Gå til innhold

"Ja...Heller ung og pen en gammel og stygg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du tenkt å gjøre når årene siver på?

Mister du deg selv da? Sjølverdien? Legger deg ned og dør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Skjønte ikke denne jeg....

Skrevet

Har ikke tid til noen av delene.Derfor jeg er så evig vakker! :oD

Skrevet

Man kan jo være gammel og pen også da :) Syntes jeg ser mange flotte eldre damer, jeg. Når rynkene og det grå håret kommer syntes jeg de blir søte og sjarmerende. Sånn vil jeg bli :)

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Hvis eneste kapital er ungdom blir de fattigere for hver dag.

Skrevet

Hallooo! Jeg prøvde å få kontakt med vedkommende som hostet opp denne setningen i en annen tråd.

Altså, man vil heller være ung og pen enn gammel og stygg rosin.

Vel, hva gjør man da, når årene går?

Er det noe som er 100% bankers så er det at man blir eldre, og at ungdommen forsvinner. Så om man ikke har noe ønske om å eldes så sliter man jo noe voldsomt, eller?

Skrevet

Rosiner er da søte O:o)

Hver rosin har sin sjarm!

Skrevet

Men man trenger da ikke være gammel og stygg? Kan være ung og stygg og gammel og stygg? Eller ung og pen og gammel og pen?

Skrevet

Vedkommende er nok travelt opptatt med å rope på rabarbra og erte gamlinger i en annen tråd. Er ikke så lett å være to steder på en gang, vøttu...

Skrevet

Nei.. Kanskje ikke hvis eneste evne er å være ung og pen..

Skrevet

Ja, det var jeg som skreiv det ja.

Trenger ikke "miste seg selv" om man blir gammel og stygg nei, men jeg er ennå ung så jeg slipper å tenke på hva som vil skje når jeg blir like gamle og kloke som dere påstår dere er iforhold til oss yngre! Jeg er dermed ung og pen og kommer til å være det i mange år til...Så får dere diskutere om dere er smartere bare fordi jeg er pen...

Skrevet

Så fint, nå vet vi at det er du som er ung og pen...

Skrevet

Hva var det du ikke klarte å forstå Northernlights?

Skrevet

...og jeg som er gammel og stygg. Men klok ;o)

hahaha

Skrevet

ALT du skrev hadde jeg litt problemer med. Men det må være mine gamle små grå som ikke funker i dag.

Skrevet

Gammel er altså ensbetydende med stygg... også klok da...

Skrevet

Jeg har ikke skrevet noe om hvem som er smartest.

Men jeg syns det høres ut som et dødt løp å verdsette ungdom og skjønnhet mer enn noe annet (som det lett kunne tolkes at du mente) og ha så lite til overs for å eldes. Noe som du garantert også kommer til å gjøre.

Ungdom er fint det, men jeg ville virkelig ikke hatt ungdomsårene tilbake for alt i verden. Livserfaring og trygghet på seg selv er så absolutt å foretrekke. Og pussig nok er det fordømt mange mennesker, både kvinner og menn, som ser uforskammet godt ut i voksen alder.

Skrevet

Så man er ung og dum (men pen),og gammel og klok (men stygg)?

Ååååååååja, er det sånn det er?

Hvor går skillet,da? 31? Eller 40?

Skrevet

Verdsetter ikke noesomhelst av aldring eller ikke, men syntes det er kvalmende å lire ut av seg at "de eldste vet best" og "vi eldre kan irettesette dere snørrunger" som ei klarte å si i en annen tråd. Da er jeg heller ung, pen og uviten i den forstand.

Vil ikke si at alle som er eldre har mer livserfaring. Kommer ann på hvordan du lever livet det serru....

Skrevet

Tipper 31 er gammelt nok for den store poeten som forfattet disse visdomsord...

Skrevet

hehe....kan være litt greit å ha andre verdier i livet enn det yttre ja, og ikke minst andre kvaliteter ;-)

Skrevet

Ja, der ser du...Gammel OG dum? Går det ann da? Trodde ikke det jeg? Trodde alle som hadde fylt 30 var smarte jeg...iallefall etter det som har blitt sagt her...

Skrevet

Skal si du tok deg nær av å bli kalt anonym snørrunge, pur ung og pen som du fortsatt er... og nå briefer du med erfaring også.

Skrevet

Jeg kommer til å bli gammel og pen.

Dessuten når jeg ser nivået på de yngre i dag tror jeg jeg foretrekker å være gammel og smart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...