Endaenbabyønskes Skrevet 3. juni 2008 #51 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 31 (32 når babyen kommer:) Prøvd i 2,5 år, 2 SA, så håper at alle gode ting er tre!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 3. juni 2008 #52 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er snart 23,sambo er 24... Vi har ei datter som blir 2 i september, og venter nr 2 3.februar:)
*Januarbaby*09 Skrevet 3. juni 2008 #53 Skrevet 3. juni 2008 Jeg er 22 og samboer er 24. Har en sønn som akkurat er fylt 1 år, og venter nr. 2 i januar/februar. Termin er 31. januar. Regner med at det blir et januarbarn, ettersom førstemann kom 19 dager før termin, men hvem vet;)
Motoko Skrevet 3. juni 2008 #54 Skrevet 3. juni 2008 Hei Thea! Gratulerer med graviditeten, håper alt går bra denne gangen. Jeg er 25 år, er gravid med min andre, med termin i midten av januar. Har ei jente på 18 mnd fra før.
Madam-mim Skrevet 4. juni 2008 #55 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er 24 og samboer 34, venter vår første 5 feb:)
Thessa og Bebbis Skrevet 4. juni 2008 #56 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er 23, gravid for 4 gang, med andre ord hatt 2 sa og 1 ma. Venter min første på bursdagen min 21 januar ;-)
Endelig på vei :-) Skrevet 4. juni 2008 #57 Skrevet 4. juni 2008 Jeg er 35 og venter min første i februar hvis alt går bra. Dette er første gangen jeg er gravid. :-)
SiljeMoor Skrevet 6. juni 2008 #58 Skrevet 6. juni 2008 heei, er 21 og førstegangsfødene.. termin 21 januar
Mamma for 3<3 Skrevet 7. juni 2008 #59 Skrevet 7. juni 2008 Jeg er 25 og gravid for 1 gang. Er 4+3uker. Har termin 14 februar.
InLove♥ Skrevet 7. juni 2008 #60 Skrevet 7. juni 2008 jeg er 21 år, samboeren er også det:) 1.gang jeg er gravid, så veeeldig spent:) Flere fra trondheim her da?
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 7. juni 2008 #61 Skrevet 7. juni 2008 hei. jeg er øyeblikkelig 30 år og sambo er 38. Har to gutter på 4 og 2..Termin er foreløpig rundt 17.januar...
venter sistemann 38 uker Skrevet 8. juni 2008 #64 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er 33 år og venter nr 6. Har 4 barn med eks-mann, og venter nr 2 med nåværende mann. Hadde ingen planer om å få så mange barn, men trodde heller ikke jeg skulle finne meg en som jeg ville begynne på nytt med. Barna mine er 9, 8, 5 og 4 år. Minstemann er 9 måneder. Har aldri opplevd verken SA eller MA, og håper jeg ikke opplever det nå. Termin 3. februar
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. juni 2008 #65 Skrevet 8. juni 2008 Jeg blir snart 24, og min mann blir 30! Hvis alt går etter planen, venter jeg nr 2 i slutten av Januar! Har ei lita snuppe på 16 mnd fra før! Har mistet 3 ganger før, og siden 4 er mitt lykke tall satser, og håper jeg, at alt går bra denne gangen! Lykke til alle sammen, og god sommer!
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 8. juni 2008 #66 Skrevet 8. juni 2008 er 20, og sambo 30. Venter vår første i januar Langt fra planlagt, men like velkommen
pivi Skrevet 8. juni 2008 #67 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er 32 og mannen min er det samme, blir 33 når den nye kommer (hvis alt går bra;-)) vi har ei tulle sammen på snart 3 og mannen min har en på 7 og ei på 9 fra før...
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #68 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er 34, blir 35 i august. Venter mitt første barn. Er 11+1 nå.
lykkemy Skrevet 9. juni 2008 #70 Skrevet 9. juni 2008 jeg er 26, har en sønn på 3,5, å venter en i januar:)
Madelén09 Skrevet 9. juni 2008 #72 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er 25 år og gravid for første gang, og har termin i februar.
`nettemor.. Skrevet 9. juni 2008 #73 Skrevet 9. juni 2008 Jeg rekker å bikke over 30 før lille-banet kommer, min første. Eller .. vår første Jeg har alltid ønsket meg barn, men da jeg fikk beskjeden for 3 år siden, at jeg ikke hadde noe mulighet for å bli mor, ga jeg opp. Men... nå er jeg snart 12 uker og stor trives !! Er utrolig spennende! Lykke til alle sammen
lillerunde Skrevet 9. juni 2008 #74 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er 28 og venter mitt første barn i midten eller slutten av januar. Lykkelig!! Lillerunde
novembergutt <3 Skrevet 9. juni 2008 #75 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er vel en av de yngste her da, er 17 år og vi venter vårs første rundt den 29.jan. Så er 18 når mini kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå