Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Jaja, hvor mange slike tråder må jeg starte skal tro? Hadde IKM i helgen, ingen positiv test på fredag og den var like negativ i dag tidlig. TR har ikke meldt sin ankomst og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Har hatt veldig stabil syklus siden jeg tok ut p-staven i romjula. Har ikke kjent etter symptomer tidligere, men nå vil jeg ramse de opp likevel - ingen mens! - en liten blødning noen dager etter EL - ofte hodepine (men det kan jeg ha til vanlig også) - blør fra tannkjøttet når jeg pusser tenner (har hatt det uten å være gravid før også men nå er det hver gang jeg pusser) - var litt kvalm i dagene før IKM Nå har jeg bestillt 2 cb, og skal teste igjen den 29. mai, regner med de har komme ttil da. Tester den 30. dersom de kommer for sent til morgenurin den 29. Da må vel noe skje dersom jeg er gravid!? Andre som skal teste da?
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Glemte å føre opp vonde bryst og mensmurringer som kommer og går.
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg skal teste enten 30. eller 31. mai da jeg har IKM 30. En uke etter El fikk jeg vondt i brystvortene som gikk over etter 3 dager. Siden det har jeg hadd mye "mensensmerter". Har også vært ganske så luftfull. Og som sagt på et innlegg jeg nettop skrev så får jeg stikkinger når jeg hoster og reiser meg brått. Noe jeg ikke tiligere. Hvorvidt dette kan tyde på en graviditet det vet jeg ikke. Det får testen vise. Tok forresten en test på fredagen da jeg ikke klarte å dy meg som selvfølgelig viste negativt. Har lyst å teste i morgen men får prøve å holde meg.
Min tur snart m/ spire i mage Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Jeg skal også teste 30 mai- kjenner jeg meg rett, så blir det vel en test den 29 også :-) Har IKM 2/3 juni.
Mayken Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Aner ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. mener på at jeg hadde IKM på søndag eller i dag. Har aldri hatt en syklus på mer enn 30 dager før. Tok en CB digital på formiddagen i går, og den var negativ. Trodde jeg fikk mensen på ettermiddagen i går da jeg fant en brunaktig flekk i trusa. Fikk litt brunaktig slim på papiret, men det var også alt. Ikke noe mer ette det. Sitter her og er litt småforvirret, og lurer på å se an ting til helgen. Har dere vært borti lignende?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Jeg slenger meg på tråden din igjen jeg NewMom! Testet på morran i dag igjen, og like blendahvit som i går:( Men TR holder seg også borte da, så jeg vet ikke jeg:) Var også småkvalm dagene før IKM, men nå er det i grunn lite som skjer bortsett fra mensmurringer! kanINA *1pp*: har ikke vært borti det du beskriver, men skal krysse fingrene for at TR ikke dukker opp og at vi får en positiv test snart alle sammen! Jeg er forresten på dag 32 nå, lengste syklus jeg har hatt dersom jeg ikke er gravid!
monca*84*j12 Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Hei hei jeg skal teste 29mai... Jeg vet ikke helt når ikm er, for jeg har så lange og rare sykluser... Mens i 3 uker liksom... Men på lørdag er det 4 uker siden jeg var ferdig med siste mens, så regner det ut fra det jeg... Hvorfor teste 29, overtro... 0406 sa jeg kunne teste pos da, siden det passer så utrolig godt med ikm har jeg hengt meg litt opp i den daton...=) hehe symptomer: - Ømme bryster, noe jeg aldri har, egentlig aldri vært spess følsom der og nå kjennes det ut som noen har bitt meg! - mens murringer + stikkinger - øm korsrygg - veldig trett og sliten hele tiden - små sure oppstøt hele dagen, bare bitte små mer som rap.. hehe -++++++ ser jo det at jeg har en del, gudbedre om tanta kommer altså, da må det jo være noe alvorlig med meg da... hehe
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Hiver meg inn her jeg også.... Venter mens mellom den 28-30 mai. Har en syklus som kan variere litt og det er litt vanskelig. Tok en test i mårrest, men den var negativ gitt. Så må nok vente å se. Den 30 skal jeg teste på nytt tenkte jeg. Mine symtomer:Ømme bryster (kom litt melk ut i begynnelsen, men ikke nå mer), KVALM, stikking i magen, mensmurringer i korsryggen, trøtt, humørsvingninger... Er litt usikker nå kjenner jeg pga negativ test idag tidlig. Noen andre som har opplevd lignende og vist seg å være gravid eller ikke gravid?
Niam Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Krysser fingrene for at dette blir den siste tråden du startet med testing "NewMom" Jeg har IKM 2.juni. Klarte ikke og dy meg seff siden jeg hadde 2 tester i skapet og testet i morges - negativ selvfølgelig. Den største grunnen til at jeg testet allerede nå er at jeg har vært kvalm en uke og kan ikke skjønne at kroppen skulle reagere slik uten at den hadde nok HcG til at det skulle slå ut på en test!??? Da jeg var gravid i mars var jeg jo ikke kvalm i det hele tatt. Når jeg "leter" finner jeg disse symptomene: - kvalm/uggen i ca 1 uke - såre brystvorter (som beg. å gi seg litt nå) - ømme bryst - blør litt lettere fra tannkjøtt (men det har jeg jo gjort før) Tror jeg skal igjen teste 30. eller 31
monca*84*j12 Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 åååå dette er så spennende.... *krysser fingrene* for oss ALLE... At februar terminklubb blir stooor... hehe...
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #11 Skrevet 27. mai 2008 Æsj, jeg får melde meg av denne tråden jeg. Tanta kom på besøk nå, dumme dama! Men lykke til til dere andre!) Krysser fingrene for dere! Klem
Lala & Po Skrevet 27. mai 2008 #12 Skrevet 27. mai 2008 Hei dere, Jeg skal også teste på ny. Tror jeg tester i morgen.... el på fredag. Tok en test forrige fredag som var negativ. Hadde ikm i går og tr har ikke kommet ennå. Får se om jeg klarer å vente til fredag.... Lykke til alle sammen!
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 27. mai 2008 #13 Skrevet 27. mai 2008 Huff da, håper den ikke kommer neste gang.. Lykke til videre
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #14 Skrevet 27. mai 2008 Nei så synd Meliah! Hadde virkelig troen på oss begge denne pp! Jeg har ikke fått TR i dag heller. Syns det er merkelig, men det er to alternativ som jeg ser det; 1. syklusen er i ulage fordi jeg fokuserer så mye på det. 2. jeg er gravid men produserer seint hcg. Jaja, det er bare å vente! Lykke til alle sammen, gøy å ha noen å dele dette med da sambo er ganske så avslappet
monca*84*j12 Skrevet 27. mai 2008 #15 Skrevet 27. mai 2008 NewMom, har du en samboer som er avslappet også,,, mine too... litt for spør du meg... men som han sier, det er liksom ikke helt virkelig for han siden han ikke føler det direkte på kroppen... så da.... Får bare la han være avslappet da, bedre det enn motsatt...=) Skjønner ikke har så vondt i magen, det stikker, men ikke helt nederst liksom, men i hele magen... Har mistet litt trua på at jeg gravid igjen i dag da... kjenner ikke så mye, symptomene er der enda, men prøver og tenke dem bort litt... er slitsomt og gå å kjenne etter dem hele tiden... sukk, jeg vil bare vite jeg nå... blir sliten av og gå og lure...
Mamma snart :) Skrevet 27. mai 2008 #16 Skrevet 27. mai 2008 slenger meg på jeg også. Når hadde dere el? jeg hadde for 2 uker siden på lør. Har tatt 2 gravidtester som var negative etter dette. Tar nok en ny test på fredag. Er det vanlig at noen produserer sent HCG? og hvor sent har noen opplevd? Vil enten få bekreftet at jeg er gravid, eller så må tr komme snart. Er så kjipt å vente ....
monca*84*j12 Skrevet 27. mai 2008 #17 Skrevet 27. mai 2008 Hei jeg hadde vel el rett før 17mai trur jeg... i uka før... Jeg er helt enig med deg, jeg orker ikke gå å lure mer... jeg vil bare vite,,, jeg trur det er rimelig normalt og prod hcg sent... jeg teste i morgen tidlig trur jeg, er den neg tester jeg på fredag... om den er neg slutter jeg og håpe... bare greit og få vite snart... sukk
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #18 Skrevet 27. mai 2008 Min sambo var veldig avslappet sist gang også, men han innrømmet det at han hadde stor tro på at det ikke er så om og gjøre å gå rundt å tenke så mye på det. Han mente at det var større sjanse for å få klaff dersom vi ikke fokuserte på det hele tiden. Vet han er spent, og gleder seg. Begge gangene vi har startet å prøve så har det vært hans forslag. Uansett... Jeg er glad jeg ikke har tester hjemme nå, for da hadde jeg ikke greidd å latt være å teste. Men jeg er jo over IKM så det hadde vel ikke vært noen krise... vanskelig dette... Noen som har hatt blendahvite tester en dag, for så å få positiv test dagen etter? For den var enmlig veeeldig hvit i går.
Mayken Skrevet 27. mai 2008 #19 Skrevet 27. mai 2008 da er det avgjort. mensen kom i dag, så da går jeg over til neste runde. Håper dere andre har en liten spire i magen. Lykke til med testingen. jeg har nå bestilt meg el-tester. Så da får jeg i hvertfall mulighet til å bli bedre kjent med kroppen min. Har også funnet ut at jeg har en syklus på ganske nøyaktig 30 dager. så noe positivt kom det jo ut av det.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #20 Skrevet 27. mai 2008 Jaja, kanINA lykke til neste pp. Da har dere som jeg fulgte i uke 21 fått TR eller blitt gravide, så jeg er uhyre spent på hvor dette ender for meg...
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #21 Skrevet 28. mai 2008 Tr kom ikke i natt heller, men av en eller annen grunn tror jeg den kommer i dag. Så for sikkerhetsskyld har jeg et bind i trusa i dag for vi skal være mye ute på jobb i dag. Skal kanskje til legen i dag for jeg har litt problemer med en hånd, og blir den værre bestiller jeg meg en time. Er nok betennelse. Anyway; dersom jeg skal dit kommer jeg tilå nevne at IKM er så forsinket og spørre om de kan teste meg. Noen som vet hvordan de gjør det? Må jeg tisse eller er det blodprøve?
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #22 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ingen ide om hvordan de sjekker det, men om du sier at du tester negativt hjemme har det vel ikke noe for seg å teste med urin der også skulle man tro? Spennende å se hvordan det går med deg NewMom! Jeg har fulgt med deg og kanINA noen uker nå..hehe... kanINA, deg ser jeg vel kanskje i neste testerunde? Min neste IKM er ca 27.juni - uuuufff, er lenge til det!! Men får prøve å slappe av og ikke tenke så mye frem til da vel:) Selv om jeg følger nok nøye med, og tester nok litt rundt el antar jeg:)
monca*84*j12 Skrevet 28. mai 2008 #23 Skrevet 28. mai 2008 jaja.... fortsatt ingen tante på meg heller... Men tok nettopp en test og den var dønn negativ.. Jeg hadde kanskje håpet på en liten skyggestrek i det minste men nei.. Så da har jeg offesiellt mistet trua!! Nesten greit, så jeg får konsa om eksamen... Tar en ny test på fredag og er den også negativ så pakker jeg med meg tamponger og rødvin på hytte tur i helgen=/ Er litt oppgitt, for kroppen sender meg tegn til at noe skjer, jeg forstår ikke hvorfor brystene mine er så ømme om jeg ikke er gravid, men har vel innbilt eller noe da tenker jeg...hehe bare og vente på tanta nå ja
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 28. mai 2008 #24 Skrevet 28. mai 2008 Er nå nesten helt sikker på at jeg ikke er gravid.. Har IKM om 2 dager så derfor måtte jeg jo bare teste, og den var jo selvfølgelig negativ. Så har liksom ingen tro på at de gikk denne gangen.
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 28. mai 2008 #25 Skrevet 28. mai 2008 Bestilte meg både graviditetstester og EL tester igår, fikk mail om at pakken var sendt, så da kommer den vel imorgen eller noe i postkassa da kanskje?! Har IKM 1. Juni, så skal prøve å ikke teste noe før lørdag tror jeg.. men har såååå forferdelig lyst.. selv om jeg ikke tror det gikk denne gangen, har ingen symptomer så langt.. utenom at jeg var skikkelig dårlig idag tidlig, kvalm, svimmel, hodepine osv, men det kan også komme av at jeg var hos tannlegen igår å trakk en visdomstann *au,au,au* Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå