Gå til innhold

Hvor gamle er dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor gamle dere er her? jeg er 21 og førstegangsgravid=)

Eller har mistet 2 ganger fra før av da, så er litt bekymret for at det går dårlig dene gangen oxo=(

KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20, blir 21 ett par måneder etter fødselen vil finne sted. Jeg er også førstegangsfødende, men er også gravid for første gang.

Skrevet

Jeg er 23,har en sønn som er født okt.05,og dette er andre gangen jeg er gravid.

Skrevet

=) Når har du termin da?

Skrevet

er 19, blir 20 år 1 mnd før minsten blir født. :)

er mitt andre barn.

Skrevet

er 20 år å gravid for første gang.. kjempestas :D termin 1 januar.

Skrevet

iforhold til menstermin har æ 11 februar.

Du da?

Skrevet

hei. Så unge dere alle er:-) Synes det er positivt jeg. Hadde jeg vist bedre hadde jeg også startet tidligere. Men vet egentlig ikke om jeg var klar for baby når jeg var 20 jeg:-) Da var det fest, studier og reiser som okkuperte min tid.

jeg er forresten 33 år:-)

Skrevet

Jeg er 26 år. har en sønn på 4 år og mistet 2 ganger før så er egentlig 4 gang jeg er gravid. Håper inderlig det går bra nå, vil ikke miste igjen!!

Skrevet

Jeg er 27 år- hatt en SA, en blæremola og har en sønn som er født i -05. Så jeg har vært gravid 3 ganger, dette er min 4 gang!! Har sett et lite hjerte banke, så jeg håper dette går bra. Er 9+1 idag!!

Skrevet

Jeg er 23 år. Gravid for første gang, og venter babyen i slutten av januar:)

Skrevet

TASTEFEIL: Jeg er 24 år;)

Skrevet

jeg er 22 og venter mitt andre barn =)

Skrevet

jeg er 23 (blir 24 om 13 dager:) ) og har mistet i en MA tidligere så dette er andre gang jeg er gravid! og håper det går bra denne gangen. termin er usikker men utfra siste mens så er det den 6/12. men ut fra syklusen min er det den 12/12, men utfra tidlig UL så kan jeg ha termin rundt julaften:) gir en nærmere beskrivelse etter UL på torsdag:)

klemklem

Skrevet

Jeg er 26 år, første gang som gravid. :-)

Skrevet

Jeg er 41 år og venter nr 5. Har tvillinger på 16, en på 11 og en på 21 mnd:)

Skrevet

Dette her er andre gang jeg er gravid. Har en gutt på 1 år fra før, så blir to tette :-)

Skrevet

jeg blir 30 i des og har ei jente på 2.5 fra før. veldig mange unge gravide her.ikke at det er noe galt,men man leser jo overalt om at kvinner blir eldre og eldre før de får barn...

Skrevet

og er 23 år....

Skrevet

Jeg er 25 og førstegangs gravid. Synes det er flott at vi jenter nå i mye større grad kan velge når vi vil få barn. Uansett om det betyr at vi velger å gjøre det "tidlig" eller "sent".

Skrevet

Jeg er 23 år ov vi venter nå vår første etter sa i desember. 9+1 i dag, så satser på nyttårsbaby her :)

Skrevet

Jeg er 29, venter mitt 4 barn. Har termin i desember. Barna mine er 11,6,og 4. Men alle er ett år eldre når den nye verdensborgeren kommer.

Skrevet

Jeg er 27, venter mitt andre barn. Førstefødte er født i september 06.

Skrevet

Jeg er 20år. Har ei jente på 5 år, og termin midten av januar:)

Skrevet

hehe, kommer i desember en gang håper jeg, er visst 9+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...