monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #51 Skrevet 6. juni 2008 let me know med en gang det er no nytt da=) Er jo litt morro at det er så mange unge som prøver... er jo litt eldre en deg da men ser fortsatt på meg selv som en kommende ung mor... med gjenomsnitt på over 30 liksom... heheh
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. juni 2008 #52 Skrevet 6. juni 2008 er ikke så mye eldre da min mann er 84 mod. også... he he.. vi er ennå unge men de misnker jo ikke lysten på barn mamma var 17 når hun fikk meg og 19 når hun fikk min søster.. bestemor var bare 17 hum også.. så ligger i genene he he....
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. juni 2008 #53 Skrevet 6. juni 2008 tanta kom.................... buhu......
monca*84*j12 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #54 Skrevet 6. juni 2008 var på hennes i dag og kjøpte en boddy... for jeg tenkte at om testen er pos i helgen sku jeg pakke den inn i boddy og gi til gubben.... eller noe sånnt.. hehe... vet det var en kjangs og kjøpe den, men tenkte at en dag blir jeg jo gravid og ta har jeg den liksom.. hehe de sure oppstøtene har vært litt bedre i dag, men har ikke spist no særlig... orker ikke tanken på mat i varmen... men skal prøve melk om det vedvarer. takk for rådet=) hvordan går det med deg da? no tegn til tanta`?
Christiin Skrevet 8. juni 2008 #55 Skrevet 8. juni 2008 Ntåå, de bodiene er så søte! Kjempe fint å si det til mannen på den måten:) Her er det ingen tegn til tanta, eller det vil si; jeg har menssmerter og det føles ut som om jeg er midt inne i "den røde uka", men jeg spotter ikke.. Du da?
starfire Skrevet 8. juni 2008 #56 Skrevet 8. juni 2008 Jeg ringte legekontoret, siden IKM var 27 mai og ingen tegn til tr, med to negative tester. Fikk en time på tirsdag og det hun sa var at det er noen som produserer hcg så sent at det ikke slår ut på tester så tidlig. Så jeg fikk beskjed om at jeg kunne komme å få tatt en blodprøve for å måle hcg-nivået og den ville kunne fortelle dem om jeg var gravid selv om det ikke slår ut på g-tester. Fortalte damen på legekontoret at min mor produserte sent hcg da hun ble gravid med meg, og hun mente at det kunne nok være arvelig, så det var absolutt en mulighet for at jeg var gravid. Så den Malibu-drinken jeg hadde planlagt dersom jeg testet negativt på fredag fikk bare vente.
monca*84*j12 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #57 Skrevet 8. juni 2008 hei hei... testet på lørdagen.. da var den like negativ igjen... men ikke tegn til tanta heller... og jeg har ikke spottet noe, som jeg pleier før tanta kjem... så vet ikke jeg... har vel bare en syyyk syklus... sukk* men men... tar en test i morgen tidlig, skal til tannlegen og da må man jo vite sånnt... er den neg så gidder jeg ikke teste mer og anntar at jeg ikke er gravid!
monca*84*j12 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #58 Skrevet 8. juni 2008 Merkelige greier, ikke før ferdig og skrive her inne så kom'a.. ny pp friskt mot... lykke til Cristiin... håper virkelig du er gravid=) jeg er ikke lei meg en gang.. bare lettet... bedre og vite...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. juni 2008 #60 Skrevet 8. juni 2008 jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil! Testa negativ på torsdag.. det skulle etter mine beregninger vært ikm.. men nå var jeg forsinka sist, og er ikke kjent for å være den mest stabile:) Har jo såklart et ørlite håp, men tror jeg har slått fra meg tanken på å bli gravid.. ingen tr, 10 pp... BLÆH!!
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 8. juni 2008 #61 Skrevet 8. juni 2008 Fortsatt ikke noe tante her, å bare negative tester...
Christiin Skrevet 8. juni 2008 #62 Skrevet 8. juni 2008 Huff, det var leit.. Men kanskje bedre å vite enn å bare gå å lure? Jeg skal teste i morgen eller tirsdag om ikke tanta dukker opp... Uff, nå begynner dette å bli laaaangdragent!! Lykke til videre i prøvingen, krysser fingrer og tær for at du lykkes neste PP:D:D Tusen takk for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå