Synne&TheTerminator Skrevet 29. mai 2008 #51 Skrevet 29. mai 2008 Å hvem bryr seg hvem du så på byn i går??
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #52 Skrevet 29. mai 2008 bra sagt, og hvem bryr seg hvem du så liksom )) haha ler meg ihjel
Mamsen86 Skrevet 29. mai 2008 #53 Skrevet 29. mai 2008 Haha, èn øl? Den troverdige anonyme over her mener det er snakk om myyye mer, så vet ikke helt hva jeg skal tro?! Når du tar på deg kjole og høye sko så er det som regel for at du skal ligge drita i en grøftekant, du uansvarlige onsdagsalkoholiker! Gjør heller som den heller litt psykopatiske anonym her - spioner på andre dibbere Det høres ut som et fantastisk morsomt liv! A gjengen ja, jaja er du gæren? De var innom her ista med en eller annen fyr som vi har bindt fast nedi kjeller'n da.. Jeg syntes liksom at sånt passer seg veldig bra når man har et lite barn i huset
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #54 Skrevet 29. mai 2008 Jeg satt derimot med flere andre, og det var nok litt vanskelig å holde styr over hva jeg drakk og ikke drakk - så jeg drakk vel egentlig alt! I kjolen må man jo BARE drikke seg drita, sier seg selv! Åh! Så koselig med besøk av dem:) Savner tidene mine fa da jeg kjente dem selv! Hvem er i kjelleren? Hørte det har vært mye bråk i det siste - deilig da! Er bare viktig for barna at de opplever den tøffe virkelighet!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #55 Skrevet 29. mai 2008 Herregud.. la nå Siklerotte få vær i fred og slutt å bry deg... med mindre det er nettopp du som er bitter ovenfor Siklerotte? hehe.. tenker nok det jeg... Lukter jeg litt hevn? Tåpelig...
Mamsen86 Skrevet 29. mai 2008 #56 Skrevet 29. mai 2008 Jaa, åh, det er så koselig vettu Vi må få til en sånn reunion da, kanskje neste onsdag? Vi kunne jo kanskje tatt med barna..? De kan jo sove i vogna. Skal tidlig krøkes vet du
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #57 Skrevet 29. mai 2008 Er så kos! Hvor skal vi møtes...? Synes egentlig det blir litt dumt å ha med vogn, det ser litt dumt ut. De kan jo bare være våkne da, har jo godt av å sosialiseres liksom. Blir de trøtte kan de bare drikke litt kaffe!=)
Mamsen86 Skrevet 29. mai 2008 #58 Skrevet 29. mai 2008 Jaddta, jaddta.. Du fikk med deg at anonym også visste at jeg har hun ene fra den stoooooooore, interresante saken på vennelista mi på face også? Så jeg tenkte at vi kanskje kunne kjøre på med litt smuglerkokain fra Bolivia etterfulgt av "èn" øl, hva sier du til det? Men husk å ta på deg kjolen din da. Og de høye skoa! Du må jo se litt bærtete ut! Alkoholike'rn!
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #59 Skrevet 29. mai 2008 Altså - jeg tar med øl, høye sko og kjole sålenge du skaffer kokain fra Bolivia! Du har kontakter - mer enn meg, spesielt siden du har så mange gode venninner som driver med smugling, så det blir kjeeeempe koselig=) Gleder meg dophuet mitt!
Mamsen86 Skrevet 29. mai 2008 #60 Skrevet 29. mai 2008 Ja, for saken er jo slik at har man, som i mitt tilfelle, 327 venner på facebook så MÅ man jo bare være bestevenn med alle sammen Noe annet ville jo liksom bare vært merkelig, ikke sant.. Som småbarnsmor og gjengmedlem, så sier det seg selv at jeg også har TID til alle disse 327 personene. Jeg sjonglerer det liksom innimellom skytedrama, razzia, bleier, middag, avhør, fengselsbesøk og barnelek Jaja.. Ikke skal man ha lov til å få barn med en pakistaner uten å være i rompa på A og B gjengen, og ikke skal man få lov til å ta seg øl på en onsdag uten å være alkoholiker Må si det er skremmende hvor trangsynte enkelte faktisk kan være! Men det skader jo ikke hverken deg eller meg, eller Ola og Kari Nordman (Fatima og Abdul Utledning, for den saks skyld) - vi fortsetter bare å svanse rundt med kjoler og A gjengen, og tar en øl på en onsdag. Er liksom vår sak, det!
Northernlights Skrevet 30. mai 2008 #61 Skrevet 30. mai 2008 Siklerotte, jeg sverger på at det var deg jeg så på Wal-Mart i kveld!! Pen ung jente, kjole og høyhæla sko. Det MÅ jo bare ha vært deg??!!
Lillesnuppis Skrevet 30. mai 2008 #62 Skrevet 30. mai 2008 Så da er det din jobb å fortelle her inne at hun var på byen da? Å at hun drakk? Å dette er så intr at du må legge det ut som en link? Hva med å gå å skrive en privat melding til henne? Å du har fått bilde av henne av en hun kjenner. Hva skal du med bilde av henne da? Er du kin på henne? Å attpåtil er du anonym. Dette syns jeg du kunne ha spart deg for. Henge henne ut på denne måten. Smålig spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå