Gå til innhold

sambo tryna på sykkel i ettermiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er han sendt med ambulansefly til sykehuset. Han klarte nesten ikke røre seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oisann...jeg gjorde meg klar til å le egentlig,men så var dte ikke morsomt alikevel..

stakkars han da..=(

Skrevet

Å herregud, såpass :o(

Får håpe det går bra med han !

Sender en stor klem

Skrevet

uff stakar mann da :( men kom deg til sykehuset og ikke sitt her da!!! :) :)

masse god bedring til han ( men husk mannfolk har det ofte værre enn det "egentlig" er) :) :)

Skrevet

huffa :(

håper det går bra med han!

Skrevet

Å huff da:(

Håper det gikk bra da, at han bare trenger å lappes litt og passes på litt!!!

Skrevet

Uff og uff, håper det går fint med han da, bra han kommer på sykehus iallefall.

Skrevet

kom deg til sykehuset??? Hva er det for en ting å si? Du vet vel ikke noe om grunnene til at hun ikke er på sykehuset...Hvis man blir sendt med ambulansefly er det gjerne ett stykke unna også.

Skrevet

Noen må vel kanskje passe barnet/a,og kanskje hun ikke har eget helikopter.

Skrevet

sykehuset er 3 timer kjøring unna, så jeg skal nok ikke dit i dag i allefall. Sitter alene hjemme med 2 unger som sover. Mamma er itillegg bortreist, så jeg har ingen som kan passe ungene.

Skrevet

herrgud slapp nå av da damer.. :) ingen grunn til å hisse seg opp til de grader vel?? Mange gravide her eller?? :)

Skrevet

sant nok at mannfolk har det værre enn det faktisk er, men når ambulansefolka sender han over med fly,så blir jeg litt bekymra.

Skrevet

Synd du ikke har noen til å passe ungene da. Sikkert vært godt for deg å være sammen med han.

Men, nå er han i de beste hender da :-) Og han vet garantert at du tenker på han.

Hørt noe fra sykehuset da?

Skrevet

nei da blir det vanskelig!! håper du kommer deg dit i morgen da! :) Lykke til...

Skrevet

Oi! Vet du hvilke skader han har fått? Uff, håper det går bra med han da.

Skrevet

har i tillegg bursdag i morgen, ahr ikke så lyst å sitte på sykehuset på nursdagen, håper bare det går bra og at han kommer hjem i morgen.

Skrevet

skal holde dere oppdatert. Må nok vente litt til med å ringe å høre.

Skrevet

oiii..håper det ikke er noe alvorlig og at han snart er på beina igjen..

Tvi-tvi!!

Skrevet

skjønner det men bursdagen blir det vel ikke noe av alikevel uansett kanskje?? huff ikke greit altså! du får prøve å sove litt for å være opplagt til enten en lang biltur eller til å være hjemmesykepleier :)

Skrevet

Jeg trodde også dette skulle være festlig, men det var det jo slettes ikke!

Håper virkelig det går bra!

Det var vanlig sykkel? Ikke MC?

Skrevet

vanlig sykkel

Skrevet

Enda godt det da...

Oppdater oss når du får vite da, vi lurer også!

Håper det går bra!

Skrevet

nå først er han kommet til sykehuset. Skal ringe igjen om en time.

Skrevet

Unnskyld meg, men samboeren din er på sykehuset (muligens alvorlig skadd?) og du tenker på at du ikke vil tilbringe bursdagen din på sykehuset?

Den bursdagen hadde nok vært det siste jeg hadde tenkt på i din situasjon!

Skrevet

Det er lov å tenke litt irrasjonelt når ulykker opptrer i nærmeste omkrets. Vær litt varsom før dere biter hodet av folk.

Så til HI, håper virkelig han bare har forslått seg godt, og at han kan komme hjem til deg i morgen og feire dagen med dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...