, klarer ikke tenke på annet enn å bli gravid. Lenge siden jeg har følt det sånn! Tenker du og masse på å bli gravid om dagen, eller er du rolig om dagen?;)

Klæm

Skrevet

hehe... lette faktisk etter den oppskriften i stad... lurte litt på om jeg skulle teste den... men blir jo dyrt da.... vitaminer osv er dyrt.. hehe... WJ frem til pos test, hvilken test? El eller gravid?

Jeg vet hva du mener med og være stresset... jeg kjenner på den følsen selv... jeg tenker på det hele tiden... jeg får sug i magen hver gang jeg ser noen som er gravide eller har små barn... og de ser man jo hele tiden... savnet er kjempe stort for min del(din og regner jeg med)... merkelig det der.. som nevnt tidlig... et fysisk behov i kroppen liksom... og jeg blir mer og mer utolmodig... sukk... men prøver og ta det med ro da... det skjer vel når det er meningen... Men det er jo litt rart og gå rundt og glede seg til og føle kvalmen skylde innover.. hehe

Spennende da med hun venninnen din (silje) som er over tiden... krysser fingrene for henne også... Man får sånn godhets følelse for folk her inne... man vet jo så godt hva vi alle går igjenom.. oppturer og nedturer...

nå blir det ruslings med vovven...jej

klæmers

Skrevet

Fram til positiv graviditetstest;)

Blir ganske dyrt med alle de vitaminene ja, så synes jeg det er litt skummelt å proppe i seg så mye vitaminer.

Du beskriver akkurat det jeg føler! Jeg synes det er såå vanskelig å være tålmodig, jeg vil jo være gravid nååååå!!!! Hehe, er litt komisk å glede seg til man blir dårlig:P Kjenner jeg blir irritert når folk jeg har skravlet med her før som har blitt gravide klager og klager til meg over denne forferdelige kvalmen. Jeg skulle mer enn gjerne hengt over doskåla 24 timer i døgnet hvis jeg bare kunne fått en spire i magen, hihi.

Ja veldig spennende at hun er over tiden, hun fortjener så mye å være gravid nå. Det dumme er jo at hun har gått langt over tiden før, men denne gangen håper jeg virkelig at det er hennes tur! Skjønner ikke hvordan hun klarer å vente så lenge med å teste;) Ja man får skikkelig godhetsfølelse for alle som er her inne, og det er jo så mange fantastiske støttende jenter her:)

Kos deg på tur med vovven!:) Vovver er så herlige!

Klæm

Skrevet

ok... ja er helt enig... skummelt med for mye også... jeg liker liksom ikke ta paracet en gang.. hehe.. det er det sterkeste jeg har tatt av smerte stillende liksom... andre tygger forte som drops liksom..

jeg trur nok at de fleste som ikke er gravide tenke som oss... "gleder "seg til kvalme osv.. men blir sikkert annerledes når man står oppi det... er jo ikke bra for spire om man har ekstrem sv.skaps kvalme og ikke klarer og spise.. selv om de fleste klager kan jeg ikke tenke meg at de ville unnværet det heller...

skjønner ikke hvordan hun klarer jeg heller... men kanksje like greit.. da har det jo gått så lang tid at hun får det riktige restultatet... etter to uker man jo enten eller liksom... skal litt til for og produsere så sen hcg... Kanskje like greit så blir man ikke skuffet mer en den ene gagnen om det er neg liksom..

vovver er super herlige.... har en 8år gammel gordon setter tispe som er en god erstatning for barn i denne vente tiden... hun er jo barnet vårt.. hehe

da kaller sengen... sov godt i natt og drøm masse fine baby drømmer

klem

Skrevet

Jeg er også sånn at jeg ikke liker å ta paracet en gang, hehe. Og jeg har jo lest mange steder at det ikke er bra å få i seg for mye vitaminer. Tror ikke jeg skal prøve det mer enn en eller to sykluser ihvertfall.

Det er nok riktig det. Selv om jeg tenker at jeg aldri i verden skal klage, så kommer jeg sikkert til å gjøre det hvis jeg bare blir hengende over doskåla. Men én ting er sikkert, jeg skal aldri i livet klage til de som prøver;)

Ja det er jo sant at hvis hun tester så sent så får hun riktig resultat. Men nå er hun jo veldig langt over da, så hun hadde nok fått riktig nå. Men skjønner hvis hun er redd for negativ test. Jeg er bare heelt motsatt og testet som en gal:P Liker å forberede meg til mensen med en negativ test jeg..

Ååå så herlig med en gordon setter tispe. De er helt nydelige da! Er hun snill? Moren min har en cairn terrier, man blir jo så sykt glad i disse vovvovene. De blir jo som barn omtrent;)

Sove godt og god natt, drøm søtt om babyer du og, hehe.

Klem

Skrevet

Sniker meg inn på tråden deres jeg.. *Fyfy*

Koselig å høre at dere syntes det skal klaffe for meg nå:o) *smile* Alle lurer på hvordan jeg klarer å vente så lenge.. Det er fordi jeg er så lei av å bli skuffa.. Men har begynt å bli vant til det:o) Men skal teste til lørdag om TR ikke har dukket opp:o)

*Sniker meg ut igjen*

Skrevet

Heier på deg, på lørdag tester du pos!!!!!:D

Skrevet

bare og snike så mye du vil du... hehe... heier på deg jeg også!!! men skjønner du ikke vil bli unødvendig skuffet... *krysser fingrene*

jeje.. da var nok en dag over, og godt er det altså... bare jobbet i dag og ganske sliten... skal bli veldig deilig og legge seg snart ja... =) FIkk du bestilt gu i dag? er veldig spent på dine vegne... håper det ordner seg snart... Ellers håper jeg du har hatt en bra dag..

jeg er litt pos overrasket over mens denne gangen... den kom fort og mye med en gang.. ikke noe slitsom spotting eller noe.. det som kommer er friskt mye (sorry detaljer)... så håper jeg har en helt vanlig blødning som ikke varer mer en 7dager.. gjerne mindre.. hehe en kan jo håpe liksom.. du da? noen tegn til tanta enda? eller tegn til noe annet?

klæm

Skrevet

Oj, så lange dager du har om dagen! Så flink du er til å jobbe:) Jobber du hver dag eller? Skal jobbe i natt og fredag kveld jeg. Så jeg har hatt noen dager fri nå, veldig deilig.

Jeg bestilte gu i går, og fikk time i dag:) Skal dit kl 13, jippi!! Er så utrooolig spent! Håper alt ser bra ut, men at jeg får pergo allikevel;) Men uansett så er det jo godt å være i gang. Hvis hun ikke kan hjelpe meg, så bestiller jeg ny time til høsten, dit legen ga meg henvisning til. Er ihvertfall greit å være "i systemet" når sambo finner ut at han vil levere prøve.

Hehe, detaljer gjør ikke noe;) Så bra at den kom fort og mye med en gang da! Det høres ut som du kanskje får en vanlig 7dagers blødning denne gangen. Kanskje syklusen din er i ferd med å stabilisere seg:) Håper det! Hadde vært såå koselig om dette var din siste pp! Skal du EL-teste denne pp´n og? Ikke noe tegn til verken tanta eller spire, er vel ca. 6 dager til ikm, så jeg er bare midt i den kjedelige ventetiden. Men har null forhåpninger:P

Klæm

Skrevet

ja litt lange dager blir det jo.. må ha penger i kassa vøtt.... trur ikke samb blir veldig glad om jeg lever på kun han i sommer hehe... Jeg jobber ikke hver dag nei.. ble litt nå siden skole slutt.. men neste uke er veeldig rolig.. bare tor og event fre.. så det skal bli deilig=)

Det er bra du fikk gu så fort... ser på klokken og tenker du allerede sitter og venter spent på venterommet... håper veldig hun er koselig og kan gi deg den hjelpen du trenger.. og tenk om hun ser om det er en spire der alt.. er vel for tidlig.. men hvem vet? hehe

ja håper syklusen stabiliserer seg lit... ikke bare er det kjipt at syklusene blir lange i forhold til prøving, men er jo kjipt i forhold til kjæreste tid.. hehe... hadde vært litt fint om denne ble den siste ja... for meg og DEG og silje da.. hehe.. så kan vi trille alle fornøgde i Mars med hver vår lille baby... sukk.. liker den tanken altså.. hehe

skjønner du ikke har noen forhåpninger... og det er vel kanskje like greit, bedre og bli pos overrasket en super skuffet liksom...

la høre fra deg hvordan det har gått da...

klæm

Skrevet

Nå har jeg kommet hjem, og gjett hva jeg holder i hånda!!? En pakke med pergo!!!!!:-D Er så utroolig glad jeg nå.

Hun var så utrolig snill og forsåelsesfull, og vi snakket lenge om tankene mine rundt prøvingen og alle bekymringene mine. Hun sa at alt så helt perfekt ut, og siden jeg har blitt gravid en gang før kommer jeg til å bli det igjen. Hun trodde at jeg kom til å bli gravid i løpet av sommeren, og kunne så og si garantere at jeg ihvertfall ble gravid innen et år:) Føler meg så sinnsykt letta jeg nå! Jeg fikk bare en kur meg pergo (den varer jo to sykluser), fordi hun ikke ville utsette meg for alt for mye hormoner uten at sambo hadde sjekket seg. Men er storfornøyd med at jeg i det heletatt fikk én kur jeg!:D

Ja er veldig greit med litt penger i kassa, hehe. Jeg tjener så mye siden jeg jobber natt og kveld, så det holder med to dager egentlig, veldig deilig å få litt fri og:) Hehe, skjønner at det er veldig kjipt i forhold til både prøving og kjærestetid, så får håpe at syklusen din har stabilisert seg nå:)

Åååh tenk så herlig om både DU, jeg og Silje hadde blitt gravide nå!!! Hadde vært så fantastisk om vi kunne trille sammen i mars<3 *drømme* Og etter jeg fikk pergo, så føler jeg faktisk at det er muligheter for at det virkelig kan skje. Nå får vi bare kjøre på ved neste EL, vi SKAL ha marsbaby!!;) Gynekologen anbefalte annenhver dag;)

Hvordan går det med deg i dag da? Skal du jobbe i dag og? Hva jobber samboern din med forresten?

Klæm

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ såååå bra...er så glad på dine vegne.... så utroooolig bra!!!! har tenkt masse på deg og håpet at det vill ordne seg=) Ja tenk, mars baby.. hehe... av erfaring kan jeg si at det er bra og være mars barn=) hehe

den neste pp'n skal gubben få kjøre seg ja... annen hver dag...ingen unntak... driver og lurer litt på om jeg skal hoppe på grysom sin kur... det var jo en ernærings ekspert som hadde foreslått det... folin og multivit går jeg på alt uansett... hmmm... må overtale gubben til og invistere i det først... hehe.. meg er blakk..=)

Nei skal ikke jobbe i dag.. men har personal møte.. så må jo en tur da, men skulle vist ikke vare så lenge.. Samboer er elektriker... inmari greit asså.... trenger ikke skifte en lyspære en gang.. hehe... Nå driver jeg og vasker opp... sukk... kjiiiipt altså... *drømme om oppvaskmaskin*

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...