Gå til innhold

har babyen i magen fått navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han ble først kalt leander, men nå er det bestemt at ha skal hete Theodor etter oldefar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi er litt usikre enda,men øverst på lista har vi leander(det er en gutt sier de:) Erik er også veldig fint,men kanskje enig med hun over her om at det kanskje er litt kjedelig....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fått beskjed om at det blir gutt, men de kan jo ta feil;)

 

blir antageligvis Benjamin ( etter oldefaren til mannen min)

hvis det blir en gutt...liker også zakarias ( etter min oldefar)

 

blir det en jente har vi tenkt på Elena eller Mathea ( etter min oldemor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah, Eline, Sofia eller Marie.. vi klarer ikke helt bestemme oss! får mest sannsynlig et av de navnene dagen hun kommer.. og vi ikke plutselig får en "åpenbaring" på noe annet.. hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iker likte jeg kjempe godt!

Eric fungerer jo ialle land (omtrent)

og Gabriel er nydelig!

 

Hva med Ferdinand, Karl, Manuel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt skal nok hete Oliver; ) Hadde Linnea som førstevalg på jentenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Elisin! For vår del blir det også spansk-norsk. Vi hadde lyst på et navn som ikke hørtes fremmed ut på noen av språkene, så det blir sannsynligvis Martin. Det heter dessuten bestefaren til min mann (som er fra Colombia).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,Erik Leander syntes jeg er et kjempeflott navn!

Er jo så mange fine navn så det er vanskelig å bestemme seg, men ser ut til at jenta vår skal hete Hedda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner á lande pá Nicolas, men det er jammen ikke lett.

 

Paaseliten, Martin er fint! Liker det nesten bedre pá spansk enn pá norsk, og har vaert i váre tanker ogsá.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotte heter lille tulla vår da:) Hun har kommet til verden(16uker fortidlig), men det var også et navn vi tenkte på før hun kom, men ikke første valget.

Så jenter: bare vær klar over at når ungen kommer ut, kan det hende den passer til noe helt annet du hadde tenkt:)

 

Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en jente.. Jeg har siden jeg var barn sagt at får jeg en jente skal jeg bruke navnet etter min oldermor Sofie.(hun het Esther Sofie) Jeg er så irritert over at Sofie har blitt ett mote-navn nå=( Føler annenhver jente skal hete noe med Sofie...

Men det blir nok ett dobbelt navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele familien min kaller gutten min for fetter Anton, siden søstera mi fikk tvillinger i oktober.. Vi kaller han for Mats Henrik siden vi ikke har bestemt oss for hvilket av navnene vi skal velge.. Anton blir det uansett ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble noe annet enn det vi egentlig hadde tenkt til.. Klarte aldri bli helt fornøyd med et av de 4 andre alternativene.. Det ser ut til at jenta i magen skal hete Mille Sofie :) pappan vil gjerne vente til vi ser hun før vi sier det helt sikkert da, men det er det navnet vi liker best, så satser på at det er ei lita Mille inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår skal hete Malin (dersom hun ikke "ser ut som et annet navn" etter hun er født):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier det blir gutt her, og da er det Emil. Om det likevel dukker opp ei jente, blir det nok Emma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...