Gå til innhold

Positive Lillehammer jenter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye! Så morsomt!:)

 

Hehe, det hadde vært utrolig gøy! Ja treff må vi få til utpå sensommeren/høsten, hvertfall etter vi alle har kommet oss til 2.trimester.

 

Hvordan er formen hos dere da?

Jeg har egentlig lite symptomer, litt ømme bryster bare. Kjenner jeg begynner å bli kvalm på kveldene, men ikke såå ille enda;)

Har fortalt nyheten til to kommende tanter her, de ble veldig glade! Min lillebror fyller 11 år på tirsdag, så tenkte å skrive på bursdagskortet at han blir onkel i februar! Hehe

 

Er du fra Lhmr mams til elise? Eller var du fra nærheten en plass? Er jo ikke så store områder rundt her, så om vi ikke kjenner hverandre fra før har vi jo sikkert hvertfall noen felles kjente! Nesten for utrolig om vi ikke har det hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med både spennende magefølelse og giftemål "mams til elise & bolle i magen"!

 

Det begynner å bli mange fra området her og blir kjempemoro å følge alle sammen framover. Gleder meg til vi skal treffes, for det betyr jo at det har gått bra de første 12 ukene for alle! :)

Skrevet

Hei igjen!!

 

Har ikke så veldig mange symptomer enda... men voldsom til "puppereaksjon" hehe.. Veldig ømme og STORE!! Og jeg er bra velsignet fra før, så det var vel egentlig noe unødvendig spør du meg.. Hehehe

 

Ellers er jeg veldig oppblåst...ser ut som om jeg er flere mnd på vei faktsik!! Og veeeeeldig sulten!!!

 

Ja, jeg er fra Lhmr, ikke født der, men oppvokst!! Så skulle tro vi hadde noen felles bekjente hvis vi ikke kjenner hverandre da.. Morro!! Jeg gikk på Åretta ungd.skole og er 82 modell!!

Skrevet

Send over litt pupper til meg da, mine er smååå og jeg vil ha store! Haha. Venter og venter på at noe skal skje, kanskje at bh'en skal bli litt liten, men neida... Dritt!

Føler meg igrunn ikke gravid, men det skal jeg vel bare være glad for enda! Hehe

 

Hm, jeg er 83modell, men er ikke fra Lhmr jeg da.. Et kvarter unna ca, men har jo gått vdg på Lhmr ågreier! Og kjenner mange 82modeller, så noen felles kjente må vi jo ha!:)

Nå skal jeg ut og nyte sola, vil prøve å få litt farge nå i sommer! Nesten litt for varmt for meg om dagen men! Hva gjør man ikke for litt brunfarge!?!

Skrevet

Hei igjen damer!!

 

Hvordan er ståa med dere om dagen?!? Her er det full oppblåsning og myyyyye luftsmerter gitt... Trodde ikke det skulle være mulig å se ut som man var 5-6 mnd på veg, når man egentlig bare er 6 uker... ganske morsomt faktsik... Skal på jobb til mandagen da..hadde ikke tenkt å fortelle noe, men trur ikke det går... syns bare så utrolig godt på meg...

Skrevet

Hei å hå!

 

Her er alt som før.. Er nesten litt skuffa, merker nesten ingen forskjell fra før jeg ble gravid! Eneste humøret som svinger voldsomt, stakkars samboeren min!! Eksploderer for ingenting, og synes alle rundt meg maser så! Alt blir mas om dagen.. Hehe.

Er bittelitt oppblåst på kvelden, men ellers finnes ingen symptomer! Skal vel være glad til, men hadde vært greit å kjenne at det skjedde noe og! Rare meg...

Skrevet

Hei Hei!

 

Det ser ut som jeg er 3 mnd på overtid med all den luften jeg har i magen! Skikkelig oppblåst... Har "litt ekstra" på kroppen fra før, så da synes det ikke så godt om man ikke kjenner meg veldig godt! går i løse og ledige klær slik at ingen skal skjønne noe... Vil ikke si noe før jeg har tatt tidlig ul i uke 9 og sett et bankende hjerte...

Skrevet

Hei Lillehammer og omegn jenter! :)

 

Nå er jeg spent på hvem som fortsatt er med oss! (er sikkert noen som har gått i forveien opp til 2. tri).

 

Er det noe nytt?

 

Kan vi ikke prøve å lage en navneliste over hvem som er med , fra hvor og termin?

 

Begynner jeg...

 

(kopier fra her og skriv deg inn på listen)

 

Navn: Fra: Termin:

Marianne83 - Lillehammer - 03.02.2009

Skrevet

Jeg er fortsatt med, hurra! Litt skeptisk, men fikk beskjed av legen om å ta det med ro et par dager, så da krysser jeg fingrene for at alt går bra!:)

 

Navn: Fra: Termin:

Marianne83 - Lillehammer - 03.02.2009

TullHøna - Gausdal - 06.02.2009

Skrevet

heihei. her er alt bare bra. skal på ul på torsdag. spennende. da er jeg 9+2.

 

Navn: Fra: Termin:

Marianne83 - Lillehammer - 03.02.2009

TullHøna - Gausdal - 06.02.2009

Tingeling87 - Gjøvik (opprinnelig Asker) - 16.01.2009

Skrevet

Navn: Fra: Termin:

Marianne83 - Lillehammer - 03.02.2009

TullHøna - Gausdal - 06.02.2009

Tingeling87 - Gjøvik (opprinnelig Asker) - 16.01.2009

mams til elise og bolla i magen - Lillehammer - 02.02.09

Skrevet

Hei hei damer!!

En stund siden jeg har vært innom her nå.. Har vært på jobb i 3 døgn..jobber slik oljeturnus på en barnevernsinstitusjon!!

 

Men en aldri så liten oppdatering fra meg kommer nå....

 

Her blir formen bare dårligere og dårligere...det begynte med litt kvalme, men nå er jeg oppe en 5-10 doturer per dag... Er helt jævelig faktisk... Spesiellt når jeg er på jobb og ikke har lyst til å fortelle noe enda ettersom jeg er kommet bare 6+5 enda....

Ellers ser det ut som om jeg skal ha tvillinger..hehe, har mer eller midre svelget en fotball.... :)

Ingen av mine normale klær passer lengre...har vært å kjøpt slike gode løse knebukser i bomull med strikk i livet...Helt glimrende!!!

 

Men tross i enormt kvalme om dagen klarer jeg da å glede meg over det som skal skje!! :)

Skrevet

Hei "mams til elise & bolle i magen" (langt nick!)

 

Er ikke inne her så ofte som før lenger jeg heller...Syns ventetiden til tidlig ul for å se at alt er i orden og 2. tri er utrooolig lang!

 

Jeg også er utrolig kvalm. Har en god dag i dag da!

Spydd 3 dager på rad... sykemeldt fra jobb... klarer ikke å være på jobb når jeg er så kvalm jeg!

Klærne mine passer ikke lengre de heller... og jeg som ikke er mer enn 7 uker på vei nå! kommer til å se ut som den valrossen!

Skrevet

HEi Marianne83!

 

Har du bestillt ul? Var det veldig lang ventetid?!? Har vurdert sykemelding jeg og, men har en uke fri mellom hver turnus, så skal gi det en sjans litt til!! :) Også har jeg ferie fram til 30 juni nå, så får se om det hjelper på til da!!

Begynte da på min 8 uke i dag.. Syns tiden går ganske fort faktisk, har jo visst om spiren i 3 uker nå... Men så har det tilgjengjeld skjedd ganske mye rudnt meg de siste ukene også da..

 

Takk og lov har kvalmen gitt seg i noen få dager, men er kjempe kjempe tøtt og sliten i stedet...er ikke veldig mye bedre det heller...

 

Joda, jeg har funnet fram de gamle mammabuksene mine jeg..Hakke sjans med de gamle klærne mine... hehe, syns det var i overkant tildlig å begynne med dem, men må man så må man... :)

 

 

Skrevet

Jeg bestilte tidlig ul på Mjøskirurgene, og fikk time ei uke etter.. Så skal dit nå på onsdag, gru-gleder meg! Blir godt å få bekrefta om det er noe liv eller ikke!

Har de siste dagene slitt endel med kvalme, men kun kvalme og ikke noe oppkast! Nesten så jeg vil kaste opp, er så ekkelt å være konstant kvalm!

 

Godt å se det er flere som sliter med å få på seg klærne! Hehe. Her synes jeg alt strammer, og det er ubehagelig! Har prøvd å finne bukser med strikk i livet, men finner ingen! Noen som har forslag på hvor jeg kan finne det? Litt tidlig å kjøpe mammabukser synes jeg...

Skrevet

Hallo jenter!

 

Hvordan er det med dere?

Her er alt som før, småkvalm døgnet rundt og veldig sliten... Tar på dette her! Hehe. Var på tidlig UL for en uke siden og fikk se hjertet slå! Hurra! Terminen stemte ganske så bra og, så nå bare krysser jeg fingrene for at alt skal gå bra:)

Snart sommerferie på meg, og jeg gleder meg! Blir godt å komme bort litt, slippe unnskyldninger for alt og ingenting og bare slappe av!;)

Skrevet

Hei mams til elise og bolle i magen

 

Er en stund siden jeg har hatt tid til å bruke mye av inne her... er midt oppe i en flytte sjau... (huff)

 

Jeg var hos legen fredag 13.06 for første gang og fikk han til å sende en henvisning til UL da. (pga at har mistet 2 ganger før).

Jeg har time i morgen! (25.06)

Skrevet

Hei!

 

Så fantastisk at du har fått se hjertet!!! GRATULERER! :)

 

Skal til tidlig UL i morgen og håper på det samme... men litt skeptisk ennå...

Skrevet

Å, så spennende! Må komme inn i morgen og gi beskjed om hvordan det gikk da!

Jeg skal krysse fingrene for deg, lykke til!!:)

Skrevet

takk for fingerkryssingen! =0)

 

Skal så absolutt titte innom på kveldingen i morgen for å fortelle hvordan det gikk... Håper virkelig at jeg kan senke skuldrene litt snart... Vil så veldig gjerne at det skal være liv i magen min!

Skrevet

Hjertet banket!!! :) 19mm crl =oD

Skrevet

Åååå, så bra!!!!:D

Gratulerer så mye!! Skikkelig morsomt!!

Skrevet

Takk! =0)

 

Du har sett hjertet du og, sant?

Skrevet

Jada, så det slo jeg! Fikk med bilder hjem ågreier, stor stas! Allikvel er det hele veldig uvirkelig enda synes jeg! Hehe.

Stemte terminen din eller?

Skrevet

Fikk med ett bilde vi og... kjempestas, men dog litt uvirkelig!

Terminen som jeg selv har beregnet stemmer perfekt, men legen har bommet med én dag =oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...