TullHøna Skrevet 27. juni 2008 #51 Skrevet 27. juni 2008 Så morsomt! Håper spirene klamrer seg fast nå, så kanskje vi ligger på barsel sammen.. Gyn sattte min termin til 4.feb, to dager før min egen utregning, så blir spennende å høre på ordinær ul hva de sier der!
Marianne83 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #52 Skrevet 27. juni 2008 Vi får krysse fingrene for hverandre og håpe at vi tar følge inn i 2. termin. Det skjer jo omtrent på samme tid med oss da!!! =0) Jeg har termin 3. februar.
Marianne83 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #53 Skrevet 14. juli 2008 Hvem fra denne tråden er fremdeles med i 1. tri? Hvordan går det med dere? Merker selv at ventetiden er lang og jeg er mindre og mindre aktiv inne på nettet da det ikke er så mye nytt som har skjedd på noen uker... Blir vel annerledes når man får vite kjønn, merker at det er liv der inne osv...
TullHøna Skrevet 17. juli 2008 #54 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er med! Er enig med deg, tiden går veldig sakte! Føler meg bare tykk og ekkel, og ingenting annet skjer... Har fortalt det til endel folk nå, og ryktene går, men allikvel er jeg ganske så avslappet til det hele og skjønner lite enda! Hehe
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 17. juli 2008 #55 Skrevet 17. juli 2008 Hei hei.. Jeg er også med enda.. Flytter over til 2 trimester på søndag!! :) Så da har det nok gått fint denne perioden! Skal på UL den 25 juli for å sjekke at alt er bra..men trur jeg kjenner antydning til liv, så det har nok gått veien for oss denne gangen! Så blir spennende å se om termin blir flyttet eller ikke... Håper vi får flyttet med oss tråden videre over helga da..
Marianne83 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #56 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Godt å høre at dere er med fremdeles! Da er jeg ikke så alene allikevel... Skal over i 2. tri på søndag jeg også og føler meg skikkelig blubbete jeg og! På hvilken måte kjenner du liv mams til elise og bolle i magen? Det hender seg at det bobler litt i magen min og lurer på om dette kanskje kan være en antydning, eller bare luft i magen? Skal ringe jordmord i morgen og be om time. Ønsker en ul eller i alle fall å få høre om hjertet fremdeles slår...
TullHøna Skrevet 17. juli 2008 #57 Skrevet 17. juli 2008 Så gøy at vi har kommet så langt alle! Hurra!!! Jeg kommer etter til 2.tri først på torsdag, men da kommer jeg så det suser! Er 11+2 akkurat nå i dette øyeblikk, og føler meg bare mer og mer trygg på at dette skal gå veien..
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 19. juli 2008 #58 Skrevet 19. juli 2008 Hei Marianne.... Er det ditt første svangerskap? Hvis det er det, kan jeg nesten garantere deg at det kun er bobler du kjenner... Men hvis du derimot har fått før, er det nok stor sannsynlighet for at det du kjenner er små små spark... Hos meg er det vel akkurat som om "prikkedøden" hvis du skjønner hva jeg mener...Men jeg kunne lett ha tatt det for bobler hvis jeg ikke viste hva jeg skulle kjenne etter..Har jo ett fullgått svangerskap og ett som gikk til nesten 12 uker bak meg, og da er det litt lettere å kjenne.. Var skikkelig morsomt i dag forresten, stod i kassakø på Kiwi, fikk to skikkelige høyre-kroker servert...lo så tårene nesten trillet...Er en deilig følelese! Gleder meg enda mer til fredagen da, for å se småen og finne ut om termin stemmer sånn nogenlunde.. Men du, nå starter jeg ny tråd på 2.trimester jeg..
Marianne83 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #59 Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg har vært gravid 2 ganger før, men det første endte i SA og 2. endte i MA. Har ingen barn fra før. Hvorfor er det større sannsynlighet for at det jeg kjenner hadde vært spark om jeg har vært gravid fra før? Så morosomt at du kjenner liv da! Gratulerer! =0) Start ny tråd på 2. tri du, så kommer jeg hoppende etter så snart det står at jeg er i min 13. uke inne på siden min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå