*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Studerer du spesped? Tror kanskje at jeg vet hvem du er skjønner du;)
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 oi, ja... så spennende... hehe.... hvem er du da? ossen kom du frem til det by the way?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Hehe. Jeg heter Silje, går på spesped, er venninna til Mari. Jeg møtte dere utafor Frederikke på eksamen:P Da du begynte å prøve så snakket du en del om det, og jeg hørte du snakket om barnimagen. Så så jeg at et nytt nick med ca. ditt navn dukket opp her samtidig. Så leste jeg at du hadde hund og nytt hus, så da tenkte jeg at det var deg. Har vært litt usikker på om jeg skulle si noe. I tilfelle du syntes det var kjipt at en her inne visste hvem du var..
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 såååå kult... gikk inn på bloggen din og sjekket hvem du var... hehe.... gikk det bra på eksamen? fornøyd med oppgavene? så kult altsåå.... hehe
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 syntes ikke det er kjipt i det hele tatt=) Litt godt egentlig og ha noen som går igjenom det samme som en... selv om jeg ikke er i nærheten av og holde på så lenge som deg, blir man jo bra utolmodig... hehe... nyter du ferie?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Så bra du ikke synes det er kjipt, nå ble jeg letta!!=) Tenkte det jeg og, at det er koselig å ha noen som går gjennom det samme. Man blir nesten mer utålmodig i begynnelsen, etter så lang tid er jeg bare lei egentlig, hehe. Nyter veldig ferien! Du og? Har jobbet fram til i dag da, men nå har jeg noen dager fri og det er herlig! Var du med og pilsa på onsdag? Jeg var veldig fornøyd med oppgave 1 for jeg hadde skrevet nesten samme oppgave da jeg øvde til eksamen;) Så følte det gikk bra. Var du fornøyd da? Gikk det bra? Du gikk tidlig denne gangen og;) Misunner deg som får til det!
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 nei var ikke med på pils... er jo over ikm uten pos test til da... så orket ikke og lage unskyldning for at jeg ikke drakk liksom... skjønner jo at du er lei ja... 1ppn min var jeg i fyr og flamme.. men det har roet seg veeldig fram til denne ppn som er litt spennende... men jeg vet at det kan ta lang tid... det har jeg vært forberedt på siden jeg var 14...hehe... har et syndrom på eggstokkene... eller hadde i hvertfall... jeg jobber bare jeg da... og det blir mer... så får ikke slappet av så mye men... har valgt og ta ferie sent så jeg er uthvilt til skolestart.. hehe... Ja var ferdig med eksamen tidlig som vanlig jeg.. hehe.. skrev 12 sider.. du da? ble det mange? ganske fornøyd... det var den oppgaven jeg hadde håpet på... så det var bra... jeg kunne faktisk svar.. hehe... snakk om flaks, IGJEN.. hvor i sylusen er du nå? lenge til ikm?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Skjønner veldig godt at du ikke ble med da. Det er ikke så lett for andre å forstå at man ikke vil drikke når man er over ikm. 1pp´n er skikkelig spennende ja, heldigvis at man roer seg litt etter det;) Så kjedelig at du har et syndrom på eggstokkene! Er det pco(s) eller er det noe annet? Du burde jo bestille deg en time hos gyn, så får du helt sikkert pergo eller noe annet som kan hjelpe deg:) Men forhåpentligvis er du gravid allerede da;) Så kjedelig at du jobber så mye da, men det er greit å tjene litt penger. Er nok lurt å ta ferie sent. Jobber du ellers og, eller bare i feriene? Jeg jobber en natt og en kveld i uka jeg, hjelper på ved siden av lånet;) 12 sider på så kort tid er jo helt utrolig!! Jeg skrev 13, men jeg gikk vel klokka 2;) Så bra at det var den oppgaven du håpet på. Tok du oppg 1 eller 2? Jeg hadde også rimelig flaks denne gangen;) Blir spennende når vi får karakterene. Nå er jeg på dag 16, har ikm om ca 11 dager:) Men vi fikk bare kost oss en gang rundt EL denne gangen, så er nesten helt sikker på at det ikke har klaffet denne gangen. Neste mnd blir det hard prøving;) Du tester igjen i morgen? Hvilken test har du?
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 nei, jeg har ikke pcos som jeg vet om i hverfall.. husker ikke hva det er... men jeg har det sånn at jeg kan slippe for mange egg på en mnd, slik at menstrasjonen blir laaang.... så man sku jo tru jeg ble gravid med en gang... men nei... problemet for meg var at vis jeg ikke startet på pilla kunne jeg vært i "overgangs alderen" alt.. så da... Men må jo si jeg er veldig spent nå... tør ikke helt og håpe heller liksom.. tenkte og teste i morgen tidlig og på søndag morgen tenker jeg.. har QR, hørt mye ikke bra om den men turte ikke kjøpe cb, følte det ble så enderlig.. hehe.. Kan jo håpe det har klaffet da... skal bare den ene gangen til vet du.. =) krysser virkelig fingrene for deg altså.. ja kan være veldig effektiv av meg på skrive fronten.. men om alt er bra eller om det er svada vet man jo ikke da.. regner uansett ikke med A liksom, men kanskje håpe på en C... har lest veldig lite, så det er jo ikke bra.. eier ikke selvdisiplin altså... Jeg tok oppgave 1 ja.. jeg jobber to steder jeg... jobber på Kremmerhuset og på barnetøys butikk (svigerinna som driver)... litt håpløst og gå rundt alle de fine klærne og rømme seg vekk... skal jobbe i morgen der.. blir en piiine enten jeg tester pos eller neg.. hehe jeg håper virkelig at du tester pos denne pp'n du og... så kan vi trille til våren sammen.. hehe... vis jeg tester pos og du neg skal du få låne baibi.. om jeg tester neg så går vi på med friskt mot.. hehe... (når mens finner det for godt og dukke opp da) ble litt lang denne.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2008 Koselig med lange innlegg! Oj, litt skummelt at du kan komme i overgangsalderen tidlig hvis du ikke går på piller da. Tryne som er her på bim er jo 22 år og i overgangsalderen:( Men det er jo kjempespennende at du slipper så mange egg av gangen. Da er du nok gravid nå, hvis ikke blir du det nok VELDIG snart! Det er jo stor sannsynlighet for at du får flerlinger da:) Hva synes du om det? Skjønner at CB er skummelt, det er veldig endelig ja. Godt å ha litt håp i det minste. Håper du får en skikkelig tydelig strek i morgen tidlig. Såå spent på dine vegne jeg! Håper jeg ser et jublende innlegg med én gang jeg logger på her i morgen! Har du noen symptomer da? Tusen takk for at du krysser fingrene for meg! Krysser virkelig fingeren for deg og! Er sambo like spent? Veldig greit med to jobber da, så får man variert litt. Må være en heeerlig jobb å jobbe i barnetøys butikk. Tenk om du tester pos i morgen! Da kan du se å klærne og vite at du kommer til å ha en liten baby i februar som kan ha på alle de fine klærne:) Kommer du til å holde ut til 12 uke med å si noe til familie/venner? Er ikke lett å vite om man har skrevet akkurat det sensoren liker, håper på en c jeg og. Du får sikkert minst en c! Åååh det hadde vært såå fantastisk om vi kunne trille til våren *håpe håpe*. Hvis ikke hadde det vært superkoselig om jeg fikk låne baibi!! Du MÅ være gravid nå, hihi! Ble lang denne og;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2008 Krysser fingeren, haha, det hadde vært godt gjort;P Krysser fingrenE for deg!
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 #12 Skrevet 6. juni 2008 ja litt skummelt... men har gått på pille siden jeg var 14 da... så er nok ingen fare...oppdaget det tidlig vøtt.... jeg vil ha bare 1 jeg... to blir for mye.. klart jeg blir glad... men om jeg får velge tar jeg helst en om gangen.. hehe.. jeg skal skrive innlegg så fort testen er tatt.. men vet liksom ikke om jeg skal håpe enda... liksom så skummelt...nå lever jeg hverfall litt i håpet.. hehe jeg kommer nok til og prøøve og holde til nærmere uke 12 ja.. noen få utvalgte får vite, må jo ha noen og støtte seg på om det skulle gå galt liksom... men vanskelig og finne på unskyldninger hver gang man skal drikke... er jo sommer liksom... c er bra.... *krysse fingrene* nå skal jeg hoppe til køys... starter på jobb kl 9... sukk... syntes det var veldig hyggelig at du tok kontakt!!!! er liksom ikke så mange bekjente som er i denne situasjonen liksom... de fleste ønsker jo og avslutte studier osv... jeg tenker liksom jaja... det ordner seg nok... spess når man nærmer seg slutten nå da... hehe... prates i morgen=) klæm*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2008 Så bra at du oppdaget det så tidlig, da er det nok ingen fare nei. Du er bare suuper fruktbar, hehe. Du har nok kjempestor sjans for å bli gravid hver mnd du da! Får håpe du får et barn av gangen;) Du har all grunn til å håpe!! Men det er skummelt å håpe for da blir man så skuffa. Jeg krysser ihvertfall alt jeg har, og gleder meg til å se resultatet i morgen. Har en god følelse! Så flink du er hvis du klarer å holde deg så lenge. Tror nok jeg må si det til de nærmeste med én gang, hehe. Men skal prøve å holde meg så lenge som mulig jeg og;) Mistet en gang i høst, samme dag som jeg testet pos. Var nok en kjemisk graviditet. Men uansett kommer jeg nok til å være ganske bekymra de første ukene, så det er vel greit at ikke så mange vet det før 12 uke. Håper vi får minst c *krysse krysse* Sove godt! Kjedelig at du skal på jobb så tidlig. Flinke deg som jobber i helgen! Veldig glad for at jeg tok kontakt, kjempekoselig å skravle med deg! Kjenner ingen i denne situasjonen jeg heller, så er supert at vi er 2! Tenker at det ordner seg jeg og, men er litt bekymret for om man får permisjonsstipend hvis man føder mot slutten av studiet.. Prates i morgen ja! Sove godt, og masse masse lykke til i morgen! *Klæm*
monca*84*j12 Skrevet 7. juni 2008 #14 Skrevet 7. juni 2008 ja da var testen tatt og den var veeldig negatativ... hehe.. men men... det går bra liksom.. men det som er kjipt er at det sier noe om hvor på bærtur syklusen min er... om jeg ikke er gravid vil jeg bare at tr skal komme så jeg kan hoppe videre til neste syklus... sukk Testet etter el denne gangen, men fant den ikke.. samtidig mener jeg bestemt at jeg hadde el slim uka før 17mai.. veit ikke helt hvpr fruktbar jeg er gitt.. hehe nå skal jeg kjøre på jobb, usj... 27 varmegrader i vindu her jeg sitter nå litt over 8.. sykt ass når det gjelder fødsels penger fra lånekassen har man krav på den opp til 6mnd etter endt eksamen.. så slapp av, vi har noen mnd på oss.. hehe ha en fin dag da.. kos deg i solen... kanskje det blir en pils på meg i dag da..hehe.. kan jo ikke være gravid når det er en uke siden ikm og bare negative tester... det har jeg ingen tru på!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. juni 2008 Neeei!!! Var nesten helt sikker på at du skulle teste positivt jeg! Kan jo hende at kroppen din prøvde å slippe et egg da du hadde EL-slim, men så gikk det ikke. Så fikk du EL senere enn det du tror. Håper ihvertfall at tanta holder seg unna, og at du tester positivt om noen dager!! Gikk det greit på jobb i dag? Har ikke fått tid til å sjekke bim før nå jeg, så har vært såå spent på dine vegne i hele dag! Så bra at man har krav på den opp til 6 mnd etter endt eksamen da, det er betryggende! Synes du skal kose deg med en pils i dag:) Hører jo om dem som ikke tester positivt før to uker etter ikm, men så lenge du ikke har fått positiv test synes jeg at du bare skal kose deg. Trenger jo ikke bli helt dritings, bare ta noen øl;) Fortsatt masse lykke til da!!
monca*84*j12 Skrevet 8. juni 2008 #16 Skrevet 8. juni 2008 hei hei... ble ikke no bim på meg i går... nettet har vært borte... Jobben gikk greit, litt kjedelig, men ok... på kvelden skjedde det ikke noe, var utrolig sliten og trøtt så sovnet før 12 med klær og alt oppå senge teppet... til og med samb begynte og lure- var jo ikke likt meg og være sååå trett og sliten.. hehe... Ellers ble det ikke noe pils på meg likevell, fordi jeg var trett og fordi det ligger jo litt i bakhodet, *tenk om*.. tenker jeg tar en test i morgen også, skal til tannlegen, de bør vite om sånnt. om det er noe... er ikke alt som er bra for gravide hos tannlegen.. jeje... Nå skal jeg ut og luke... sukk.. det er aberet med og ha skaffet seg hus... det følger en ikke vedlikeholdsfri hage med.. hehe... tenkte på en ting... jeg har innvitert spesped jentene (+masse andre folk) på sommer fest den 12 juli.. blir stort hage party og tjo og hei... Du er hjertlig velkommen du også altså!! sammen gubben.. hehe... Mari har ikke svart enda, men hadde lyst... jupp jupp... party i Nittedal liksom.. hehe... kos deg i sola
monca*84*j12 Skrevet 8. juni 2008 #17 Skrevet 8. juni 2008 hehe... snakker om sola... da kom tanta... merkelige greier... uten forvarsell eller noe... merkelig.. var derfor jeg var trett i går da.. hehe... Nå er jeg bare letta... kan starte på ny pp med friskt mot.. uten og lure... nice..... mars baby, ja takk.. hehe... kanskje på bursdagen min.. Det var deilig altså! Måtte tanta vare bare de 7 dagene hu skal... (ikke 3uker som sist),
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. juni 2008 Åå så koselig, tusen takk for invitasjonen!! Jeg og sambo skal bestille sydentur om en ukes tid, så kan jeg svare etter det? For da vet jeg om jeg er hjemme eller ikke. Jeg har veeeldig lyst ihvertfall!! Hadde vært SÅ koselig om både du og jeg måtte drikke alkoholfritt;) Hehe, så komisk at du sovna oppå sengeteppet med klærne på! Kanskje det er en liten spire som gjør mamman sin så trøtt;) Håååper det! Skjønner at det ikke ble noen pils da, man får jo litt dårlig samvittighet. Var på fest i går og da var det to stykker som drakk alkoholfri øl fordi de var gravide (5 og 9 uker på vei), skulle sååå ønske at det var meg! Hehe. Håper at du får positiv test i morgen!!! *Krysse fingrene*. Er ikke bra å ta røntgen hvis man er gravid ihvertfall, da må du få på sånn kappe-greie;) Hehe, kan tenke med at det er aberet med å skaffe seg hus ja;) Akkurat hagearbeid er jeg glad for at jeg slipper. Men skulle gjerne hatt hus! Hehe. Kos deg i sola du og:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. juni 2008 Nei!!!!! Åååå så kjedelig!!! Men da er dette siste gangen du ser den dumme tanta på leeeenge! Det er bra at du er letta ihvertfall da. Får håpe det blir marsbaby på deg, hadde vært kjempemorsomt om den kom på bursdagen din;) Gleder meg til å få tanta jeg og, så vi kan gi en litt bedre innsats enn det vi har gjort denne pp´n. Så blir det marsbabyer på oss begge!! Uff, mensen i 3 uker hørtes grusomt ut!! Får virkelig håpe den bare varer 1 uke denne gangen!
monca*84*j12 Skrevet 8. juni 2008 #20 Skrevet 8. juni 2008 ja 3 uker er gruuusomt... men liksom ikke noe og gjøre noe med heller.. så da... tenk om det klaffer for oss begge neste pp... da kommer vi i samme termin klubb og kan trille sammen osv... hadde vært veldig koslig.. hehe... off ut til møkka ugresset igjen... skikkelig bedritent altså... hater ugress... hmfr
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. juni 2008 Nei det er jo ikke så mye å gjøre med, får bare håpe at du slipper det denne gangen. Jaaa håper vi kommer i samme terminklubb!!! Det hadde vært kjempekoselig:) Haha, ugress er ikke noe særlig;P
monca*84*j12 Skrevet 8. juni 2008 #22 Skrevet 8. juni 2008 da var det meste av ugresset luket, gresset klippet og hekkene trimmet... skal si deg det er mye og styre med når man eier... hehe... Men er jo litt koslig også da.. Er veldig glad for at vi har flyttet til hus, ellers hadde det aldri vært no baby planer enda... jeg ser det for meg, den lille som tumler på gresset med hunden mens jeg og pappa sitter lykkelig og observerer.. sukk... for en lykke... Har du forresten bestemt navn til spira? hva ønsker du mest? (ja jeg spør om det, for jeg trur at alle ønsker noe mer enn det andre) jente eller gutt? ønsker du tette barn, eller med litt mellomrom? oi, ble mange spm dette.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 8. juni 2008 Oj, så flink du er!! Da har nok hagen blitt kjempefin! Du har holdt på noen timer nå, nå kan du slappe av med god samvittighet, hehe. Ååh for en lykkelig tilværelse, er nok ikke lenge til du får oppleve det! Er nok veldig greit med hus når man skal ha barn. Vi bor i en 3-roms leilighet vi, så med det første har vi bare plass til en;) Hvem av dere var det som tok initiativ til å prøve? Sambo har bestemt navn til spira om det blir jente, da blir det en liten Emilie. Selv elsker jeg navnet Melina, kanskje hun kan få det til mellomnavn;) Blir det gutt så aner vi ikke, hehe. Hva med dere? Jeg ønsker meg nok jente først, kanskje fordi sambo har så lyst på det;) Er jo veldig masse fine klær til jenter og da, koselig å kunne pynte dem i fine klær og sånt:) Hva med deg? Jeg har lyst på et barn nå. Og hvis jeg kommer inn på master vil jeg ta det med én gang, og så prøve på nr 2 når jeg har kommet meg ut i fast jobb. Nr 3 vil jeg ha så fort som mulig etter nr 2;) Hva vil du? Og hvor mange barn vi dere ha?
monca*84*j12 Skrevet 8. juni 2008 #24 Skrevet 8. juni 2008 ja hagen ble ganske så bra.. =) Vi bor i en to-mannsbolig men selve leiligheten vår er bare 3-roms... så vi har bare plass til en om gangen vi også... Det var jeg som tok initiativet.. hehe.. jeg har hatt lyst siden jeg traff samb, men kunne ikke komme og si 1 mnd senere at du, jeg vil ha barn... Det var natt til 3jan.. vi lå å prata.. så spurte jeg "hva tenker du på?" han sa: ikke no... så spurte jeg om han ville ha noe og tenke på.. han sa nei... hehe.. da sa jeg at jeg gir deg noe og tenke på likevell jeg... Han ble helt satt ut og reagerte ikke som forventet.. han kunne ikke skjønne at jeg kunne forvente svar med en gang... dette var jo litt stort... men dagen etter kom klar signalet.. da hadde han tenkt nok.. hehe... godt var det for etter nyttårsaften stoppet jeg på pilla.. hihi... hvem tok initiativet hos dere da? vi har også bestemt navn.. blir det jente skal hun hete Eiril det har jeg bestemt.. hehe... men hu skal ha mellom navn og da står vi mellom tre navn (Johanne, Othilie eller Martine) sist nevnte er samb ønske.. jeg vil helst ha de to andre.. Gutt så har vi bestemt Sigurd... alle navnene er slekts navn da... Jeg vil også ha jente først... men litt fordi det er fler som vil bruke Eiril navnet, og da vil jeg bruke det først... hehe.. Samb vil ha gutt med tutt.. hehe... jeg vil ha 3 eller 4 barn.. hehe... jeg vil ikke ha tette barn... broren min og jeg var tette.. men han var mye syk som liten og det gikk så klart utover meg... (ikke bitter, men man lærer av erfaringer) Man vet jo aldri om man får friske barn... viktig og kose seg mens de er små... 3år i mellom er bra trur jeg... kanskje en attpåklatt til slutt... har en søster som er 10år yngre og det har vært supert... Denna ble lang den.. hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #25 Skrevet 8. juni 2008 Så bra at hagen ble bra!! Så søt måte dere bestemte dere å prøve på. Han samboern din virker så søt da! Var ikke lange tenketiden han trengte, hehe. Er han ivrig når det gjelder prøvingen da? Da jeg tok det opp ble det bare en stor krangel for han ville ikke ha barn på mange år. Så sluttet jeg på pilla fordi jeg ville vite hvordan syklusen min var uten pilla, og fordi jeg syntes det var urettferdig at jeg skulle stå for prevasjonen når jeg ville ha barn. Men avtalen var at han skulle hoppe av i svingen, så skulle jeg begynne på pilla igjen etter 3 mnd. Men han hoppet bare av første mnd. Og når jeg skulle starte på pilla igjen syntes han det hadde vært så koselig å vite at jeg kunne bli gravid, så da ville han ikke at jeg skulle starte på pillene igjen;) Eiril var såå fint navn da, jeg elsker litt spesielle navn. Eiril Othilie hadde vært helt nydelig, men de andre navnene var også kjempefine! Sigurd var også kjempefint! Er så irriterende når folk vil bruke samme navn. Kusina mi kommer til å bruke Emilie uansett om vi har en Emilie fra før hun :-/ Så det er litt kjipt. Uff, stakkars deg! Kan tenke meg at det gikk hardt utover deg når han var syk ja. Er assistent for en jente som har en lillesøster som alltid blir oversett:( Må være utrolig tøft! Skjønner at du ikke vil ha så tette barn da! Har litt lyst på en attpåklatt jeg og, men tenker at det er litt stress å begynne på den igjen når man er ferdig med å ha småbarn;) Ble lang denne og, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå