Gå til innhold

sambo tryna på sykkel i ettermiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir han snart sendt videre til et større sykehus. Er nakken som er vond, og han får ikke røre på seg. Han kan røre på både armer og bein, men får ikke lov til det elle noe sånnt.

Jeg er glad for at det blir tatt alvorlig i allefall. Var godt å snakkke med han.

Legen ringte meg også, er litt alvorligere enn det hørtes ut på han. 2 nakkevirvler er ute av posisjon, og det er bare flaks som gjorde at det trossalt har gått så bra.

Han blir sannsynligvis opperert allerede i natt.

Takk for all støtte alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, denne syklinga kan være skummel.

Godt at det tas alvorlig da hvertfall, og at han er i gode hender.

Skrevet

fikk også vite av sambo at han ikke bare hadde tryna, men falt flere meter ned på muren. Var å sykla på en molo.

Skrevet

oj, det der hørtes ikke helt bra ut, kan tenke meg du er kjempe bekymra på åssen ting skal gå videre nå.. alle mine tanker til deg ikveld, håper de får lappa han sammen på sykehuset og alt kommer til å gå fint :) krysser fingrene!

Skrevet

huff da, hørtes litt trasig ut:( Krysser fingrene for at alt går bra da!!!

xxxx

Skrevet

Uff, ingen spøk å tryne på sykkel. Har selv tryna skikkelig. Slapp heldigvis unna med brukket arm, noen sting i ansiktet, og flere knuste tenner...... Lykke til!

Skrevet

Har akkurat snakket med han nå. Han ligger å venter på operasjon. Ligger med nakken i strekk. noen skruer og greier.

Skrevet

Håper de får tatt han snart da, så dere slipper å vente på den mye lengre...

Skrevet

Huff, har han skadet nakke og rygg eller? Høres ikke noe ålreit ut. Får håpe alt går bra da.

Skrevet

Huff a' meg! Det hørtes ikke noe godt ut... Håper operasjonen går greit og at han slipper være på sykehus så lenge... Sykling som er så moro, men likevel kan få så alvorlige utfall om man går skikkelig på trynet...

Prøver meg også med et lite gratulerer med dagen til deg idag, for du hadde bursdag idag, hadde du ikke?? Syns jeg leste det lenger opp... Håper opersajonen til sambo går fint og at du kan få feire litt hjemme idag evt så du får litt oppmuntring:)

Skrevet

Takk! mamman til Emil:) Har hatt familien og ei venninne på besøk i dag. Min lillebror bakte ei kake og venninna mi bakte ei kake. Har hatt det ganske koselig i dag. Ga beskjed til alle på forhånd at jeg giddet ikke styre, men at jeg gjerne ville ha alle på besøk fordet. Jeg og lillebror lagde pizza. Mat må man jo ha uansett.

Han ligger i strekk fortsatt, og skal opereres i morgen, de skal prøve å strekke på plass noe som på en måte er ute av ledd om jeg forsto det rett.

Skrevet

Gratulerer md dagen. Men har du ikke vaert aa besoekt han i dag eller?

Ikke for aa vaere frekk altsaa men du virker liksom litt mer opptatt av bursdagen din eller bare virker det saann paa skrivemaaten din?

Haaper i alle fall at det gaar bra m samboeren din.

Skrevet

Huff må si meg enig med Londis her. Hadde samboeren min ligget i strekk med skruer i nakken på et sykehus hadde jeg hoppet en lang marsj i min egen bursdag og spurt om ikke de som kom i "selskapet" heller kunne vært barnevakt så jeg kom meg til mannen min..

Håper det går bra med ham da.

Skrevet

Ja det er det jeg mener Twintipp. Hadde reist paa natten og jeg maa jeg si om det hadde vaert saa alvorlig som det hoertes ut. Tatt med meg gutten min og sovevognen hans saa han kunne sovet.

Skrevet

Ja, jeg også.

Kanskje det er noe vi ikke har fått med oss her da, men utifra det som er skrevet her, så må jeg si at jeg er forundret. Man får til det man vil..

Må man så må man.

Skrevet

Ikke sant. Vi har nemlig ikke familie i naerheten saa jeg kunne ikke ringt til noen saa da maatte han ha blitt med.. Sambo hadde i alle fall ikke trengt aa ligge der muttens alene..

Ja ja hva vet vel jeg om deres situasjon...Merkelig da. Sitte og koser seg m kaker og saann mens sambo er alvorlig skadet.. Ja ja

Skrevet

dere aner ikke så mye om avstander i nord høres det ut som. Det tar 12 timer å kjøre til sykehuset hvor han er nå. Hadde han fortsatt vært på det sykehuset han kom til først 3 timer kjøring unna ville jeg nok dratt dit i dag ja. Var ikke selskapet i dag som var viktig, men jeg ønsket å ha mine nærmeste rundt meg. Det var godt å få noe annet å tenke på i ettermiddag.

Jeg vet at foreldrene til sambo skal besøke han på mandag, så han blir ikke helt alene hele tiden(de bor bare et par timer unna sykehuset han er på nå.)

Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg selvfølgelig vært hos han. Er jo ikke noe annet jeg heller ønsker.

Skrevet

Beklager min krasse kritikk. 12 timer er langt unna ja. Trodde han fremdeles var 3t unna jeg. Godt at du fikk stoette av fam din da.

Haaper virkelig det gaar bra med han..

Lykke til

Skrevet

Tror det var sånn at han ble sendt langt unna og ingen kunne passe barna, så derfor ble hun hjemme... Ikke alltid så lett å sette seg inn i andres situasjon når man ikke er eller har vært i samme situasjon. Sikkert ganske stort sjokk å få en sånn beskjed og jeg tror nok jeg hadde blitt ganske handlingslammet selv om noe sånt hadde skjedd, men jeg har den fordelen at jeg bor nærme evt aktuelle sykehus og har masse familie i nærheten... Jeg håper hun klarte å få tankene over på noe annet idag med en hyggelig liten feiring av bursdagen sin. Håper operasjonene i morra går bra!!!:)

Skrevet

Syns nå folk er litt krasse i kritikken her. Ingen vet vel hva som er grunn til at hun ikke kan vel...?

Nå vet vi at det er 12 timer til sykehuset og er ikke barebare å reise...

Og da er det kanskje best å gjøre det beste ut av dagen...

gratulerer med dagen og lykke til til sambo...

Skrevet

selv om dere ikke viste om han var bare tre timer eller tolv timer unna så sitte rman ikke to personer å diskuterer seg i mellom i den tråden her om hvorfor hun ikke er hos mannen sin.

skjerp dere.

Skjønner godt hun vil ha familien sin rundt seg og mannen hennes er stabil. Er ikke bare bare å komme seg noen plasser med to barn.

God bedring til mannen din gratulerer med dagen=)

Skrevet

tusen takk for støtten og hilsninger allesammen.

Skrevet

Håper at alt ordner seg,og at han kommer seg fort.Er slett ikke ufarlig å sykkle nei.

Å jeg vet at avstander i nord ikke er svippturer hit og dit.Er selv nordfra =)

Gratulerer med dagen i dag,og god bedring til samboern din.

Å så håper jeg du får han hjem frisk og rask snart.

Skrevet

Krysser fingrene for at det skal gå bra med samboeren din. Må være tøft dette her, usikkerheten og alt.. ( føler på endel usikkerhet og angst selv for tida så jeg vet mange tanker svirrer rundt når man ikke vet utfallet).

Stor klem fra

Skrevet

Jeg tar til meg den kritikken jeg fikk.. Leste gjennom det igjen og jeg ser at mitt andre innlegg var helt unoedvendig og veldig teit. Beklager igjen til deg HI.

Haaper du har det bra og at du snart faar gitt samboeren din en god klem.

Ha en fin kveld videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...