Gå til innhold

Over ikm, ingen mens og bare neg tester? flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blod er no dritt... men jeg ofrer alt for en spire=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg:)

Skrevet

Ja, i dag er det en uke siden TR skulle dukket opp, men den gang ei.. Testene er like negative, men sypt. vedvarer.. Frustrerende? GJETT OM! Håååper der er en liren spire der inne som klamrer seg fast og vil vokse og gro til en liten bebis:)

Hvordan er det med dere andre?

Skrevet

skulle hatt mensen 30.mai... men litt farge på utfloden i dag men de er alt... hm hm hm... får vente å se

Skrevet

Får håpe det ikke er noe da:) At spira sitter:)

Skrevet

hei hei... ingen mens hos meg heller... 1 uke siden ikm på lør... tør ikke teste... vurderte og teste i morgen, ble spådd at jeg ville få pos test da.. men tror jeg bare lar tiden gå og se... om ikke fristelsen for en iskald med alkohyler blir påtrengende i helgen=) hehe... så får man se... dere da?

klare for og bli gravid:) skal du teste i nærmeste fremtid?

Skrevet

hm ja vurderer teste i morgen vist ikke tanta kommer.... er så spent men 0406 sa jeg ikke fikk positivt før søndag så jeg vurderer vente til da... hm du må gi meg en lyd vist du tester i moregn:).... håper du får positivt svar.... monca*84* krysser fingrene for deg:)...

Skrevet

tuuusen takk... vet ikke enda... tør nesten liksom ikke... sukk..... håper inderlig vi jumper over i 1tri denne mnd=)

jeg har startet i ny deltidsjobb, i barneklærs forretning... sukk det er så mye fiiint... barn som kommer og går hele dagen... trur du eggstokkene hyler eller? hehe...

Skrevet

åh... det forstår jeg deg kjempe god får så lyst på en når man ser sånne søte små..... åh... vi får håpe de går:)... gruer meg til å teste jeg også vist ikke tanta kommer da.....men krysser fingrene for deg å håper 0406 har rett:)

Skrevet

lenge leve 0406....

andre som harspådd at jeg er gravid er:

aurora

kokkosbolla

anonym

lillebilla

mamalari spådde meg gravid i mai når jeg slutta på pilla i jan...

hehe, så jeg håper de har rett kan man si... har du blitt spådd av flere da?

Skrevet

så du fikk svar på den andre tråden=) lykke til

Skrevet

ja, fikk det :)

men pleier det å ta lang tid før man får svar på spørsmål om spåing der inne?

Skrevet

ja det kan ta litt tid de sitter jo ikke her inne hele tiden.. men kan hende se svarere fort vis de er ikke...

Skrevet

nei, de har vel et liv de også ;)

takk for svar!

Skrevet

vær flink og dytt opp innlegget ditt... og følg litt med, når de er der så pass på og dytte så du viser at du er ivrig=)

Skrevet

Nå er det 4 dager siden jeg testet(mandag)... jeg vurderer og teste i morgen.. men vet ikke helt om jeg tør.. mensen er fortsatt ikke kommet, murringene er på plass+ de sure oppstøtene og alt annet... men jeg er så redd for og teste negativt! føler liksom det er bedre og leve i håpet...hva trur dere? Om den er negativ i morgen også betyr det jo at syklusen min fortsatt er på bærtur, og da enda værre enn noen gang... og det er så deprimerende... sukk..

noen som har noen kloke ord? eller råd

Skrevet

testet du i dag monca*84*??:).... eller ikke turt ennå... testene mine var ikke kommet kanskje i morgen da tester jeg.... noen har gått opp til syv uker før de testet positivt:) hørte litt rundt så de er ennå håp for oss:) er litt beskymret for utfloden:( den er ikke hvit mere... mesten sikker på mensen kommer men pleier ikke endre fargen på utfloden før mens da.... hm hm.... håper de går bra...

Skrevet

Hei hei.. testet i dag ja, med en qr... først var det ingen ting, men mot slutten på de fem minuttene dukket det opp en svaaaaaaaaaaaak strek.. den er så svak at jeg vet ikke om det kun er ønske tenkninger.. får teste igjen i morgen tenker jeg...men det får meg jo til og håpe pittelitt ekstra.. samtidig som skuffelsen kan bli stor.. hehe..

håper ikke det utvikler seg til mens for deg da... jeg er veldig spent på dine vegne... tenk da har vi termin ca samtidig om spirene klorer seg fast.. hehe *drømme*

er så spent... sukk

Skrevet

mhm jeg også kjempe spent... har du merket noe på utfloden??:/

Skrevet

Waaaow:) Svaaaaak strek er jo bedre enn INGEN strek! Test igjen i morgen eller dagen etter du! Krysser fingrer og tær og alt som kan krysses for at du får en positiv test! :) Dette syns JEG er spennende, tenk å være deg nå:P

Jeg testet negativt, igjen.. Det er som å få et hardt slag midt i trynet hver gang altså.. I dag er det en uke + 1 dag siden IKM, så jeg håper på lav HCG produksjon:) Skjer det ingen ting i løpet av neste uke, bestiller jeg time hos legen.. Forresten, jeg har bestillt nye tester i dag, håper jeg får dem i morgen.. Da skal jeg teste i morgen eller søndag.. Stoler liksom ikke på noen av testene som viser neg:P

"Nei det må være noe produksjonsfeil eller noe sånt.." hehe:P

Uff, vil ha et svar nå.. Blir gal av mindre!

Skrevet

klare for å bli gravid:)

Hvordan er det med deg? Utfloden? Farge osv:)

Skrevet

nei jeg har ikke merket noe på utfloden... den er der og mye i forhold til vanlig liksom.... ellers har er jeg plaget av ganske mye sureoppstøt... når jeg bøyer meg fremmeover osv kommer det en del...

men klare for og bli gravid, 0406 spådde jo deg også..... så tester jeg pos gjør sikkert du det også... hehe

Chrisriin: tusen takk.. ja er spennende og være meg nå... går rundt og smiler og samb lurer på om det er noe, eller hva jeg pønsker på... har ikke fortalt han det enda... har lyst og finne på noe morro den dagen jeg har en sterk pos test..=) så foreløpig så er det bare min lille hemlighet, egentlig litt fint... hehe... men samtidig har man så lyst og rope det høyt til alle.. godt jeg har dere jente i samme båt.. ellers hadde jeg blitt gal gjennom alle mnd med tesing... jeg håper så inderlig det går bra for oss alle tre!! stol på mage følelsen og lev i håpet sier bare jeg... det sikreste tegnet på graviditet er jo at mans er no show... husk på det... så for oss alle er håpet enda tilstede=)

Skrevet

vi får håpe 0406 har rett er så spent... symt kommer å går de sikreste jeg har er enn ingen tr ennå.... men blir nok skuffa vist ikke da....men de er jo bare å ikke stresse med de da er de lettest.. men de er ikke bare bare..... krysser fingrene for oss:)

Skrevet

monca*84*

At du smiler skjønner jeg veldig godt:) Kan tenke meg at det er vanskelig å la vær å si det til noen, men samtidig at det er din hemlighet! hehe, tenk den dagen du får pos og forteller det til de nærmeste, så kan du fortsatt ikke si det til omverdenen før disse "berømte" 12 ukene har gått! DET må være tøft! Bare det å la vær å gå på H&M barne avd. den perioden er i seg selv en stooor utfordring! :P

Jeg må si at jeg er enig med deg monca*84*, det er godt å ha dere jenter:) Trodde aldri i verden jeg skulle bli en testoman! hehe.

Hendene i været for at TR ikke dukker opp, og at testene snart begynner å bli pos ( for alle sammen:P) *håpe,håpe*

PS: Plager de sure oppstøtene deg? Har du prøvd å drikke melk når du får dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...