Gå til innhold

Positive Lillehammer jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er tråden for oss gravide lillehammerjenter! (og omegn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg joiner! Har fått det endelig bekrefta med cb digital midt på dagen idag, hurra! Har drevet intensiv testing siden igår, trodde ikke helt mine egne øyne! Hehe

Skrevet

håper gjøvik regnes som omegn? for da melder jeg meg inn her!:D termin er 16. januar

Skrevet

Gjøvik funker bra for meg! :) er fra Gjøvik ama... hvor gammel er du tingeling? (21?)

Skrevet

Hvis gjøvik er omegn så joiner jeg å:P termin 18desember..

Skrevet

Hei.. Regnes midtdalen som omegn så melder jeg meg inn her... termin 17.jan ca..

Skrevet

Ja Damer... I morgen eller onsdag får jeg nok vite om det er en spire eller ikke..

Dere får krysse fingrene!! :)

Skrevet

Jeg joiner=) Termin 31.januar! Gratulerer til dere alle sammen! Måtte spirene våre klore seg fast til utpå nyåret=)

Skrevet

Dette ble litt feil, ikke alle som har termin over nyttår, hehe. Måtte spirene våre klamre seg fast til termin, slik, det ble mer riktig=)

Skrevet

jeg er 20, men blir 21 om en mnd. samboer er 22=) flere da?

Skrevet

HALLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Nå har doktorn ringt...og det var ingen tvil... er 100% SIKKERT GRAVID!!!!!!!! Hurra.. nei å nei..dette var en GOOOOOOOD DAG!!!!!

Nå skal jeg feire med å vaske bilen min og trene!!! Hehehe!!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!

Morsomt at vi blir så mange, håper spirene våre klorer seg godt fast!:)

Skrevet

GRATULERER!!! :)

Da får vi sente masse gode tanker til hverandre og håpe alle blir med over i 2. tri! (ikke før om 2 mnd for meg)

Skrevet

Hei igjen!!! Nå må vi nå skravle litt da når vi førstes har kommet oss over her !!! Går rundt i en liten boble for meg selv om dagen jeg gitt... Kan nesten ikke tro det er sant!!

Men som sambo påpekte til meg her i går, så har jeg vært sinnsykt trøtt om dagen..klarer nesten ikke holde øynene oppe etter klokka 6 på eftan!! Plus at jeg har appetitt som en hest om dagen!! Er sikkelig sulten!!!! Så det ligger vel noen symptomer der... For å være trøtt og sikkelig sulten er ikke akkurat meg...Men men... dette skal bli morro damer!!!

Hvordan er det med dere om dagen?

Skrevet

Jeg er med på skravling!;)

Her er alt som før, har hatt ømme pupper noen dager, men de er nesten ikke ømme lenger! Hjelp! Nesten så jeg begynner å lure på om kroppen min har lurt meg, men har jo fårr positive tester 4 dager på rad. Men de blir jo ikke sterkere positive for hver dag heller, skal de ikke bli det!?! Har bestilt time til legen på fredag, så blir spennende å høre hva han sier! Håper jeg bare er litt overbekymra igrunn, men greit å får bekrefta hva som skjer uansett hvertfall:)

Du er ikke alene om å være sulten, jeg spiser som om jeg ikke har fått mat på flere uker! Og det gjør jeg aldri ellers, er sjelden sulten.. I tilegg har jeg luktesans som en god hund, går ikke an å lure unna en fis med meg i nærheten nå nei! Hehe

Jeg klarer ikke tenke tanken at jeg er gravid jeg, skjønner det ikke helt tror jeg.. Samboeren her helt i skyene, mens jeg prøver å ta det hele litt med ro! Tremger litt tid på å virkelig skjønne hva som skjer tror jeg :)

Skrevet

Hehh, begynner kanskje å tro mer på det nå forresten! Tok en billigtest idag tidlig og den ble bare såvidt positiv, så måtte kjøpe cb nå sånn for å være helt sikker! Og den ble knall positiv med en gang, så da burde jeg vel være ganske sikker på at jeg er gravid!!;) Mye rart som skjer i hodet om dagen gitt! Haha. Blir litt oppgitt over meg selv, men det roer seg vel ned etterhvert...

Skrevet

Hehe... det er ikke lett å omstille seg fra å være Prøver til faktisk å være gravid!!

Har du noen fra før eller?

Selv har jeg ei lita ei på snart 5 år.. lita og lita du...hehe!!!

Hvis alt går bra med oss havner vi vel på føden sammen også...hehe!!! :) Jeg har fått foreløbig termin 2.2.09!!!

Skrevet

heihei. jeg har vært ganske kvalm, men jeg har blitt bedre de siste dagene. håper det holder seg sånn:) var på ultralyd nå nettopp og det gikk veldig bra. så et bittelite foster og et bankende hjerte!!:) det var fantastisk. skal tilbake til ny ul 12. juni. legen var veldig hyggelig, og hvis det var noe så kunne jeg bare ringe. føler jeg får veldig god oppfølging denne gangen siden forrige svangerskap ikke gikk bra. nå er jeg mye roligere ihvertfall:)

Skrevet

Ja det merker jeg, går liksom ikke helt opp for meg dette her!

Nei har ingen fra før, så dette er en helt ny opplevelse for meg.. Eller dvs har vært gravid før, men desverre måtte jeg ta abort. Ikke helt det jeg ønska, men merker nå at det kanskje var det beste da. Men da var jeg ikke så oppsatt på å bli/være gravid, mens nå kjenner jeg etter alt og ingenting! Var skikkelig dårlig den gangen, håper virkelig jeg slipper det nå!

Oioi, ja da kan det jo hende. Terminen jeg har regnet meg fram til er 6.2.09, så det blir jo spennede!:) Skulle prøvd å fått til noen treff etterhvert og!

Skrevet

Jeg sniker meg forsiktig inn her - ganske anonym foreløpig! Men det er fint å vite at det er mange gravide på Lillehammer/gjøvik og rundt omkring!

Har dere forresten hørt at det er 30 og 40% avslag på alt mammatøyet hos Louise på gjøvik? Det sto i Gjøviks Blad i dag!

Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd å fortrenge at jeg er gravid i noen dager, men det fungerer ikke så veldig bra... :) så da er jeg tilbake her og venter utolmodig på at 1. tri skal bli ferdig!

Hyggelig å ha følge med dere i denne tiden da! Vi må ha et treff for alle som kommer seg til 2. tri! :)

Klem fra Prøver igjen...er gravid som har byttet nick!

Skrevet

Hehe, da er vi to! Og samboeren er så ivrig at her går det ikke an å fortrenge noen ting. Prøver å roe det hele ned litt, men lettere sagt enn gjort!

Har vært hos legen idag og fått bekreftet graviditeten! Kanskje det begynner å gå opp for meg snart og!?!:)

Meeen, jeg fikk time til jordmor allerede 1.juli! Er ikke det litt tidlig da? Er jo bare 8-9 uker på vei da..

Håper det går bra med alle dere andre, nyt godværet i helga!;D

Her er det ny verdanda og hagemøbler, det har jeg tenkt å nyyte..;)

Skrevet

Tror ikke at du får UL hos jordmor så tidlig om man ikke ber spesielt om dette, men jeg fikk time 13. juni til kontroll og blodprøver. Syns dette er litt tidlig selv.

Skrevet

hei jenter! Noen som har ville drømmer?!

Skrevet

Hei igjen Jenter!!!

Da var jeg plutselig en gift kvinne blitt også.. Har feiret bryllup i helga!! Gikk kjempe fint, ingen som la merke til at jeg bare nippet til vinen og drakk farris vann... hehe... Så i dag har vi informert de vordende besteforeldrene om hva som skjer...De ble kjempe overrasket og glade selvfølgelig.

Har forresten fått foreløpig termin 2.2.09, så det spørs om vi ikke havner på barsel alle sammen samtidig her.. hahaha!!

Er med på treff jeg også... det ville vel vært rart om noen av oss ikke kjente hverandre fra før også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...