Gå til innhold

Gravide i østensjø/lambertseter/manglerud og omheng.


Tre er topp:)

Anbefalte innlegg

Jeg kan alle dager neste uke jeg så bare si ifra. Noen som har en spesifikk dag de ønsker;)?

 

Pippi: helt sikkert mulig å gjøre litt ettermiddager også:)

 

Saltlakris: var på stork i dag, til den glukosebelastningen. var så utrolig sliten og uvel og sukkervannet hjalp ikke akkurat på saken. måtte tilslutt legge meg ned, men alt sammen kom opp allikevel:( heldigvis var det rett før den siste blodprøven, så jeg slipper å gjøre alt omigjenn:) deilig å vite at det nå ikke er flere av de prøvene, for noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til uka er jeg opptatt mandag og onsdag kveld, ellers kan jeg både på dag og kveld :)

 

NormaJean: Hørtes ikke noe godt ut! Den sukkerbelastningen er ikke noe særlig.. De tapper jo også endel blod, så det hjelper jo ikke akkurat på formen nei. Godt å høre du slipper å ta den om igjen da! Første gangen jeg var der slet jeg på samme måte, ble liggene på den benken der inne med et beger til å spy i.. :D Klarte heldigvis å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stork?!

Jeg er ferdig på jobb kl 11 hele neste uke, så flott hvis det ikke blir noe treff tidligere enn det:) Hørtes veldig koselig ut med jordbær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hva stork er og hva er det dem gjør med dere der..? Jeg kan alle dager jeg og,greit å finne på noe litt tidlig en dag:) må ha med jenta mi da,men siden mannen jobber såpass lange dager er sjansen der for at hun må være med uansett.. Så da kan d gå for det samme for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stork er ett forskningsprosjekt på Rikshospitalet. de Forsker på å finne ut av hvorfor fødselsvekten på norske barn er økende (20% er nå over 4kg ved fødsel) dette er en uheldig utvikling.

Også er det noen som forsker på svangerskapsforgiftning, og hvordan man skal identifisere tidlige varselstegn og ikke minst HVORFOR man får sv. forg.

Det er 1500 friske gravide som har fødeplass på Riksen som deltar.

 

Hva sier dere til Tirsdag kl 13.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med jeg og:) hvor skal vi møtes? Er ikke så veldig kjent enda,bortsett fra her i området,så jeg er ikke så god på å finne alternativer.. Hadde vært kjekt med en plass hvor vi kan sitte ute om det er finvær og inne om været ikke er fullt så fint. Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fortsatt fullt, så kl.13 blir for tidlig for meg. Jeg får slenge meg med neste gang i stedet. Under 3 uker igjen til permisjonen starter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

været lover ikke så bra for ute sitting i morgen da, men vi kan jo møtes ved Oliven uansett og se været ann??? passer det? kl 13.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjester i hus,men de skal på konsert ikveld så jeg regner med de skal sove en stund utover dagen i morgen,så da kommer jeg også:)

Sees der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha et par intervjuer på jobben i morgen, men prøver å komme meg til Oliven kl 13 i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Hvordan går det med folk? Nå er jeg tilbake fra ferie og synes det hadde vært veldig hyggelig med et treff. Er det noen som er med til uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gjerne med, så lenge det skjer etter jobbtid ;) Dersom folk er i form, kunne vi kanskje gått en tur også?Bare et forslag!jeg er med på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint av deg å tenke på meg Norma... ;) Jeg er med etter kl tre!skal vi møtes først på Oliven eller annet sted halv fire og spise/drikke litt først, og ta en tur etterpå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med også. da møtes vi på Oliven klokken halv 4 hvis jeg har forstått det riktig? Håper flere henger seg på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi halv fire på oliven imorgen da jenter:) Så koselig. Ha en fortsatt fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...