Gå til innhold

Siklerotte se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så deg ute i går!!! Å ikke prøv å si at det ikke var deg => XD har sett flere bilder av deg før som jeg har fått av ei du kjenner..... Ikke til og ta feil av var deg XD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som jenta er en Gud. So what om du så hun ute igår??? Nobody care!!

Skrevet

Du bryr deg hværtfall nok til og svare!!

Skrevet

Uff, du høres ikke god ut, "jeg har fått bilder av deg"

Hva faen skal du med bilder av hu da?

*skummelt*

Skrevet

Gode gud, så lite innhold noen mennesker har i livet sitt........!

Skrevet

Landet er ikke så stort. Folk beveger seg jo ute til enhver tid;) Og så du henne ute, så var jo du ute også;) Har du tenkt på den, du?;)

Skrevet

Jeg var ute ja men jeg drakk ikke som den bærta der!

Skrevet

Å nei-ei dame fra DIB som er ute blant folk??? Virker nesten som en liten stalker-hvorfor har du fått et bilde av henne???? besatt eller??

Skrevet

Hærregud er man lissom besatt fordiom man har sett bilder?? Vanelig og være nysjerrig på folk å jeg lurte på hvordan hu så ut så har sett bilder. Var derfor jeg kjente hu igjen......!!!

Skrevet

Giiiiiiiiid, drakk henne??? :o:O:O

Skrevet

Jeg veit nå hværtfall at det er litt rart og ringe inn noen til barnevernet også går du ut og drikker mye på en onsdag........

Skrevet

Hun har jo faen meg aldri dattern sin så spiller det egentlig noen rolle hva henne driver med?

Skrevet

Hva HUN driver på med, HUN ! Lær deg norsk for pokker !

Skrevet

Åssen veit dere hvor ofte henne har ungen? Har hu sagt det? Det heter ikke hun heter henne..... Lær deg norsk du oxo!

Skrevet

å herrregud...hahaha skaff dere en hobby =)

Skrevet

Skaff oss et liv???? Har det selv om man er intrisert i noe..... Sier bare at hu ringer folk til barnevernet også er hu ute på onsdager å drikker masse....... Veit ikke hva som er værst jeg!! Men henne må gjøre som henne vill!!! Greia var bare og si at jeg så hu å at selv om henne leker så hemmelig så ser man henne oxo!!

Skrevet

nei,en hobby,HOBBY =)

Skrevet

Er det plutselig regler mot å drikke på en onsdag?! Mååå ALLE drikke fredag eller lørdag for at det skal være ok?!?

HI: Det er nok du som er verst her du!!

ps, ikke henne, men HUN

Skrevet

Sier litt om en person når dem drikker på en onsdag..... Viser jo du mønster om at man ofte drikker midt i uka lissom!!! Jeg har masse hobbyr!!

Skrevet

Mange hobbyer heter det...........

Skrevet

Du så jenta ÈN gang! Hvordan kan det gi et mønster?!

Men da er jo jeg iallefall alkoholiker, siden jobben min valgte å ha personalfest på en mandag(restauranten har det minst travelt på mandager) Og da drakk jeg!! Heeeelt seriøst, ta fra meg ungen, jeg er jo IKKE i stand til å være mor!

Skrevet

Er dette atter en til som er ute etter å lage et liksom provoserende innlegg??

Hva om denne jenta var på byen, du var jo der selv jo for du sier jo at du så henne.

Blir det ikke da litt feil å gape om det da?!?!

Jaja, så har hun ringt barneværnet om jeg forstod rett, men ring barneværnet om henner også da....tviler på at de regarere på det at hun ble sett ute en onsdag på byen.

Hva får du ut av dette egentlig, tror hun vet selv at hun var der og egentlig blåser en lang marsj i om du så henne!!

Skrevet

Javell så er det kanskje og ta i og si alkoholiker men det var ikke med noe jobb jeg kunne jo se det hu var jo med bare noen folk..... Tviler på at det var jobb men bare fordi henne skulle ut for og drikke!!! Jeg var kanskje ute ja for første gang sida jeg fikk ungen å jeg rørte ikke alkohol i det hele tatt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...