Gå til innhold

Vi som skal teste den 29. eller 30 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man tro? vanskelig og si... det er jo helt klart symptomer, menkan også være noe annet.... Etter i dag så trur jeg ikke på noen symptomer selv lengre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt smågal av å gå å vente på å få ta en test....

Dette var veldig vanskelig å planlegge barn og vi er bare i første prøveperiode, enn hvis det ikke går i denne, da må de legge meg inn altså.

Jeg må innrømme jeg ikke har vært meg selv denne mnd vi har prøvd å bli gravid. Hehehehe, min samboer ler bare av meg...

Noen fler som føler det slik?

Sist jeg ble gravid fant jeg det ikke ut før jeg var 2 mnd på vei. Hehe, så slapp den ventetiden....

Skrevet

Jeg er med på innleggelse jeg...

Brystene er fortsatt ømme... men nå har jeg fått mensmurringer så det holder igjen... så det er vel tanta... og jeg som håpet og trodde denne mnd... Så jeg regner med at mennene ihvite frakker kommer for og hente meg snart ja...

Skrevet

Det er ikke godt å vite hva som er symptomer eller ikke lengre syns jeg.. :/ "trøster" meg med å vite at noen har ikke symptomer i det hele tatt, så trenger ikke få det heller.. føler ikke noe annet på kroppen syns jeg.. så jeg får vel bare krysse fingre og tær.. og håpe testene kommer idag eller imorgen.. :)

Skrevet

lykke til da... jeg teste som sagt i dag.. men har vel ikke egentlig ikm før ca lør... så kan jo være at jeg bare tester for tidlig.. egentlig burde man bare drite i og teste og se om tanta kom eller ikke... så slapp man og lure... men jeg må teste fredag så jeg vet om jeg kan drikke vin med svigers i helgen.. så jeg har ikke noe valg liksom.. jeje

Skrevet

Sukk, jeg spotter... Så iløpet av dagen eller i morgen så kommer vel TR for fullt...

Skikkelig synd syns jeg, ikke bare at jeg ikke ble gravid denne pp heller, men at syklusen har blitt så rar. Hadde 28 dager presis før vi begynnte å prøve. Men så ble det 26 dager og nå er det over 30 dager.

Dersom det virkelig er TR og jeg ikke er gravid så skal jeg kjøpe Wild Yam, har lyst å prøve det neste pp. Noen som har erfaring?

Skrevet

så kjipt da... Håper lille spire sitter neste runde da.. drit det her altså... at det ikkebare kan være en grei og enkel sak...

Skrevet

Blir litt irritert, har så vondt i magen til tider, både stikking og magesmerter i løpet av en dag. Men det er vel bare tanta som er rett rundt hjørnet. Mn rart at jeg skulle ha det så lenge. Har hadd det i rundt 1 uke nå.

Vet ikke hvor stor sjansen for at jeg er gravid er når jeg egentli nettopp har sluttet på p-pillen? Fikk bortfallsblødning den 14. april og 12 dager senere sluttet jeg på den og 4 dager etter fikk jeg vanlig mensen. Så tror jeg at jeg fikk EL rundt den 14. mai for fikk orntli sånn EL mage, vondt og jævlig.

Er det mulig at jeg har blitt gravid, selv om jeg testet negativ i dag, 2 dager før IKM?

Skrevet

Hei, ja det er mulig.. akkuratt det samme som meg... jeg testet neg i dag med ikm lørdag... så vi får leve i håpet vi to, så lenge tanta ikke kommer..

Skrevet

ja vi før gjøre det. Er ikke stort annet å gjøre.

Skrevet

Når skal du ta neste test? Jeg tester vel på fredag jeg tenker jeg.... Om ikke tanta kjem meg i forkjøpet... Har du mye symptomer eller? Hvordan er følelsen?

Skrevet

Jeg skal teste i morgen!! Det er på dag 31 i min syklus. Har ikke sett snurten til mensen som jeg antar burde kommet i dag eller kanskje i morgen tidlig.

Småuggen, stikninger, symfyse/korsrygg-murringer (håper ikke det er mensen i anmarsj!)

Lag en "Teste-tråd" i morgen da!

Skrevet

hei hei Endorfina, høres jo bra ut da... Jeg har også en del symptomer.. men er redd det bare er innbildninger.. her it goes:

ømme bryster ca en uke

mensmurringer ca 2uker

rygg vondt

uggen, lufti kroppen og hard/løs mage

har hatt stikkinger i halebenet, men bare sånn en liten stund 2 ganger...

humør svigninger, blir fort sint og trist...

Men dette er jo også ting som kan forklares i forhold til tanta... så da...

Test liste er bra.. vet ikke om jeg tester i morgen eller fredag, kanskje begge... Men testet neg i dag, så er vel ikke vits i morgen da!?!

Skrevet

Melder meg inn her jeg å. skal teste 29 eller 30 mai.

Symptomer:

Kvalm

Svimmel

Blødende tannkjøtt

Ofte vondt i hodet

Blir fort sliten

Humørsvingninger

Øme pupper

litt hard mage

utflod

Skrevet

Noen som har testet allerede idag eller? :) *spent* Jeg håper jeg får testene mine i posten idag, så da blir det testing i morgen tidlig (om jeg greier å vente) har IKM søndag..

Skrevet

Jeg testet negativ i dag morges. IKM lørdag på meg. :-(

Skrevet

I'm out. Fikk TR... sukk. Lykke til til dere andre! :)

Skrevet

Henger meg på her. Har IKM 1.juni. Tok en CB på onsdag som var veldig svak positiv, men vet ikke om den kan regnes som positiv da den var så svak.

Pokemon

Skrevet

Damene her inne sier at en strek er en strek pokomon :) GRATULERER da :) Stjelder litt babystøv til testingen min imorgen..

Skrevet

Kan fortsatt være gravid Meerim, krysser fingrene...

Jeg skal teste imorgen. Hadde ikm igår, eller så er det den 30 mai.

Har sykluser som kan variere på 28-30 dager... Slitsomt, så man kan aldri vite for sikkert. TR har enda ikke kommen og håper hun holder seg borte.

Skrevet

new mom: lykke til neste gang...

pokemon: så spennende... våger meg til og si gratulerer

jeg vet ikke jeg... er fristet til og dra og kjøpe test nå, kommer uansett til og teste imorgen, men kunne vært spennende og sjekke... men hva er kjangsene liksom... hadde ikke så mye som en skyggestrek i går.. Det eneste posititve oppe i det hele nå er at tanta ikke viser det minste tegn til og komme... jeje

Skrevet

monica: takk:)

Er jo mange det som har helt hvit test en dag, og så får positiv test dagen etter. Det er jo slik at hcg nivået stiger i starten, og en dag er det høyt nok til å slå ut på en test. Løp og kjøp!

Skrevet

skal gjøre det! har til og med samlet morgen urinen om jeg skulle ende opp med og kjøpe test.. hehe

Skrevet

Jeg hadde en test liggende i skapet, det var vanskelig å ikke ta den, men har lovet min samboer at vi skal ta den sammen.

Så imorggen skal jeg stå opp klokke 5 sammen med han så tar vi den før han drar på jobb. Gleder meg...

Er veldig spent på å høre hvem som er gravid denne gangen :)

NewMom bedre lykke neste gang, håper den sitter da :)

Skrevet

monica: let us know! :)

ulldor: spennede dag i morgen, søt sambo som vil være med da!

Krysser fingrene for dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...