Gå til innhold

Jeg er GRAVID =D


Anbefalte innlegg

Skrevet

det må vi satse på:-) jeg har mann som jobber turnus i nordsjøen så i perioder sitter jeg mye online på kveldene:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kommer til å bli skikkelig babyboom i Januar,o)

(hahaha, om det skrives slik=P)

 

Skrevet

Min har vært sykemeldt, men reiser mest sannsynlig ut igjen om 2uker=S Blir rart etter 1år hjemme sammen...Hvor jobber din? Min er på statfjord A=P som sikkert alle har hørt om nå;o)

Skrevet

Er dib som har regnet ut=P Står at jeg er i uke 8 på profilen;) hehe....

Men tror jeg husker at dvs 7+ et eller annet... Blir spennende å se hvem som kommer først i mål da=)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Så gøy snuppis=)

Dette har jeg venta på! =)

Skrevet

Hehe... ja, men håper ikke å komme så veldig mye tidligere i mål enn termin, vil helst at barnet skal bli født i jan09 og ikke des08, så slipper det å bli 18 år så lenge etter vennene sine (teit ting å tenke på, men har en venninne som har bursdag 29 des, og hun var rimelig sur det året vi fylte 18.. hehe).

Skrevet

Takk=)

Ja, endelig! visst det en liten stund;o) Kunne ikke si noe pga familien, men nå som magen tyter ut, så var det ikke sjangs å holde det hemmelig! Godt å få det ut!=D Kommer du etter snart du også?=P

 

Skrevet

Åh, det hadde jeg ikke tenk på... Og skjønner godt at det er litt surt ja!

Hun kom på ul-termin sist, så håper det gjentar seg;o)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

jeg nei, blir nok noen år til det... =(

Skrevet

Ååå, gratulerer. Så utrolig gøy da.. Jeg vil også ha to tette, men sambo er ikke helt med på det enda. Elr, i det ene øyeblikket vil han men i det andre vil han vente noen måneder. Snuppa er 4 mnd.

Skrevet

Skjønner det! Men du er litt babysyk?!;o) hihi...

Begynner du på skolen nå til høsten?

Skrevet

Takk=) Det kan snu fort... Her var pappan klar for nr 2 når vi kom hjem med nr 1;o)

Skrevet

Datteren min kom 14 dager før ul-termin, så det håper jeg ikke på denne gangen:) Ser foresten at du bor i Bergen.. Det gjør jeg og:) Var du med på bim-treff og sånn med første gang?

Skrevet

Da kan det fort bli julebaby ja..Får håpe h*n holder seg inne lengre denne gangen;) JA! var masse på bim treff!! kjempekoselig altså=) Håper det er like mye liv og treff på bim denne gangen=) Hvor i bergen bor du?

Skrevet

Hehe! Det blir det sikkert.. virker som om det er mange gravide som venter i begynnelsen av neste år:) Var ikke med på noe når jeg gikk gravid med datteren min, men tenkte at jeg skulle være litt med denne gangen:) Bor i Bergen Vest.. Du da?

Skrevet

Håper det, for det var så kos! Du må gå på treff denne gangen, kommer du ikke til å angre på!=) Jeg bor i åsane.

Skrevet

Gratulerer til dere som er gravide, jeg er ihvertfall ikke gravid. Men baby har jeg, et nurk som kom til 11 april. Og en stor gutt på snart 4 da

Skrevet

Hehe, da satsjer jeg på å få meg avgårde.. Det er vanlig at noen har med seg barn sant. Bodde i åsane inntill for ca et år siden.. Skulle gjerne ha blitt der, men flyttet så det ikke skulle bli så lang reisevei til jobben for mannen min..

Skrevet

Gratulerer så mye. Godt å se det er flere som får tett her. Fikk to dager etter deg sist, og skal ha igjen den 14 desember:) Gleder meg masse:)

Skrevet

Håper det blir vanlig=P i fjord var det vel bare førstegangser, men iår¨må jeg nesten ha snuppen med, om ikke pappa'n kan ha henne...

Å? kan jeg spørre hvor? Kan jo hende vi har vært "naboer";o)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Jeg husker deg kjempegodt!!! Vi var jo i augustklubben sammen!!!

 

Jeg vil å bli gravid!!!! :)

 

Men, mensen skulle ha kommet for 14 dager siden, så kanskje det er noe i gjære?? Har begynt å føle meg veldig trøtt på ettermiddagene og plutselig uvel så maybe baby?? hehe

 

Tar ikke test enda da...

Skrevet

Test da,blir nysgjerrige vi nå,,,hehe

Skrevet

Takk! Husker godt deg også!=)

Men herlighet, ta en test da!!!!!=D Så spennende! Hadde jo vært tidig å ende opp i samme mnd igjen;o) Jeg er bare trøtt, og har ingen mens. Ellers ingen symptomer! Du MÅ jo ta test=P Hadde ikke klart å la vær... hehe

Skrevet

Var forresten i augustklubben med dere jeg også,men da het jeg babyheaven...

Skrevet

Gratulerer til deg og!=)

Godt vi er fler;o) Har følelsen av at mange andre synes det er galskap å tenke på nr 2 allerede=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...