Gå til innhold

Vi som skal teste den 29. eller 30 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var testen tatt, og den var dønn negativ... må si jeg er litt skuffet... kommer til og ta en test imorgen også.. ikek fordi jeg harhelt trua lengre, men fordi jeg skal på hytte tur i helgen... men skjønner ikke det helt altå... har fortsatt ømme bryster + at jeg våknet med sikkelige sure oppstøt i dag..og jeg spiste ikke noe sterk mat i går liksom.. så jah... kunne jo hende jeg har bommet helt på ikm også.. ikke godt og vite.. jeg lever i håpet så lenge tanta er fraværende.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, når hadde du IKM da?

Jeg hadde mange symptomer mot slutten jeg også... Veldig kjedelig dette. Men håpet er ikke ut før TR kommer (og for noen er ikke håpet ute da heller)

Skrevet

Jeg vet vel egentlig ikke når ikm er... Jeg testet etter el denne mnd men fikk bare neg resultater.. Men i uka før 17mai hadde jeg noe som jeg anntar var el slim.. og det var litt rosa/blodig.. Jeg har veldig ustabile sykluser, men denne helgen er det 4 uker siden tr forlot meg (Etter over tre uker med tante). Jeg har hele tiden tenkt at neh det er ikke skjedd noe denne gangen heller, helt til brystene mine begynte og verke.. (ca en uke siden) og det har aldri skjedd før.. egentlig aldri vært super følsom der.. og nå er det bare ømt og jeg syntes liksom vortene har åpna seg litt mer liksom...Så det er jo bare og smøre seg med tolmodighet.. nesten så man sku ønske tanta kom så man slapp og undre mer...

Skrevet

Ja, kjenner følelsen. Veldig kjedelig med ustabile sykluser eller hva jeg skal kalle tre uker med TR for.

Blodig elslim skal jo være bra! :) Håper puppene dine ikke tuller med deg og at testen blir positiv om noen dager!

De sier at man har EL ca 14 dager før IKM (eller er det bare når man har syklus på 28 dager?), så da har du jo enda noen dager på deg før det.

Skrevet

jeg trur de 14 dagene er universale kan man si... hehe... Takk for at du holder motet mitt oppe...=)

Skal holde dere underrettet om utviklingen... hehe... hvis ikke, bedre lykke neste gang.. kanskje jeg får bebbis på min egen bursdag? 28mars.. hehe

Skrevet

En ting er iallefall sikkert. At å få barn på våren må være det beste :) Jr er født i mai, og da var han ikke så veldig liten lenger når sommeren kom og det ble varmt, og han var enda større når vinteren kom og det ble kaldt.

Det er også noe å tenke på når jeg nå vet at jeg ikke får januar eller februar-barn. Trøster seg med det man kan :)

Nei, nå må je gut og nyte været, vi får snakkes! Hold oss oppdatert ja!

Skrevet

Ja samboer er veldig søt for tiden, hehe. Etter vi startet å prøve 7 mai har han tatt helt av, hehe. Han stryker og koser meg på magen og sier han gleder seg til jeg blir gravid. Han har kjøpt blomster til meg, love hearts godter, kort og mye mer, vår datter får også overaskelser og blomster fra han, og han sender meldinger når han er på jobb i redsel for om TR er kommen. ''Har du fådd mensen idag??!!?!?!''

Når vi er på butikker stanser han å ser på bodyer, smekker, tåteflasker og smokker. Må innrømme han er mer spent enn meg. Hehehehe... Han snakker om hvordan bilsete, barnevogn, seng, stellebord osv vi skal ha..... Vår datter på snart 5 skjønner ikke helt hvorfor han går rundt her å ''svever på rosa skyer''...

Er det flere som har en mann som tar like mye av?

Skrevet

Nei, men skulle gjerne hatt det... kanskje jeg skal sende min i opplæring hos din.. hehe... min er mer avventende og tar det hele med den største ro... i motsettning til meg.. hehe

Skrevet

Imorgen skal jeg teste...... Er så spent....

Er så Redd den er negativ.....Men ingen tegn til TR enda....

Håper.........

Skrevet

Å testen var negativ :-(

Skrevet

I dag har jeg ikke testa. Skal prøve å holde meg til i morgen. Ingen TR enda.... Selv om i går trodde jeg nesten at jeg kjente at hun var på vei. Men håper det var falsk alarm. Hun har ikke dukket opp enda i alle fall.

Skrevet

Min var negativ, inger TR enda. Er det fortsatt håp mon tro?

Men nå skal jeg ringe legen pga den ekstreme kvalmen, nå begynner jeg å bli redd det er noe galt her med meg....Stress, hehe

Skrevet

til dere som skal teste!!!!!

Når hadde der sist tr??? Jeg hadde tr sist 3. mai!! Aner ikke hvordan syklusen min er. siden det er 1 pp etter MA:)

Kjenner ingen symtomer,.. heller ikke at tr er på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...