Gjest Skrevet 27. mai 2008 #52 Skrevet 27. mai 2008 husker deg også jeg babyheaven Ja jeg skal teste, men det blir ikke før i morgen, for her er det ingen test. Jeg er super nysgjerrig selv også...dør nesten vett...hihi Men samtidig så brukte vi over 6mnd på snuppa og før det så prøvde jeg i 5 år med eksen (og han hadde 2 stk barn fra før) Så jeg har testa maaaaaaange ganger når jeg har trodd jeg har vært og blitt skuffet, derfør "tør" jeg ikke teste enda... Og jeg syntes ikke det er galskap å tenke på nr 2 Tenk så stor glede de vil ha av hverandre da!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #53 Skrevet 27. mai 2008 Babyheaven det husker jeg også=) hehe.... Ser ut som om at augustklubben07 kommer sterkt tilbake=P
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mai 2008 #54 Skrevet 27. mai 2008 Bra vi er flere som vil ha med oss barn, kjekkere for dem å være med også da:) Bodde i Bukkedalsåsen, men bodde ikke der så kjempelenge.. men trivdes veldig godt:)Du da?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #56 Skrevet 27. mai 2008 Da må du avgi rapport i morgen;o) *spent* Åh, kjenner igjen den med å bli skuffet av testene! Men da er det dobbelt så gøy når de endelig viser positiv!=D Ja, det er godt vi er fler=) Har lyst på 7unger jeg, så da er det bare å komme igang...hehe (sambo er ikke enig i det da=P)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #57 Skrevet 27. mai 2008 Takk=) Så koselig å se deg her da! sjeldent syn=) Hvordan går det?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #58 Skrevet 27. mai 2008 Ja, jeg skal avgi rapport jeg vettu Men nå tusler jeg i seng God natt jenter *gjesp*
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #59 Skrevet 27. mai 2008 Vanskelig å følge med på denne tråden nå!=P hehe... Greit å ha noen å leke med;o) Bor på rolland, trives kjempegodt her=) Bor jo bare 5 min unna alt!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 #61 Skrevet 27. mai 2008 *misunnelig* gratulerer så mye:)
Heaven har født::) Skrevet 27. mai 2008 #62 Skrevet 27. mai 2008 unger ja,hehe. Skulle egentlig ha nr 4 og 5 jeg nå, for det ligger to knøtt i magen min igjen. Men var desverre bare en som hadde hjerteslag på ul i uke 8+1. Men men,får vel bare være glad for at det står bra til med den andre. Litt rart å tenke på, har jo tvillinger fra før også... Men må bare krysse fingra for at alt går bra resten av svangerskapet da:)
Heaven har født::) Skrevet 27. mai 2008 #63 Skrevet 27. mai 2008 skulle stå 7 før unger over her da...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #64 Skrevet 27. mai 2008 Såpass! Så trist da=( Men godt den ene vokser seg stor! Må være litt ekstra spesielt siden du har tvilinger fra før.... Har alltid hatt lyst på tvillinger=) Ligger langt bak i familien, så tror ikke det kommer til å skje ... Ligger det i familien din å få tvillinger?
mei&mi + marcus :) Skrevet 27. mai 2008 #65 Skrevet 27. mai 2008 Juhuuu!! Grattis!! =D =D =D Skikkelig overrasket jeg nå... hihi... Kvalm??
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #66 Skrevet 27. mai 2008 Gleder meg til å logge på dib i morgen;o) God natt=)
Heaven har født::) Skrevet 27. mai 2008 #67 Skrevet 27. mai 2008 Nei, det gjør ikke det. Men gynekologene på sykehuset er ganske sikre på at jeg slipper to egg om gangn. Dette er 3. gangen jeg er gravid med tvillinger som er sikkert. hatt 4 sa,og de er sikre på en av de var med tvillinger... Men blir nok siste gang jeg går gravid nå,må jo stoppe en gang.. Litt vemodig på en måte...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #68 Skrevet 27. mai 2008 Takk=D Tenk så overrasket du ble=P hihi... Ikke kvalm enda, og takk for det!=) Hvordan går det med deg? Kvalm?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #69 Skrevet 27. mai 2008 Åh, det er vel sjeldent? Eller kanskje det er normalt?=S Hva vet jeg.... hehe. (å bli så mange ganger gravid med tvillinger tenker jeg på...) Ja, en gang må man stoppe;) Men som sambo sa: "man vet jo aldri om det kanskje kommer en attpåklatt om noen år".... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå