Gå til innhold

Gravide i østensjø/lambertseter/manglerud og omheng.


Tre er topp:)

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er gravid med termin i slutten av september og synes det hadde vært koselig å komme i kontakt med andre i samme område som har lyst til å trille tur når den lille kommer.

Hadde jo vært koselig å treffes litt før også og bli litt kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei minime, takk for cafe turen i dag;) blei brun jeg gitt.

 

Dytter opp denne og håper det er noen som hekter seg med, en trillegruppe hadde vært så koselig:)

 

Noen fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei du. Har vært borte en uke jeg nå. Deilig med sol og sjø. Ja det hadde vært skikkelig koselig med en trillegruppe i området, folk må bare bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei beibis. Bare å slenge seg på. Når har du termin da? Vet du om det blir gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke dratt på treff på torsdag, men hva sier dere til et treff for oss her inn på oliven (er det ikke det kafeen heter) på lambertseter? Hadde vært hyggelig å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larandra: BIM treff på akerbrygge på torsdag, sjekk ut BIM treff oslo, står der. jeg har heller ikke vært med på ett før, da kan vi jo være to ferskinger.

 

Blir gjerne med på lokalt treff, selv om jeg egentlig prøver å boikotte Oliven grunnet ræva service der gjentatte ganger;) men for BIM så får jeg vel ofre mine prinsipper. hehe

 

noen med forslag om dato og tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 14. august. Om det er gutt eller jente vet bare nurket selv :-)

 

Hadde vært hyggelig å treffes! De fleste av oss er vel fortsatt i jobb så det er vel en fordel å avtale tid på ettermiddagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan stort sett når som helst,bortsett fra torsdag og fredag ettermidag denne uken. Ellers er jeg klar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flytta til Lambertseter nå faktisk!trives allerede :) Jeg tror ikke jeg får tid til det lokale treffet, men kjempe lyst å bli med neste gang!jeg skal på treffet nå på torsdag på aker brygge...jeg møter sikkert noen av dere der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 16 juni kl 17 passer for meg. Skal vi prøve å få til det da? Og hvis det ikke passer for alle tar vi jo et treff igjen ganske snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig. Da er vi ihvertfall fire stykker på mandag. Alle som vil må bare slenge seg på. Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper det er greit jeg henger meg på her etter tips fra minime:) Termin i beg. av oktober, men med keisersnitt blir det vel nærmere september:) Uhm, er ikke helt kjent her i området, men hvordan kommer man seg fra Skullerud til Lambertseter(oliven)? *dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan enten ta 70 bussen til abildsø og så ta 79 bussen til lamberseter. (men dette må du sjekke på trafikanten, tar dette kun fra hukommelsen;)

 

det er ikke så veldig langt, hvis du fortsatt greier å sykle så vil det ikke ta så lang tid;)

 

eller så kanskje du kan høre om Minime vil ta følge, hun er slik en trasker;)

 

ellers ta tbanen til brynseng, bytt til 4 bergkrystallen og gå av på lambertseter.

 

hilsen turoperatøren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eje. Vi kan ta følge. Det er ikke langt å gå fra oss, bare opp en litt bratt bakke. Tar ca 15 min fra langerud sykehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...