Gå til innhold

"Ja...Heller ung og pen en gammel og stygg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, huff...Ei gammel rosin kalte meg snørrunge!! Åh gud...Tror ikke jeg får sove i natt jeg altså.

Hva tror du?

Briefer med erfaringer? Hvor har jeg gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det går visst an. Når man har fylt 40 er det så rart med det,veit du.

;o)

Skrevet

Må vi repetere dette i det kjedsommelige. Jeg skrev "dere anonyme snørrunger" at du føler deg truffet er ditt problem. Men siden du er så pen så er det vel ikke så farlig med snørra.

Og her er et gammelt jungelord:

"Det er ikke så godt med druer lenger, når en først har fått smaken på rosiner!"

Så rull inn nå vesla.

Skrevet

At dere gidder å svare den dumma der....

Jeg er faktisk ganske ung, tror jeg da ( er 25) , men jeg fatter ikke at noen i det hele tatt orker den såkalte ung&pen whatever hun tror hun er..

Du din liksom unge og pene.. hehe du tror vel at du er perfekt, men la meg gjør en del ting klart for det !!!

1. Perfekt er du i hvertfall ikke..

2. For smart etter svarene dine kan du i hvertfall umulig være.

3. og pen,, gurimalla er du så stygg i virkelgheten, at du må rakke ned på eldre for å få opp selvtilliten eller ??

4. Æeligtalt, så høres du så naiv og umoden for å ikke nevne så mye mer som det går an å være ;)

Så shut up og hold dine kvalme meninger om deg selv....

Og ikke sleng dritt til eldre og om eldre,,, fy skam deg..!

Din patetiske drittunge mildt sagt..

og til slutt, men ikke minst slutt og snakk om livs-erfaringer, for du har tydeligvis ingen... du tror opp i den lille gjernen din at du er så smart, men da får du tro om igjen, hvor smart du egenntlig må være for å sakke dårlig om eldre mennesker...!

Dessutten så tror jeg ikke du finner mange eldre her.. for dem er ferdig med barn for lengst!!!

Stakkars besteforeldra dine som har deg til barnebarn!!!

get a life :P

Skrevet

DU repeterer deg. Jeg sier at jeg ikke ble truffet fordi jeg har andre verdier her i livet enn å bli irritert over gamle skrukker som uttaler seg som om de er 90 år og har opplevd alt i verden! Den uttalen din er ikke helt virkelighet tror jeg....Jungelord ja, den hører hjemme der i jungelen. Det er sikkert og visst! Man trenger en fiktiv myte når man ikke har annet å støtte seg til... Jeg elsker druer, men hater rosiner.

Skrevet

Du er jo ikke akkurat så intelligent du heller etter innlegget ditt å bedømme. Din lille...eehhmm..hva kalte du det? GJERNE? Hehehe. Jaja..ung og dum, det er du et levende eksempel på gitt.

Du lar deg nok plukke på og bli irettesatt av eldre med glede, men det gjør ikke jeg. Syntes det er kvalmende å høre slike utsagn som kom opp i tråden du sikkert ikke har fått med deg da du svarer slik du gjør.

Mine besteforeldre er døde, så å dra de inn i denne diskusjonen er ikke helt relevant, egentlig.

Skrevet

Her repeterer du deg selv igjen. Dørgende kjedelig.

Skrevet

Enig med deg ANONYM 22:21

Er så mange som tror de er bedre enn alle andre bare fordi de er litt eldre.

Skjerp dere!

Skrevet

Minn intelligens skal du dritti i å prate om OK!!

Slutt å lage mere kvalme nå... dine lille fittekjerring som stinker så jævlig uvasket....

hvem er som har sagt noe om å bli plukket på ??

hvis du blir utsatt for plukking av eldre er det vel fordi dem ser på deg som en billig hore og ikke noe annet, for å bli plukka på er ikke jeg vat til,,, men å prate med eldre syns faktisk jeg er ganske verdigfullt...

Godt dine besteforeldre er døde, for hadde dem ikke vært døde så hadde du sikkert gitt dem hjerteinfarkt for lengst..

dessuten så dritter jeg så fullstedig i hvem av dine er døde, når du så kvalm og ekkel som du er...

JÆVLA BITCH.. HADDE JEG HATT DEG I NÆRHETEN AV MEG NÅ SÅ HADDE DU FÅTT SETT WHO`S THE BOSS... VELDIG LETT FOR EN DRITTUNGE SOM DEG Å GJEME SEG BAK ANONYM OG SLENGE DRITT!!

tror jeg går og kaster opp jeg... Blæææææææ

Skrevet

Var det deg jeg svarte eller? Så drit i å les davel? Eller må jeg spørre deg, o`store allvitende Satan, om å få lov til å svare andre i denne tråden? Ikke alt handler om deg vettu.

Skrevet

ikke enig. Begrepene kan byttes om hverandre. Det er helt individuelt. Skjønnhet kommer innenfra. Har ingenting med alder å gjøre :-)

Skrevet

Det skjønner tydeligvis ikke HI.

Skrevet

Hvorfor tror HI at hun er så pen egenntlig?

Er det fordi folk sier det til deg bare får å få deg til segs eller ?

Skrevet

HAHAHAHAHA!

Snakker om å kaste stein i glasshus?!

"JÆVLA BITCH.. HADDE JEG HATT DEG I NÆRHETEN AV MEG NÅ SÅ HADDE DU FÅTT SETT WHO`S THE BOSS... VELDIG LETT FOR EN DRITTUNGE SOM DEG Å GJEME SEG BAK ANONYM OG SLENGE DRITT!!"

Kanskje lære seg å skrive?

GJEME som du kaller det....Gjemmer som jeg kaller det....bak et anonymt nick? Er det ikke det du gjør? Patetiske lille dritt. Du vet ikke hva du snakker om. Gå å finn senga di du, og legg deg til å sove. For selv om jeg ikke har gitt besteforeldrene mine hjerteinfarkt, kan det se ut til at jeg kan gi deg et, med det blodtrykket slike uttalelser følger med.

Skrevet

Er enig i det anonym prøver å si her. Hun mener hun er pen, er det noe dårlig da? Hun har sagt til EN person her inne at "det er bedre å være ung og pen enn gammel og stygg" da hun fikk slengt i trynet at de eldre kan irettesette de yngre. Skjønner at anonym reagerer og blir selv kvalm av slike uttalelser.

Hun har heller ikke sagt at dette gjelder alle, kun denne personen hun kranglet med.

Så tåplig diskusjon egentlig, men støtter deg anonym!

Skrevet

nå fikk jeg en god latter....

leggetid for deg tror jeg, hvis ikke du er så full at du ikke klarer å finne senga..

hva er problemet ditt egentlig ??

Du som er så ung og pen og smart, har du liksom ikke annet å bry deg om enn alderen på folk ?

Jeg er faktisk ganske ung og har fått høre av andre at jeg er veldig vakker,, og sporty tørr jeg påstå selv også..

men det viktigste for meg i hele verden er dattera mi og å være et godt forbilde for henne! og hun skal læres opp til å ha respekt for eldre mennesker!

Ærlig talt så høres det ut som om det er selvtillit du er ute etter, siden du søker oppmerksomhet her på nettet.. det ka liksom ikke være noe annet!!

og jeg signener alltid som anonym, vanesakk... har aldri gjemt meg for noen som helst og det gjør jeg ikke pga av innlegget ditt i hvertfall.. så der døde den drømmen din!

Og hvis du gjerne vil vite mere så kan du få full adresse å ta deg en tur,, så skal vi se hvem så er hvem, og hvem som er hva..!

jeg er nemlig litt flinkere med å snakke og diskutere face 2 face, for dette her blir for barnslig for meg.

Skrevet

Eh, som HI har jeg nok ikke påstått at jeg er hverken pen eller ung.

Skrevet

Tror du blander 2 anonyme nå. Har aldri sagt noe om å signere anonymt. Hun som fikk hjerteflimmer oppi her er ikke meg.

Jeg er den som syntes jeg er pen. Og ung. Og smart. Er det et problem og syntes at man ser bra ut?

Les denne linken før dere kaster dere på meg, for dette har et opphav. Har ikke slengt med leppa før jeg fikk beskjed om at eldre mennesker kan irettesette meg.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/137912933

Skrevet

KaMa, Med HI, mente jeg med henne som i utgangspunktet hadde uttalte seg, og mente ikke deg.

Skrevet

og du skal ikke slenge med leppa heller din dumme ku.

Skrevet

Er det fælt å tro at man er pen da eller? Tror de fleste sliter med selvtilliten om de ikke kan si at de er pene. Du er sikkert pen, anonym, ung og smart også :) Ikke bry deg om de som syntes det er tabu å like seg selv :)

Skrevet

Kan slenge med leppa så mye jeg vil jeg....Ingen ELDRE eller YNGRE som bestemmer det, skjønner du.

Skrevet

Det er slett ikke noe galt i å synes at en selv er hverken pen eller ung, men det er trist dersom man måler egenverdien opp i skjønnhet og ungdom.

Mennesker er som oftest litt mer enn utseendet sitt. Og alderen for den saks skyld..

Skrevet

Hun anonyme er ikke bare pen som hun påstår selv, hun er i 50 åra også hahahahhahahahah......!!

så da ka dere tenke dere hvor ug hun tror hun er..

og pen skal man egentlig ikke si at man er om seg selv, la heller andre bedømme deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...