♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 hihihihihi, da blir det to tette da=D Tjohoooo!!!!
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Grattis så mye med baby i magen guri så mange gravide det er her inne nå!?
hit og dit Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer =) Disse innleggene kjem som perler på ei snor idag. Fruktbar vår?
Monajenten Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hurra hurra hurraaaa GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!! :-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Hehe, gratulerer! ) Så mange gravide her nå for tiden da!!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Masse gratulerer:) Hvor langt er du på vei, og hvor tette blir dine? Har laget et meget lignende innlegg for ca 20 mn siden:) Jeg er 7 uker på vei og blir ca 23 mnd mellom mine:)
Monajenten Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Det er alltid det, mamisnupp;-) Det er bare det at man legger ikke like godt merke til det om man ikke har baby i magen selv;-) Husker det fra jeg var gravid med Lucas, da også var ALLE gravid, hihi;-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mai 2008 TAKK=) Hopper i sofaen av glede vi! Ser ut som en fruktig vår;o)
minimegogtrollet Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 gratulerer så mye. fikk også i august i fjor og er gravid igjen nå!!! :-) blir to tette her og!!!! hehe:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Grattis grattis =) *misunnelig*
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer så masse til deg!!=) Er i uke 8 ifølge dib=) Termin 13 januar! Det blir 18mnd mellom mine=P Sikkert hektisk, men sååå koselig da!
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 joho snupppa Endelig:) snakkest meir på pm:) går det fortsatt like bra:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 27. mai 2008 Å, så gøy! Gratulerer så mye=) Når har du termin? Ser du fikk på min gamle mens termin;o)
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 ja jeg har snakket med 5 stykker som har termin mellom 9 januar og 15 2009:) jeg har åsså termin 13 januar:) Hurra for fruktbar vår:)
minimegogtrollet Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er i uke 6, og har regnet meg frem til 18 mnd også mellom mine:-) hehe!! VI kommer nok til å få det nokså travelt ja, men dette klarer vi! Liker tanken på to tette:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 27. mai 2008 Der var du ja=) Måtte si det til familien i dag pga magen=P Så da er det ingen grunn til å holde det skjult;)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 27. mai 2008 Hihi, så tidig! Dette kommer til å bli sååå koselig! Treffes vel på bim da;)
minimegogtrollet Skrevet 27. mai 2008 #23 Skrevet 27. mai 2008 har regnet termin til rundt 24 januar:-)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 27. mai 2008 #25 Skrevet 27. mai 2008 Tusen takk:) Har vært på bim og funnet ut at jeg har termin 11 januar, så det var jo ikke mange dagene mellom terminene våre:) Men litt rart at at du har kommet frem til åtte uker mens jeg har kommet frem til 7 uker... 7+4 for være mer nøyaktig.. men det heter kanskje åtte uker da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå