Gå til innhold

Hei! Da flytter jeg inn hit en stund fra maiklubben, flere?


Viktory87

Anbefalte innlegg

De føder nok. Svikere. Men antagelig fortjent ettersom de hadde vente en stund så vidt jeg kunne forstå? Sikkert mange av disse junidamene som føder også. Hmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja stakkars de hadde ventet lenge. Men svikere likevel;) Føler meg passe forlatt og skikkelig depressiv idag ass. Så utrolig lei av å vente og vente. Også er det så fint vær ute men jeg orker rett og slett ikke varmen så har persiennene nede og sitter her på BiM og syns såååå synd på meg selv. Erre muli?

 

Veldig glad du tittet innom tråden, og at det er flere på en annen ventetråd. Så er man ikke alene. Utrolig hvor opmuntrende det er, selvom jeg unner alle andre en fødsel tidligst mulig i termintidens å de slipper å vente seg grønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he..har ikke sviktet dere enda! Tilbake fra föden. Fikk satt inn et kateter med saltvann. Har fått litt småvondt og blör, så noe skjer iallefall. Skal tilbake i morgen for å ta det ut (om det ikke er komet ut av seg selv) og da legges jeg inn...Da blir det piller etc om ikke riene har startet. Endelig er jeg igang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du Izabel:)

 

Må virkelig si at du får hele igangsettingsprosedyren på nært hold! Men den som venter på noe godt (til slutt) venter vel aldri forgjeves og du får max ut av sykehuset iallefall.

 

Imorgen er dagen for deg, gjett om jeg kommer til å tenke på deg!!!! Masse lykke til på reisen til en lite mirakel:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

04.06.08 kl. 09.37 kom lille Håkon til verden!

55cm laaaaang, 3850g, 37,5 cm rundt hodet!!

Så en del større enn de 3200-3300 jordmødrene hadde estimert han til.. Var jo senest en god gammal rutinert jordmor som på søndag mente han 3050g..

 

En lang historie kort: etter en liten tur opp og ned gata tirsdag kl 16.30-17.00 starta veene.. Og de kom fort opp i styrke og lengde.. kl 18 var vi på føden, og jeg klarte nesten ikke stå mellom veene..

Undersøkt og kun 1cm åpning: Dette var stikkpille veer, og i løpet av de neste timene haddde jeg ve-stormer som ga NULL effekt på åpning.. Hele kroppen risten og jeg klarte ikke jobbe med riene..

kl 23. fikk jeg epidural: Himmel!! De neste 2 timene åpnet jeg meg til 6cm!!!! kroppen trengte hvile for å jobbe!!

ca. 03.00 var "effekten" av epidural overskygget av styrken på veene, så da var det pusteteknikk og samboers massering av korsryggen som var det som funket..

ca.06.00: kun 1cm åpning mer fra kl.01.00. Så ble satt på ve-stimulerende dropp

ca08.00: Full åpning, og jeg ville presse, Utrolig befriende å kunne "gjøre" noe med disse "#""¤"¤#"# veene....

09.37: En gutt kom ut!!

 

Ojojoj, tenk så vondt og hvor "lost" jeg følte meg midt i det hele... nå er det utrolig deilig å tenke tilbake på opplevelsen.. Jeg og samboer klarte å samarbeide veldig bra, og han tok masse bilder (yesda, også de med hodet på vei ut) Gøy å se på nå, og ganske så stolt over meg selv egentlig...

 

nå skal jeg amme igjen.. Håper det går bra med dere andre! Spent på å høre andre fødehistorier..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...