Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #51 Skrevet 3. juni 2008 det er ikke fælt, det er helt patetisk faktisk, liker ikke folk som tror dem er noe.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #52 Skrevet 3. juni 2008 Er jo ingen her som har sagt noe om egenverdi? Ble provosert av det som ble sagt, av denne ene personen, og at du og alle andre tar dette til dere er vel deres sak? Hadde en samtale med èn enkelt person, ikke ALLE.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #53 Skrevet 3. juni 2008 Er ikke i 50åra, er halvparten. Men det spiller ingen rolle. Jeg selv har såpass stor selvtillit og så godt syn at jeg vet med meg selv at jeg tar meg godt ut. Om du, anonym er utilfreds med det, kan ikke jeg hjelpe deg med det. Man tror ikke man er noe bare fordi man syntes man ser bra ut.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #54 Skrevet 3. juni 2008 Vet dere hva, jeg er så sexy, så flott og fin, har verdens vakreste ansikt, har en vannvittig gudommelig kropp, og har så nydelig øynve, vakre tenner og supersøtt smil, håret mitt er så skinnende vakkert at makkan er det vanskelig å se.... jeg er smart, intelligent, og veldig klokk. nå fikk jeg sagt mitt ;P
KaMa Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #55 Skrevet 3. juni 2008 Du generaliserte. Da er det fritt vilt som diskusjonstema. Utsagnet ditt åpnet for tolkninger i forhold til egenverdi.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #56 Skrevet 3. juni 2008 Ja, ingen som skjønner hvem som skreiv denne gitt...Har ikke du funnet den senga jeg ba deg legge deg i?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #57 Skrevet 3. juni 2008 Jeg generaliserer??? HAHAHA...Nix jenta mi. Slang rett og slett DRITT til denne dama som påstod at hun kunne komme oss yngre i forkjøpet med irettesetting. Om DU velger å ta på deg det jeg har skrevet til henne, er ikke mitt problem. Tror det heller er henne som generaliserer om hun kommer med slike utsagn gitt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #58 Skrevet 3. juni 2008 det var uttalt slik du sier om deg selv bitch.... alle skal vite hvem som kriver hva... og du skal ikke fortelle meg når jeg skal legge meg din ekle dritt... me jeg derimot ka be deg gå og tisse og rett til segs, for nå skal jeg lese litt og for deg er det leggetid, jeg må ha det stille rundt meg når jeg sover, u c skravla ? nattinatt, sov godt slik at du ikke ser så sliten ut om morningen, for du sliter jo med de soveposene dine he he he ;P
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2008 #59 Skrevet 3. juni 2008 Du virker utrolig barnslig for å være 25 år?! Har ikke uttalt meg om hvordan jeg ser ut. Bare sagt at jeg er pen jeg. Soveposer? Mener du sånne poser under øynene? Eller slike man sover i? For et ordforråd. Du får gå å lese litt, så du kanskje lærer å skrive!
Odine! Skrevet 3. juni 2008 #60 Skrevet 3. juni 2008 Husk å smile masse, så får du pene smilerynker i stedet for sinna-rynker. Å være gammel er ikke det samme som å være stygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå