lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #51 Skrevet 25. mai 2008 helt greit Londis. Har snakka med han nå igjen. Han venter på operasjon nå. Han mener selv han snart er hjemme etter operasjon, men legen eller var det sykepleierenjeg snakket med i går mente jeg nok ikke kunne regne med at han kom så raskt hjem, og ikke kunne regne med han er i stand til å ta vare på barna den første tiden etter han kom hjem, betyr vel at han er rimelig pleietengende da. Men vi får se etter operasjonen hvordan det går. Han ligger bare på rygg nå, og kan overhodet ikke røre seg, bare armene og sikkert bena i den grad han trenger det. Han ser fram til å kunne røre seg litt mer.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. mai 2008 #52 Skrevet 25. mai 2008 Uff, sender klemmer og tanker i bøtter og spann til de og din familie! Lykke til!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #53 Skrevet 25. mai 2008 Takk Huff, han ligger enda å venter på operasjonen, Han er tatt ut av strekk nå, for det hadde ikke virket slik de håpet på, så de må operere 2 plasser og skifte ut ei skive.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #54 Skrevet 25. mai 2008 Vil bare si at jeg ønsker god bedring til samboeren din, du må bare være sterk så ordner det seg nok etterhvert, men vente tiden er ikke noe grei.Pluss og være så langt borte er ett h.. Krysser alt jeg har for at operasjonen blir vellykka og at du får han hjem igjen snart.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 25. mai 2008 #55 Skrevet 25. mai 2008 Huff, dette var trist lesing. Men samtidig godt at han er stabil og på sykehuset i trygge hender. Men hvorfor i all verden drøyer det så lenge med operasjonen? Det er jo en kjempebelastning for både deg å han å sitte og vente slik. Ønsker dere lykket til og god bedring! Kommer til å følge med hvordan dette går.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #56 Skrevet 25. mai 2008 Har ventet med operasjon i påvente av at han har lagt i strekk, og at de skulle prøve å strekke noe på plass, men det var ikke særlig vellykket, derfor må han opereres på 2 plasser. Han fikk beskjed i 2 tiden i dag om at det var ca 3 timer til det var hans tur. Snakka med han for 3 kvarter siden. Håper selvfølgelig han er inne til operasjon nå.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 25. mai 2008 #57 Skrevet 25. mai 2008 Ja, får håpe dere slipper mer venting, og at du hører fra han snart igjen. Lykke til
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #59 Skrevet 26. mai 2008 Han er akkurat blitt operert. Ble trillet inn til operasjon kl 10 i dag , og er akkurat ferdig nå. Fikke ikke vite noe nå fordi sykepleierne har rapport og slikt,men skal ringe på om 15-20 min. Han lever.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #60 Skrevet 26. mai 2008 Krysser fingrene for at han kommer fra det med følighet i armer og bein i behold og uten varige mèn. Hvordan har du klart deg oppi det hele? Fått sove om nettene?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #61 Skrevet 26. mai 2008 Han hadde jo følighet i armer og bein før operasjonen, og sentral nervesystemet var jo ikke skadet, så jeg vil tro det skal mye til for at de klarer å ødelegge det da. Jeg har klart meg utrolig bra. Har jo ungene, så jeg må jo være sterk for de. Joda, sover bra om nettene. Orker ikke plage meg selv med dumme tanker om hvor ille det kunne gått eller kan gå, kommer ikke noe godt utav det. Jeg vet det kommer til å gå bra. Han er sterk, og klarer dette. En sykepleier jeg snakket med i går sa at han regnet med det tok kort tid. ikke måneder, men uker. Velger å tro på han.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #62 Skrevet 26. mai 2008 Høres ut som at alt gikk bra med han, godt å høre =) Gratulerer med overstått dag og masse god bedring til din kjære
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #63 Skrevet 26. mai 2008 operasjonen er over og har gått som planlagt.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #64 Skrevet 26. mai 2008 Snakka med han nå, Han kommer hjem senest torsdag denne uke!!! Åh, hvor glad jeg er nå. Hadde regnet med han måtte være på sykehuset i ukesvis. Åh hvor godt det skal bli å få han hjem igjen.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mai 2008 #65 Skrevet 26. mai 2008 Så godt å høre! Det blir fint for dere begge. Man hører om hvor ille ting kan gå og hvor fort ting kan skje, så vær glad det gikk så "bra" som det gikk god bedring til mannen din-håper han kommer seg fort
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #66 Skrevet 26. mai 2008 Jeg er gla, tro det:) Tusen takk for all støtte allesammen. Det er godt å ha dere her.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. mai 2008 #67 Skrevet 26. mai 2008 Godt å høre at operasjonen er vel overstått, og at det går bra med dere begge! Kos dere i tida framover
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #68 Skrevet 29. mai 2008 Tenkte bare å oppdatere dere. Sambo er nå på tur til lokalsykehuset vårt(blir transportert med ambulansefly). Og kommer kanskje hjem i dag om legene ikke ser noe grunn til at han trenger å være der noe lengre. Han mener selv at han i allefall er hjemme i morgen.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 29. mai 2008 #69 Skrevet 29. mai 2008 Det var fint å høre ! Blir nok godt å være nær hverandre igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå