Gå til innhold

Hvor gamle er dere jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 31 (32 når babyen kommer:) Prøvd i 2,5 år, 2 SA, så håper at alle gode ting er tre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart 23,sambo er 24... Vi har ei datter som blir 2 i september, og venter nr 2 3.februar:)

Skrevet

Jeg er 22 og samboer er 24. Har en sønn som akkurat er fylt 1 år, og venter nr. 2 i januar/februar. Termin er 31. januar. Regner med at det blir et januarbarn, ettersom førstemann kom 19 dager før termin, men hvem vet;)

Skrevet

Hei Thea! Gratulerer med graviditeten, håper alt går bra denne gangen.

 

Jeg er 25 år, er gravid med min andre, med termin i midten av januar. Har ei jente på 18 mnd fra før. :)

Skrevet

Jeg er 24 og samboer 34, venter vår første 5 feb:)

Skrevet

Jeg er 23, gravid for 4 gang, med andre ord hatt 2 sa og 1 ma. Venter min første på bursdagen min 21 januar ;-)

Skrevet

Jeg er 35 og venter min første i februar hvis alt går bra. Dette er første gangen jeg er gravid. :-)

Skrevet

heei, er 21 og førstegangsfødene..:) termin 21 januar

Skrevet

Jeg er 25 og gravid for 1 gang. Er 4+3uker. Har termin 14 februar.

Skrevet

jeg er 21 år, samboeren er også det:) 1.gang jeg er gravid, så veeeldig spent:) Flere fra trondheim her da?

Skrevet

hei. jeg er øyeblikkelig 30 år og sambo er 38. Har to gutter på 4 og 2..Termin er foreløpig rundt 17.januar...

Skrevet

26, gravid med nr 2, har ei på 5 fra før.

Skrevet

Jeg er 33 år og venter nr 6. Har 4 barn med eks-mann, og venter nr 2 med nåværende mann. Hadde ingen planer om å få så mange barn, men trodde heller ikke jeg skulle finne meg en som jeg ville begynne på nytt med. Barna mine er 9, 8, 5 og 4 år. Minstemann er 9 måneder. Har aldri opplevd verken SA eller MA, og håper jeg ikke opplever det nå. Termin 3. februar

Skrevet

Jeg blir snart 24, og min mann blir 30!

Hvis alt går etter planen, venter jeg nr 2 i slutten av Januar! Har ei lita snuppe på 16 mnd fra før!

Har mistet 3 ganger før, og siden 4 er mitt lykke tall satser, og håper jeg, at alt går bra denne gangen!

 

Lykke til alle sammen, og god sommer!

Skrevet

er 20, og sambo 30.

Venter vår første i januar :)

Langt fra planlagt, men like velkommen :)

 

Skrevet

Jeg er 32 og mannen min er det samme, blir 33 når den nye kommer (hvis alt går bra;-)) vi har ei tulle sammen på snart 3 og mannen min har en på 7 og ei på 9 fra før...

Skrevet

Jeg er 34, blir 35 i august. Venter mitt første barn. Er 11+1 nå.

Skrevet

jeg er 26, har en sønn på 3,5, å venter en i januar:)

Skrevet

Jeg er 25 år og gravid for første gang, og har termin i februar.

Skrevet

Jeg rekker å bikke over 30 før lille-banet kommer, min første.

Eller .. vår første :)

Jeg har alltid ønsket meg barn, men da jeg fikk beskjeden for 3 år siden, at jeg ikke hadde noe mulighet for å bli mor, ga jeg opp.

Men... nå er jeg snart 12 uker og stor trives !! Er utrolig spennende! :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Jeg er 28 og venter mitt første barn i midten eller slutten av januar. Lykkelig!!

 

Lillerunde

Skrevet

Jeg er vel en av de yngste her da, er 17 år og vi venter vårs første rundt den 29.jan. Så er 18 når mini kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...