Gå til innhold

Hvor mangen kg opp nå da jenter?;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp 9kg, sånn plutselig!!:(( Er 26+5 idag... Håper det roer seg ned litt nå..kan ikke fortsette i dette tempoet...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er i 22 uker og har gått opp 6 kg. Fått litt vann i kroppen.

Spiser sunt og holder meg i form,så vet ikke hva jeg kunne gjort annerledes...

Håper heller ikke jeg går opp over 12 kg,men jeg tror det stagnerer for oss som går opp endel i starten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 27 og har gått opp 7 kg.. det har spesielt gått fort de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26+4 og har gått opp 10kg. Har bare fått en kjempe stor mage og puppene var også vokst noe voldsomt.

men ellers så er det ikke så voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gikk ned til å begynne med så jeg holder på å ta igjen min egen vekt foreløpig....-1 kg igjen til startvekta. Men den var god å drøy da. I fin form, ingen plager å snakke om og i min 27. uke. Har d egentlig topp. Magen er rund og god, men litt i underkant av normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått opp 8 kg og er i uke 28. Kommet 2 kilo på bare to uker nå, men drikker så utrolig mye nå i varmen, så kan jo godt være (håpr jeg) at det meste av vekta er vann i kroppen :) Spiser jo mye mindre nå som det er varmt så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg siden jeg var hos jordmor ca 20 mai. Da hadde jeg gått opp 6 kg. Har termin 27.september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 27 og opp 11 kg, fått stor mage og mega store pupper!!

Men ellers har mye lagt seg jamt over, til og med på leggene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke 9 kg er no mye jeg til at du er nesten 27 uker på vei. Syntes det til tider virker som det nesten er konkurranse om å ha gått opp minst. Jeg er 1.70 høy og var 63 kg når jeg ble gravid. Nå er jeg 25 uker på vei og har gått opp 11 kg. Syntes selv det er mye, men alle syntes det bare er magen på meg. Uttrykte min bekymring til jordmor, men hun sa også at jeg var kjempefin og absolutt ikke noe overvektig. Hun mente at kroppen legger på seg det en trenger. Jeg var ganske skrapa for fett da jeg ble gravid så det kan blandt anna være en av grunnene til at jeg har gått opp så mye. Veeeeldig individuelt.

 

Lykke til videre og koooos deg med magen. Det er ikke så mange ganger i livet en opplever dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i uke 27 og har lagt på med ti kg... Er vel ikke så fryktelig ille. Men gjorde et hopp på seks kilo på en mnd ( det var etter at kvalmen gav seg) Sist mnd hadde jeg bare gått opp to. Men nå begynner det å bli vann i kroppen så det vil vel gjøre at det øker litt mer kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 10 kg til nå, er 27+0 med tvillinger. Begynner å føle meg stor, men jordmor mener at vektoppgangen min er beskjeden så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 8-9 kg og er 26+2. Vekta varierer litt fra dag til dag. Jeg er 174 cm og veier nå 76-77 kg, og veide 68 kg da jeg ble gravid. Jeg gikk opp 4 kg de første 3 mnd.

 

Jeg går ikke på noen mammadiett, men spiser det jeg har lyst på. Jeg ligger der hvor det er anbefalt ihh til min høyde og vekt i følge denne nettsiden http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm.

(Her kan man endre til kg og meter, og legg merke til at normalen er i den borteste kollonen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,4 kilo hadde jeg gått opp da jeg var 26+1. Uff, ble veldig deppa etter jeg hadde vært hos jordmor å veid meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp ca. 9 kg, er i uke 28. Dette går som det går det, får heller jobbe litt ekstra for å ta av de ekstra kiloene senere. Dette er vel ikke tidspunktet for å tenke på vekt... hmm... tror jeg skal ta meg en is jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 9kg og har begynt på uke25! Jordmora syntes det var litt mye, men etter det jeg har hørt rundt meg så er jeg visst ikke alene!:) Kjenner i allefall 2 normalvektige som også gikk opp like mye rundt disse tider. Hmm... kan bli lettere forvirret! Får sloss med kiloene etterpå og nyte tilværelsen nå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 26 og har ikke gått opp noe mer enn det jeg gikk ned de første mnd. Så jeg ligger på det som var normalvekten min før jeg ble gravid. 67 kg. Er 163 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...