minimegogtrollet Skrevet 27. mai 2008 #26 Skrevet 27. mai 2008 det må vi satse på:-) jeg har mann som jobber turnus i nordsjøen så i perioder sitter jeg mye online på kveldene:-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #27 Skrevet 27. mai 2008 Hehe, kommer til å bli skikkelig babyboom i Januar,o) (hahaha, om det skrives slik=P)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #28 Skrevet 27. mai 2008 Min har vært sykemeldt, men reiser mest sannsynlig ut igjen om 2uker=S Blir rart etter 1år hjemme sammen...Hvor jobber din? Min er på statfjord A=P som sikkert alle har hørt om nå;o)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #29 Skrevet 27. mai 2008 Er dib som har regnet ut=P Står at jeg er i uke 8 på profilen;) hehe.... Men tror jeg husker at dvs 7+ et eller annet... Blir spennende å se hvem som kommer først i mål da=)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 27. mai 2008 #30 Skrevet 27. mai 2008 Så gøy snuppis=) Dette har jeg venta på! =)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mai 2008 #31 Skrevet 27. mai 2008 Hehe... ja, men håper ikke å komme så veldig mye tidligere i mål enn termin, vil helst at barnet skal bli født i jan09 og ikke des08, så slipper det å bli 18 år så lenge etter vennene sine (teit ting å tenke på, men har en venninne som har bursdag 29 des, og hun var rimelig sur det året vi fylte 18.. hehe).
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #32 Skrevet 27. mai 2008 Takk=) Ja, endelig! visst det en liten stund;o) Kunne ikke si noe pga familien, men nå som magen tyter ut, så var det ikke sjangs å holde det hemmelig! Godt å få det ut!=D Kommer du etter snart du også?=P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #33 Skrevet 27. mai 2008 Åh, det hadde jeg ikke tenk på... Og skjønner godt at det er litt surt ja! Hun kom på ul-termin sist, så håper det gjentar seg;o)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 27. mai 2008 #34 Skrevet 27. mai 2008 jeg nei, blir nok noen år til det... =(
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 27. mai 2008 #35 Skrevet 27. mai 2008 Ååå, gratulerer. Så utrolig gøy da.. Jeg vil også ha to tette, men sambo er ikke helt med på det enda. Elr, i det ene øyeblikket vil han men i det andre vil han vente noen måneder. Snuppa er 4 mnd.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #36 Skrevet 27. mai 2008 Skjønner det! Men du er litt babysyk?!;o) hihi... Begynner du på skolen nå til høsten?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #37 Skrevet 27. mai 2008 Takk=) Det kan snu fort... Her var pappan klar for nr 2 når vi kom hjem med nr 1;o)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mai 2008 #38 Skrevet 27. mai 2008 Datteren min kom 14 dager før ul-termin, så det håper jeg ikke på denne gangen:) Ser foresten at du bor i Bergen.. Det gjør jeg og:) Var du med på bim-treff og sånn med første gang?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #39 Skrevet 27. mai 2008 Da kan det fort bli julebaby ja..Får håpe h*n holder seg inne lengre denne gangen;) JA! var masse på bim treff!! kjempekoselig altså=) Håper det er like mye liv og treff på bim denne gangen=) Hvor i bergen bor du?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mai 2008 #40 Skrevet 27. mai 2008 Hehe! Det blir det sikkert.. virker som om det er mange gravide som venter i begynnelsen av neste år:) Var ikke med på noe når jeg gikk gravid med datteren min, men tenkte at jeg skulle være litt med denne gangen:) Bor i Bergen Vest.. Du da?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #41 Skrevet 27. mai 2008 Håper det, for det var så kos! Du må gå på treff denne gangen, kommer du ikke til å angre på!=) Jeg bor i åsane.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. mai 2008 #42 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer til dere som er gravide, jeg er ihvertfall ikke gravid. Men baby har jeg, et nurk som kom til 11 april. Og en stor gutt på snart 4 da
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mai 2008 #43 Skrevet 27. mai 2008 Hehe, da satsjer jeg på å få meg avgårde.. Det er vanlig at noen har med seg barn sant. Bodde i åsane inntill for ca et år siden.. Skulle gjerne ha blitt der, men flyttet så det ikke skulle bli så lang reisevei til jobben for mannen min..
Heaven har født::) Skrevet 27. mai 2008 #44 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer så mye. Godt å se det er flere som får tett her. Fikk to dager etter deg sist, og skal ha igjen den 14 desember:) Gleder meg masse:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #45 Skrevet 27. mai 2008 Håper det blir vanlig=P i fjord var det vel bare førstegangser, men iår¨må jeg nesten ha snuppen med, om ikke pappa'n kan ha henne... Å? kan jeg spørre hvor? Kan jo hende vi har vært "naboer";o)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #46 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer så masse!!! Jeg husker deg kjempegodt!!! Vi var jo i augustklubben sammen!!! Jeg vil å bli gravid!!!! Men, mensen skulle ha kommet for 14 dager siden, så kanskje det er noe i gjære?? Har begynt å føle meg veldig trøtt på ettermiddagene og plutselig uvel så maybe baby?? hehe Tar ikke test enda da...
Heaven har født::) Skrevet 27. mai 2008 #47 Skrevet 27. mai 2008 Test da,blir nysgjerrige vi nå,,,hehe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #48 Skrevet 27. mai 2008 Takk! Husker godt deg også!=) Men herlighet, ta en test da!!!!!=D Så spennende! Hadde jo vært tidig å ende opp i samme mnd igjen;o) Jeg er bare trøtt, og har ingen mens. Ellers ingen symptomer! Du MÅ jo ta test=P Hadde ikke klart å la vær... hehe
Heaven har født::) Skrevet 27. mai 2008 #49 Skrevet 27. mai 2008 Var forresten i augustklubben med dere jeg også,men da het jeg babyheaven...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #50 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer til deg og!=) Godt vi er fler;o) Har følelsen av at mange andre synes det er galskap å tenke på nr 2 allerede=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå