Gå til innhold

Siklerotte se hit!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke ment som kritik altså....beklager om du følte det sånn!!

 

Men jeg tror du kommer lengst med å overse hele denne Siklerotte og hva hun driver med. antagelig sitter hun på andre siden av sin pc og ler av deg. Og det bare for at du bruker masse tid på å skrive om henne, du får henne jo til å føle seg viktig.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare barnløse som kan gå ut på en onsdag?

Skrevet

Jeg tror ikke du er riktig god i hodet, du HI. Og så må du lære deg ordentlig rettskrivning. Masse skrivefeil midt i dette særdeles intelligente innlegget, gir ikke signal om at du har så mye oppi topplokket.

Skrevet

Hahahahahahahahahaha en fjortiss-mamma som fader ikke kan skrive engang driver å snakker tøv vett. Lille venn, hva gjorde du ute så sent at du kunne se hun drikke? Er ikke du for liten? Eller evnt. småbarnsmor?

Skrevet

Hahahahaha fy faen, du var ute å drakk selv - også gaper du etter rotta på den måten? Og at på til så kan du ikke skrive riktig? Fortsatt full el..?

Skrevet

Nok ett idiot-innlegg. Haha... Hun drakk liksom på en onsdag! SO?!? Står ikke på ølflaskene at dem må drikkes fredag el. lørdag vet du... Men ja, Sirkelrotta eller hva hun nå kaller seg, er nok et grusomt menneske, siden hun har fått seg barnevakt på en ONSDAG!!!

Skrevet

Nei men det er faktisk ikke normalt og drikke masse på en onsdag spør du meg.... Å jeg syns det er ganske sjukt!! Skriver ikke inlegget for at henne skal føle seg bra!!! Henne er veldig bærte med høye sko å sånn.....

Skrevet

Siklerotte er alkoholiker, men hun kan i det minste og/å regelen, lillesnuppis!

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Hahaha

 

"Henne er"

"å" ..

 

 

hahahahhahh... Gooossh..

 

Sier som Annie over meg, bare med litt andre ord; hun kan i det minste norsk over førskolenivå :-)

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Men jegb are lurer.. Når i går så du henne ute? for jeg snakket med henne natt til i dag.. og hun virket ikke full ?

Skrevet

Jeg er også bærte med høye sko ogsånn! Og gjett hva? Jeg har vært ute på en mandag? :o

 

Meld meg, meld meg! :)

 

Men du.. "Ikke normalt å drikke masse på en onsdag" - var du ikke ute selv, sa du?

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Haha. Også ifølge anonym er alle du kjenner med i a og b-gjengen..

 

Hva anonym vet altså.. om ALLE!

Skrevet

Ja, det var jo de jeg var ute med på den mandagen da :) Do'oh! ;)

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Burde ha visst det!!! Shame on you og Siklerotte. Forfylla b-gjengjenter ;-D

Skrevet

Herreguuuud, spar deg Zima...

Skrevet

Jeg var ute ja men drakk ikke.... Spiste middag!!!! Drikker ikke jeg har en unge og det er midt i uka!!! Du er kanskje en bærte du ja b-gjengen mami men du er jo ikke som hu! Dere er ikke samma person!!!! Og som u sier zima henne virka ikke drita.....typisk dem som drikker ofte!!!

Skrevet

Ikke så rart hun er ute. Hun har jo nesten alltid fri.

Datteren ser hun stort sett lite til. Hun sier jo selv her inne at hun kjnner sin begrensning som hun så flott liker å kalle det.

Skrevet

Men du anonym, er det virkelig din sak hva Siklerotte gjør når hun ikke har mini'n sin? Ikke for å blande meg sånn big time, men ser ikke helt problemet her..?

Og hva får deg egentlig til å tro at dette er noe som er av interesse for oss her inne.. ?

Skrevet

Overrasker meg at dere vet mer om hvor ofte jeg ser datteren min enn jeg selv gjør igrunn.

 

Hva hadde jeg på meg da, og hva drakk jeg - siden jeg drakk så mye? Ikke minst - hvem var jeg med?

Skrevet

Kjole å høye sko..... Jeg sa det var deg trenger ikke tro meg men du veit jeg så deg!!! Du drakk masse så ikke alt, øl,vin osv.... Du var med noen jenter veit vell ikke hvem dem er!! Hakke sagt noe om dattera di!

Skrevet

Siklerotte.. Det er nesten så du burde ta det som et kompliment.. ;)

Tenk at du er så "all that" at en eller annen psycho har bedt om å få se bilder av deg, bildeR liksom. Wow, sier bare jeg!

 

Skrevet

Jaja - håper hun koste seg like mye i går som jeg gjorde - selv om jeg drakk helt sykt mye!

Skrevet

Nei, hun var nemlig bare på middag.. Hun har faktisk et barn, skjønner du, så hun drikker ikke. Tror neppe hun koste seg like mye som deg, din bærte i høye sko :) Og kjole da!

Skrevet

Hehe! Åja, sant det - jeg er jo så uansvarlig, hun er jo ikke det! Jeg drakk jo trossalt èn øl! Ikke nok med det er jeg jo en bærte i kjole og høye sko - det blir for sykt.

 

Hatt mye kontakt med a-gjengen i det siste eller?

Skrevet

så teite dere er... som gidder å bruke tid på å diskutere andre..

 

Skam dere hele gjengen!

 

 

Og la jenta være i fred, hva hun bedriver tiden sin med faktisk ikke deres problem :)

 

Og du HI.. Hvor gammel er du egentlig ? 14 år el ?

 

For det er nemlig rundt den alderen der man pleier å bry seg om alt og alle, for da er man ganske naiv og umoden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...