Gå til innhold

har babyen i magen fått navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

off dette er vanskelig... jentenavn er nora, agathe og aurora favoritter, guttenavn er aslak, ulrikk og brage favoritter. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sliter skikkelig med å bli enige om et navn, noen som gidder å rangere??

Selvfølgelig bare smak og behag, men artig å høre andres meninger..

Her er de vi foreløpig har kommet opp med:

 

Oliver

Theodor eller Theo

Simen

Eirik

 

(storebror heter Tobias, så må jo passe litt til det også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det mest sansynligt en Nicholay. Viss vi ikke synes det passer så blir det kanskje Anders. Farens bestefar og oldefar hadde dette navnet og etternavnet barnet skal bruke. Minuset med det siste navnet er at en av vår nærmeste venner har dette navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nathalie er det vi har bestemt oss for forløpig... så gjenstår det bare å se om det "passer".. har hørt om andre som har funnet navn og at det ikke stemmer når den kommer ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes Fryd er veldig fint. men d er jo en intreiør bytikk som heter også da.....?? har blitt delvis enig om Andrine.har ei Hedda fra før å synes de er fin sammen, Hedda og Fryd er ikke d samme =).blir d gutt så aner jeg ikke. odin kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AK, mitt favoritt jentenavn er Aurora, det er kjempefint! Vi skal ha en gutt men det stár óvrst pá min jenteliste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange herlig forslag her.

Vi venter gutt og han skal hete William.

Hadde noen navn klare men etter 3d ultralyden ble det William. Prins William.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skal også hete Johannes etter oldefaren sin..:) Hadde vi fårr jente hadde det blitt Alice:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora er også min favoritt, men pappa (er dansk) mener dette er ett for tungvindt navn for danskene å uttale? Blir en stor grøt å uttale mener han... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutt:

Isac

Noah

 

jente:

Lilli

Milla

Anna

 

vi sliter med tre språk å ta hensyn til, og guttenavnene ble det største problemet!!! Kan liksom ikke kalle et barn som er delvis engelsk for Simen...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. vanskelig, alle er fine.

 

Min rangering er:

Oliver (Oliver Twist!!)

Simen

Eirik

Theodor

 

Oliver syns jeg klinger veldig bra med Tobias (Tobias&Oliver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke svart på denne nei :o)

 

Gutten blir nok å hete Vebjørn August...

 

Blir det en jente blir det Villemo Dorthea tror jeg... eller Villemo ELLER Dorthea... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det gutt heier jeg på Magnus, mens sambo heier på Håkon.

 

Jentenavn har vi ikke kommet noe særlig vei med. Men sambo liker Kaisa. Men jeg er ikke sikker, da KATTEN til søsteren min heter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Vi er vel ganske enige om hva babyen i magen skal hete... Ganske opptatt av å ha navnet "klart" når babyen kommer ut - for storesøsteren sin del.. (og vi ønsker ikke at babyen skal hete "babyen", "lillesøster", men få sitt eget navn..)

 

Sist het magen Oda (var min magefølelse som sa at vi kom til å få jente, ante ingenting fra ultralyd).. Jenta vår heter Oda. Denne gangen er det vanskeligere. Ultralyden sier det blir ei jente denne gangen også, men er ikke helt overbevist... Om det stemmer - blir det Sofie (tror vi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....kan jo slenge på at dersom det skulle vise seg at det er en gutt i magen min (stoler ikkje helt på ultralyden) så blir det nok en liten Jonas etter farfaren min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten gutt i magen.....hittil har han gått under navnet lillegutt og lillebror....men vi er ganske sikre på at han skal hete Emil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir gutt og mitt favorittnavn er Iver. Imidlertid er ikke pappaen overbegeistra så jeg har Brede og Jone i bakhånd. Vi får bare vente å se, for noen avgjørelse blir det vel ikke før han er født.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...