Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 1. juni 2008 #26 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er 21 blir 22 før babyen kommer og dette er mitt første barn. Har miset 2 ganger ved SA tidligere.
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 1. juni 2008 #27 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har en datter fra før på 3 1/2 år. Og venter en til i starten av febuar. (veldig nytt) Er selv 27 år.
flypapir Skrevet 1. juni 2008 #28 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er 26år gammel. Har ei jente på 2,5år og venter forhåpentligvis nr.2 i januar..
Amazing Skrevet 1. juni 2008 #29 Skrevet 1. juni 2008 Jeg er 25 år, og venter nr 2 i slutten av januar. Har en liten rakker på snart 2 år fra før!! ;o)
Eso Skrevet 2. juni 2008 #31 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er 22. Blir 23 ni dager etter termin, så jeg vet ikke hvor gammel jeg er når spire kommer! Jeg er førstegangs, og har termin 19 desember. :-)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 2. juni 2008 #32 Skrevet 2. juni 2008 jeg er 24, snart 25, og har en herlig gutt på 5 år, skolegutt. og en spire på vei....
Vimsefrøkna Skrevet 2. juni 2008 #33 Skrevet 2. juni 2008 jeg er 23 og samboeren min 22...dette blir vår første:) ----ææh, spennende ass!!!
malleleo<3 Skrevet 2. juni 2008 #34 Skrevet 2. juni 2008 jeg er 20 og dette er min første graviditet, jeg har termin ca. 22 januar:)
Avokado Skrevet 2. juni 2008 #35 Skrevet 2. juni 2008 Dette er mitt 5. graviditet. 3 SA før 1. mann som er nå 2 år. Har termin 30 desember. Jeg er 30 år.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 2. juni 2008 #36 Skrevet 2. juni 2008 Jeg er 21 og vi venter vår første i januar. Foreløbig menstermin 22januar. Så meg og deg er nesten lik malleleo =) Katrine m spire og Thea med liten bebis når har dere term og hvor er dere fra??? Klem
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 2. juni 2008 #37 Skrevet 2. juni 2008 35 år og venter min andre. Fikk nr 1 i slutten av tjueårene og det var egentlig ungt i Oslo da, så det blir en artig opplevelse å være i gammel-enden av skalaen....
Viktoria :) Skrevet 2. juni 2008 #38 Skrevet 2. juni 2008 Er 31 og gravid med første! Føler meg så ung, kunne aldri hatt barn før nå, og har fortsatt flere venninner på min alder som ikke har barn. Men her inne så er jeg jo eldgammel! Hehe. Har brukt 20-årene på å studere og reise, og bor i oslo, så her i byen er jeg nok mer gjennomsnittsalder. Lykke til, alle sammen!
MiriMama Skrevet 2. juni 2008 #39 Skrevet 2. juni 2008 Eg er 27 år, er 6 +3 i dag. Har fjerna en eggleder pga graviditet i den, for noen år siden. Hadde en SA for litt over en måned siden.. Og blei gravid igjen før ny menstrasjon:) Skal til tidlig UL i morra:/ Håper det går bra denne gangen! -Spent-
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. juni 2008 #40 Skrevet 2. juni 2008 Hei;) Er 21 år og min kjære er 23;) Passelig alder for oss! Første baby på oss som er hjertelig ønska! Ingen SA eller MA bak meg.
håpogtro Skrevet 2. juni 2008 #41 Skrevet 2. juni 2008 Mange unge her ja :-) Er nok en av de eldste jeg med mine 35 år. Fant ut i helgen at jeg er gravid og termin blir da ca begynnelsen av februar (hvis alt går bra da... ) Har en datter på snart 2 1/2 år :-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 2. juni 2008 #42 Skrevet 2. juni 2008 er 24 år, 25 på august og venter mitt første barn på desember.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #44 Skrevet 2. juni 2008 Må skrive meg opp her så gjennomsnittsalderen går litt opp da hehe..Blir 35 år om 12 dager og venter nr 3 09.01.09 =) De to andre er 6 og 9 år og er et år eldre når babyen kommer ! Enda ikke fortalt dem noenting, men det gleder vi oss veldig til!
Gjest Skrevet 3. juni 2008 #45 Skrevet 3. juni 2008 Kan også heve snittet litt...jeg er 31, blir 32 før termin. Faren er like gammel. Er ikke "seint ute i" forhold til venner, sånt har kanskje litt å si? Men da vi bestemte oss for å prøve fikk jeg plutselig litt panikk; tenk om det er for sent, ånei ånei hvorfor prøvde vi ikke før osv. Men nå gikk det jo bra : ) Foreløpig i hvert fall!
kyllerylle Skrevet 3. juni 2008 #47 Skrevet 3. juni 2008 hej - må vist også hæve snittet lidt her - er 35 gravid med nummer to. Ældste er 9 mdr. og jeg har en SA bag mig for to måneder siden så holder stadig vejret til jeg er i uge 12. Man må jo tage dem lidt i rap når man er så "gammel" som jeg, selvom jeg må indrømme, som de andre lidt ældre mødre skriver - at jeg føler mig ganske ung og slet ikke kunne forestille mig at have fået børn da jeg var i tyverne - men nu er mit biologiske ur altså endelig også begyndt at tikke. helg og lykke allesammen!
håper-håper... Skrevet 3. juni 2008 #49 Skrevet 3. juni 2008 heisann. jeg er 26 og fikk positiv test i dag dette blir min første,men mistet i sa for 3 mnd siden.. krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen!!! lykke til alle sammen!
blå og rosa+lillebror Skrevet 3. juni 2008 #50 Skrevet 3. juni 2008 jeg er 19, blir 20 om 2mnd, termin 25 januar lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå