Gå til innhold

har babyen i magen fått navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss heter magen bare "Mille-min" siden det er det "storebror" på 2år kaller babyen i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Snarft_mamma_til_3_Skjønnaser

 

hvis det blir en jente, kanskje kalle henne Mille/Milla ...sååå søt han er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har det begge to!!

 

jenta skal hete Alexandra Linnea

gutten skal hete Maximilliam Sean

 

laaange navn, vet det, men det får heller bare være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, hu skal hete Ingeborg sofie:) , men dt er foreløpig hemmelig for familie og venner så inni magen kaller vi ho den lille eller junior.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kaller vi han Lillegutt inntil videre ;-) Vil gjerne se han før vi endelig gir han et navn. Men min favoritt er Odin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår skal hete Henrik.

Venner og familie vet det ikke ennå,skal holde det hemmelig fram til gutten er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal ha en gutt og er tilhengere av å kalle opp. Ellers så er det så vanskelig å bestemme seg. Dette barnet blir kalt opp etter hans farfars far Henry... I begynnelsen gremdes jeg, men nå har det liksom grodd på meg, og blitt det mest naturlige. Det er jo nesten bare 80-90år gamle menn som heter det, men det er jo som oftest da navnene kommer i retur... Vi vurderte også Henry Oliver, men mine besteforeldre, mente det minnet for mye om han Henry Oliver Rinnan, sadisten og nazisten fra krigen... Og oldefaren til min sønn var motstandsmann og en av gutta på skauen, så han hadde nok ikke likt det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kaller alle sammen magen for "Mille-min" nå :) Blir jo nesten rart hvis hun skal hete noe annet. Men, vi får først se hvordan hun ser ut. Vi er nemlig ikke helt enige i navnvalgene her hjemme.... Datteren min vil ha Pernille, mannen vil ha Ella og jeg holder en knapp på Lotte el Phoebe...Hehe. Ikke lett dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Á sá heldige dere er som klarer á besteme dere. Vi skal ha spansk-norsk navn og det er sá vanskelig.

Har noen forslag; kom gjerne med kommentarer!

-Iker (baskisk)

-Eric (typsk begge land, pluss min far heter det men vet ikke om det er veeeeldig kjedelig?)

-Eloy

-Gabriel

-Fabian (litt usikker ref spess ordfórer i Oslo, sorry ingen kritikk til tilhengere).

Jeg liker godt flere navn som Patrick, Benjamin og Mario men de er alle ekskjaerester av enten meg eller mine sóstre eller sá liker ikke pappan dem....navnene altsá!

Forelópig kaller vi han "osito" som betyr babybjórn ;-) Sier til alle at han vil komme til á ha et navn inen vi drar fra sykehuset!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal lille gutten hete Maximilian.. Storesøsteren heter Mie Mathea, så da blir det vel Mie og Max etterhvert tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett med navnvalg! Her har jeg og sambo vært uenige om henholdsvis Jonathan og Jonas, lillegull på 4 år er helt innstilt på at han SKAL hete Theodor, he he..Men her om dagen fant vi ut at det blr nok en liten Oliver.. Bli nok mye protester fra storebror, men jeg klarer ikke helt å venne meg til Theodor, selv om det er veldig søtt i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer ikke å bestemme oss for navn og det er litt håpløst. Vi har totalt forskjellige meninger om navn. Jeg liker spesielle navn og sambo gjør ikke det. Jeg har forslagene: Trym, Ask og Emrik men liker også Mathias. Sambo liker ingen av navnene så da er vi like langt men jeg håper han kommer opp med en liste snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah. Skulle det mot alle ods bli jente blir detAurora, men allt tilsier nå at det er en gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår baby har hett Maja helt siden vi fikk vite at det var jente på ultralyden.

 

Til deg som ville ha et spansk-norsk navn:

Likte Eric kjempegodt jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å kalle babyn Mira om det blir jente å Sigurd om d blir gutt. Mira Johanne eller Sigurd Johannes. Men d er kraftige protester på d gitt. Han vil ha Sivert om d blir gutt, å eneste jentenavne han ikke har protestert på er Maja. Så spørs om d blir Sivert Johannes eller Maja Johanne.

 

Har også tenkt litt på Maja Eline, men storesøster heter Ronja Elise, blir d for likt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

jeg venter ei lita jente, har termin 17.august og den lille jenta har allerede fått navnet Vera Natalie. Vera er etter mormoren til samboeren/pappaen til babyen. hun døde av kreft så vi har lyst til å bruke det navnet, Natalie har vi valgt fodi vi syntes det var fint.. vi syntes selv at Vera Natalie klinger bra.. hva syntes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...