Gå til innhold

har babyen i magen fått navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi sliter skikkelig med å bli enige om et navn, noen som gidder å rangere??

Selvfølgelig bare smak og behag, men artig å høre andres meninger..

Her er de vi foreløpig har kommet opp med:

Oliver

Theodor eller Theo

Simen

Eirik

(storebror heter Tobias, så må jo passe litt til det også.)

Her blir det mest sansynligt en Nicholay. Viss vi ikke synes det passer så blir det kanskje Anders. Farens bestefar og oldefar hadde dette navnet og etternavnet barnet skal bruke. Minuset med det siste navnet er at en av vår nærmeste venner har dette navnet.

jeg synes Fryd er veldig fint. men d er jo en intreiør bytikk som heter også da.....?? har blitt delvis enig om Andrine.har ei Hedda fra før å synes de er fin sammen, Hedda og Fryd er ikke d samme =).blir d gutt så aner jeg ikke. odin kanskje?

Annonse

Annonse

...Vi er vel ganske enige om hva babyen i magen skal hete... Ganske opptatt av å ha navnet "klart" når babyen kommer ut - for storesøsteren sin del.. (og vi ønsker ikke at babyen skal hete "babyen", "lillesøster", men få sitt eget navn..)

Sist het magen Oda (var min magefølelse som sa at vi kom til å få jente, ante ingenting fra ultralyd).. Jenta vår heter Oda. Denne gangen er det vanskeligere. Ultralyden sier det blir ei jente denne gangen også, men er ikke helt overbevist... Om det stemmer - blir det Sofie (tror vi...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...