Gå til innhold

Gravide i østensjø/lambertseter/manglerud og omheng.


Tre er topp:)

Anbefalte innlegg

Supert! Takk NormaJ.

Jeg tar gjerne en gåtur med deg, minime:) deilig å bevege seg! Kan ikke du bare sende meg en melding i løpet av helgen om når du har tenkt til å begynne å gå, så møtes vi bare ved sykehjemmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes sprekt ut å gå fra langerud til lambertseter på 15 min. Dersom det høljer ned er det mulig å ta buss 79 direkte fra skullerud til lambertseter uten å måtte bytte. (med mindre de har lagt om rutene siden jeg flytta fra bogerud da). Men en god tur når vær og form er bra er supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for treffen da jenter, var kjempe hyggelig og noe vi definitivt må gjøre igjenn!

jeg rakk det fordømte sameie-styremøtet bare for å oppdage at det bare var en til som husket at det var møte. arghhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den jeg,syns også det var kjempe trivelig og håper det ikke blir lenge til neste gang:) kjipt å stresse avgårde for å gjøre en sånn oppdagelse da,Norma Jean..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempekoselig sist. Vi må prøve å få til et nytt treff om ikke så lenge. Kanskje vi skal teste ut bakeriet på Mortensrud om det ikke blir litt varmere ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med på bakeri på Mortensrud. Hva med onsdag neste uke? Det er den eneste dagen jeg har fri neste uke, også drar jeg på ferie i to uker etter det:) Hadde vært hyggelig å se dere en gang før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert. Da sees vi på onsdag da. Samme for meg når på dagen,har fri hele onsdag,men kanskje ettermiddagen er best siden noen jobber? Hva med kl fem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert. Skal vi si kl fem på onsdag da på bakeriet? Det er bare å komme. Så hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!! jeg har termin 10 august, venter gutt:)

bor på oppsal,og vil gjerne bli kjent med andre mødre i området:)

Hvilken aldersgruppe er dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk på å bli med jeg og.. Rakk det ikke forrige gang :) Hvor er forresten bakeriet på Mortensrud...? Ikke helt kjent i området der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å bli med. Du kan ta 74 bussen til mortensrud. Bakeriet ligger inne på mortensrud senteret som ligger rett ved t-bane og buss stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har lyst på ett nytt treff eller er alle på sommerferie:)? jeg er sykmeldt og går kun rundt hjemme på lambertseter og gjør fint lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Jeg er også sykemeldt og går bare rundt og driver dank.. Blir nok ikke no reising hverken hit eller dit for oss.. Er med på treff jeg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sykmeldte hele gjengen jo:)

 

Fredag formiddag???

 

Har ett litt dristig forslag, men hva med picnic? spise jordbær og loff i solen er så deilig. Solen skal ikke bli lenger enn til søndag, så burde gjøre max ut av været mens man kan???

Dette forslaget er det fullstendig lov å nedstemme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg kan stort sett når som helst unntatt fredag formiddag / tidlig ettermiddag, så dersom det blir da har jeg dessverre ikke anledning.

Skal på Riksen på noe i forbindelse med Stork.

Men, likte ideen din NormaJean :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skal på stork i morgen jeg;)

 

men hva med fredag kl 12.30? rekker du det da? stork pleier jo å bli ferdig før 11.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kun på UL av hjertet og lungemålingene, men timen min er midt på dagen, så det blir litt vanskelig det der :D

Kunne mandag vært et alternativ eller?

Hvis ikke så er jeg med neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Jeg har lyst å joine på et treff!Jeg er fortsatt i jobb (inntil videre i alle fall....) så jeg har bare anledning på ettermiddager, så dersom det ikke blir denne gang, er jeg gjerne med neste gang dersom det er litt senere på dag!!Er tilbake fra ferie førstkommende mandag...

 

Selv om jeg kanskje ikke får med meg piknik, synes jeg det er en kjempe god ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...