monca*84*j12 Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Hei hei... jeg hadde ikm i helgen trur jeg. Testet tor, fre og man, men har bare fått negative tester.. Tanta viser iiiingen tegn til og dukke opp enda.. Har ingen symptomer egentlig, men ting er litt annerledes... Har pleid og spotte før tr, men ingen ting denne gangen.. Spess etter sex har det pleid og komme litt blod når tanta nærmer seg, men ingen tegn til det nå så.. Har hatt økt utflod, men det kan jo være andre grunner til det.. Ellers er brystene vært veldig ømme en stund, men det har forsvunnet. Har veldig ustabil syklus.. så tør ikke håpe.. har blitt spådd at jeg er gravid om man skal tru på slikt og at jeg kan teste pos den 6.. så da tar jeg neste test om ikke tanta kjem før..=) nok om meg... fler i samme båt?
Lovehearts Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Hadde ikm for to dager siden. Testet i dag neg. HAr skikkelig ømme pupper så krysser fingrene. Lykke til!
monca*84*j12 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2008 Så spennende da... håper det har klaffet da... at man bare produserer lite hcg... hehe... eller at man har tatt feil av ikm.. hehe
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er også i samme båt.. Har svært ømme bryster, og veldig kvalm.. Har også blitt spådd gravid i juni..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 samme hær puppene begynte å bli ømme i går.. ikm 4 dager siden... men er også ustabil ennå.. testet negativt i morres... spådd bade denne og neste men er egentlig bare å vente litt å se....
påtjukken Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 høres egentlig veldig ut som noe eg har hatt før. har du gått på p-piller før du begynte å prøve? eg hadde ustabil syklus i sikkert rndt 9-10 mnd etter eg slutta på mine, og plutselig en mnd fikk eg ingen mens, testa men ingen positive tester. mnd etter kom mensen, og mnd etter der kom den presis samme dato og rundt samme tida på dagen som sist. mnd etter fikk eg ikkje mensen og var vanvittig svimmel, og vonde pupper men ingen kvalme så ville ikkje teste å bli skuffa igjen så venta og venta men kom ikkje. eg ble så svimmel at sjefen min sendte meg til lege og fikk høre "DU ER GRAVID".. så det så gjor da at mensen ikkje kom den gangen og at alt ble stabilt etterpå var at pillene gikk helt ut av kroppen.. lykke til. håper du er gravid men viss det er det samme som eg hadde så blir du nok gravid snart tenker eg:) håper dette kan hjelpe litt:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 jeg sluttet på pillen i februar... mensen er ikke mye fra de den burde... 19 feb nett ferdig med ens sluttet på pillen 26.feb begynte blø i gjenn. 07.mars sluttet jeg blø 23.mars ny mens 02.april ferdig med mens 30. april begynte blø i gjenn 08.mai sluttet blø i gjenn har hatt mensen smerter men men ikke noe blod tatt 4 tester alle negative senest i dag.....
monca*84*j12 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2008 jeg sluttet på pillen i jan... de første to mnd hadde jeg fine sykluser... etter dette klusset det seg til.. hadde fks mens i over 3uker sammenhengenede sist mnd... slitsomt og bedritent.. håper ikke det skjer igjen altså... håper jeg enten er gravid nå eller at tanta kan komme fort så jeg får begynnt på ny pp... akk-.. nikket mitt sier 4pp, men er vel egentlig i 5 på vei inn i 6... sukk tiden flyr altså..
Lala & Po Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Hei jenter. Jeg er i samme båt... Over en uke etter ikm, neg tester og ingen tr.Så frustrerende! Sluttet også med pillen i januar. Har hatt nogenlunde grei syklus etter det, men ganske lange (30-40 dager). Aldri gått over det slik som nå. Jeg har lagt inn et spørsmål på 2 trimester og 3 trimester om det er noen der som testet negativt etter ikm og som likevel var gravide. Veldig oppløftende å lese egentlig. Overraskende mange som har gjort det. Holder fortsatt motet oppe
monca*84*j12 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2008 vi får nå bare leve i håpet... tidliger i denne pp'n var jeg helt sikker på atnoe hadde skjedd... jeg hadde maaaasse symptomer og en følelse om forandring.. Jeg vet jeg ikke innbildte meg symptomene!!! men nå er alle stort sett borte og trua med.. Jeg tipper tr er på vei, så får jeg heller bli possitivt overrasket i stede..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 åh:) de er godt å høre kanskje de er håp ennå da:)
Lala & Po Skrevet 4. juni 2008 #13 Skrevet 4. juni 2008 Ja, ja... da kom tanta her .... Over på ny pp. Jeg satser på at juni blir en fruktbar månede for oss alle:)
monca*84*j12 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2008 hei hei... det var synd.. bedre lykke neste gang... jeg for min del er fortsatt uten tante...har utrolig med murringer i dag, så det kjennes virkelig ut som a er på vei... Ellers er jeg ferdig med eksamen i dag... hurrrra.... fler som ikke har fått mens enda?
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 4. juni 2008 #15 Skrevet 4. juni 2008 Ikke noen tante her heller, kjennes heller ikke ut som hu kommer..
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 4. juni 2008 #17 Skrevet 4. juni 2008 Ja, er kjempe spennende, skal ringe legen imorra å få tatt en ny blodprøve..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 er 5 dager over...... er så spent nå, testet negativt i går:(....men har ennå symt så venter litt til....
monca*84*j12 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. juni 2008 S: har du tatt blodprøve før? ikke testet hjemme? klare for å bli gravid:) er i samme båt vi da... testet neg på mandagen.. hadde ikm i helgen trur jeg... tør dere håpe sånn ordentlig? vet ikke jeg.. blir litt skuffet om ikke... I dag har jeg mensmurringer,sånn masse... stråler ned i lårene..er åsså kjeempe trøtt.. sovet en time nå på etter middagen... men har som sagt hatt eksamen.. så kan bare være at jeg er sliten generellt.. si fra om det skjer noe mer da jenter...=)
monca*84*j12 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. juni 2008 klare for å bli gravid:) jeg så du hadde blitt spådd av 0406... me too... du fikk pos test tidligst 8..... skal du vente med og teste til da? h*n spåddde at jeg kunne teste pos 6 juni... venter hvertfall til da om ikke lengre vis tanta ikke kjem.. artig...
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 4. juni 2008 #21 Skrevet 4. juni 2008 Tok en blodprøve forrige tirsdag, den var på 1 (skulle være på 2 hvis du var gravid). Tar en uke før jeg får svar på de, så er så kjedelig å vente.. Har testet hjemme, siste test tok jeg på tirsdagen, den var også negativ, men har bare sånne billigtester, vet ikke hvor pålitelige de er jeg.. Noen erfaringer??
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 4. juni 2008 #22 Skrevet 4. juni 2008 Ble spådd at jeg var gravid 19. mai jeg, og at jeg kunne teste 30. mai.. så skal bli spennende å se om jeg er så langt på veg..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juni 2008 #23 Skrevet 4. juni 2008 har ikke tatt noen blodprøver.. må man de?? håper 0406 har rett er ganske spent ingen tein til mens ennå
monca*84*j12 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #24 Skrevet 4. juni 2008 jeg trur ikke man må ta blodprøver nei... hørt det ikke er vits og dra til legen før i uke12... men man kan jo ringe og høre hva legen din ønsker... men jeg gidder ikke noe lege før jeg må, etter og ha testet pos... er like spent på spåingen som dere er... er spådd av 5stk at jeg er gravid denne mnd...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 4. juni 2008 #25 Skrevet 4. juni 2008 oi 5 stk:) håper de har rett:) ja da venter jeg til jeg er helt sikker:) er ikke så gla i leger...blodpøver å sånn.. men man må jo de for å få barn, å de er noe jeg virkelig vil ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå