Gå til innhold

Hvor mangen kg opp nå da jenter?;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 30, med tvillinger. Fortsatt på -2kg i forhold til utgangspunktet. gikk ned noen kg i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De av dere som måtte synes dere har gått opp mye...

 

Er 32 uker på vei og gått opp 20 kg!!!! Er relativt høy (175) og kiloene er godt fordelt fra leggene og opp til halsen, så for de som ikke kjenner meg fra før ser jeg ganske "slank" ut til å være så langt på vei, he he.

Derimot de som kjenner meg ler godt, da de er vant til å se en rett pinne uten former på 58 kg...

 

Det går for såvidt greit med alt dette ekstra (for første gang i mitt liv har jeg jo pupper, he he...), bortsett fra at det begynner å bli rimelig tungt å dra på og alt som heter kondis er totalt forsvunnet. Blir litt småbekymret om jeg klarer å komme ned på et anstendig nivå etter fødselen, men har bestemt meg for ikke å tenke for mye på det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vog eg meg på ei vekt eg vog meg på i januar. Då var den ca.67kg og no er den 76,8kg

Så har gått opp nesten 10kilo. (Er 29+4 i dag.)

Veit ikkje korleis dette er i forhold til "vektsakalaen", men eg synest det er passeleg.

 

Er det andre som har feil "startvekt" på kontrollpapira sine forresten?

Den gongen startvekta vart skreven ned det, trudde eg den var på ca 65kg, men det var 2kg mindre enn den faktisk var til vaneleg.

(sånn går det når ein blir gravid rett etter jul, er ikkje alltid så lett å rekne med den ekstra vekta frå jul)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mange "ikke september termin " som har svart- lite relevant for denne terminklubben vil jeg si.....

 

Er du i uke 22 er det hele 18 uker igjen- og med kjapp hoderegning blir det da 4,5 mnd- altså termin i desember.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på NÅR de svarte på innlegget det da;o)

Denne tråden har som du ser vært her ganske lenge! De som var 22 uker på vei når de svarte på innelegget er jo ikke det nå:0)

 

Jeg er 31 uker på vei. Lagt på meg jevnt og trutt fra uke 20.

Startvekt 55kg vekt per dags dato 59kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+5 nå og gått opp 2 kg.

Litt rart, men babyen vokser som han skal og får det han trenger i følge jordmor og lege. Var ganske omfangsrik i utgangspunktet - og har svangerskapsdiabetes, så er i grunnen fornøyd med å ikke ha gått opp mer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...