Gå til innhold

Jeg er GRAVID =D


Anbefalte innlegg

Skrevet

hihihihihi, da blir det to tette da=D

Tjohoooo!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye med baby i magen :) guri så mange gravide det er her inne nå!?

Skrevet

Gratulerer =)

 

Disse innleggene kjem som perler på ei snor idag. Fruktbar vår?

Skrevet

Hurra hurra hurraaaa GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!! :-D

Skrevet

Grattis! =)

Skrevet

Hehe, gratulerer! :o)

 

Så mange gravide her nå for tiden da!! :P

Skrevet

Masse gratulerer:) Hvor langt er du på vei, og hvor tette blir dine? Har laget et meget lignende innlegg for ca 20 mn siden:) Jeg er 7 uker på vei og blir ca 23 mnd mellom mine:)

Skrevet

Det er alltid det, mamisnupp;-)

Det er bare det at man legger ikke like godt merke til det om man ikke har baby i magen selv;-)

 

Husker det fra jeg var gravid med Lucas, da også var ALLE gravid, hihi;-)

Skrevet

TAKK=) Hopper i sofaen av glede vi! Ser ut som en fruktig vår;o)

Skrevet

gratulerer så mye. fikk også i august i fjor og er gravid igjen nå!!! :-) blir to tette her og!!!! hehe:)

Skrevet

Grattis grattis =)

 

*misunnelig*

Skrevet

Gratulerer så masse til deg!!=)

Er i uke 8 ifølge dib=) Termin 13 januar! Det blir 18mnd mellom mine=P

Sikkert hektisk, men sååå koselig da!

 

Skrevet

joho snupppa :) Endelig:) snakkest meir på pm:) går det fortsatt like bra:)

Skrevet

Gratulerer =)

Skrevet

Å, så gøy! Gratulerer så mye=)

Når har du termin? Ser du fikk på min gamle mens termin;o)

Skrevet

ja jeg har snakket med 5 stykker som har termin mellom 9 januar og 15 2009:) jeg har åsså termin 13 januar:) Hurra for fruktbar vår:)

Skrevet

Jeg er i uke 6, og har regnet meg frem til 18 mnd også mellom mine:-) hehe!! VI kommer nok til å få det nokså travelt ja, men dette klarer vi! Liker tanken på to tette:)

Skrevet

Der var du ja=) Måtte si det til familien i dag pga magen=P Så da er det ingen grunn til å holde det skjult;)

Skrevet

Hihi, så tidig! Dette kommer til å bli sååå koselig! Treffes vel på bim da;)

Skrevet

har regnet termin til rundt 24 januar:-)

Skrevet

Tusen takk:) Har vært på bim og funnet ut at jeg har termin 11 januar, så det var jo ikke mange dagene mellom terminene våre:) Men litt rart at at du har kommet frem til åtte uker mens jeg har kommet frem til 7 uker... 7+4 for være mer nøyaktig.. men det heter kanskje åtte uker da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...