Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #51 Skrevet 22. mai 2008 Hihi, vet ikke hva andre gjør da. Men jeg og min venninne syntes hennes mor og de andre gamle damene hadde så god ide, så vi har også av og til "pønte oss"-dager bare for oss selv, enda vi snakker helt vanlig... Men pønte seg med sånt man ikke gjør ellers, og dekke kjempefestbord selv om det bare er oss to en fredag... ok, jeg hører at jeg høres ut som jeg er åtti men jeg synes det er deilig.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #52 Skrevet 22. mai 2008 Vi burde selge sånt og bli rike nok til å ta ut alt overskuddet i sånne dager.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #53 Skrevet 22. mai 2008 Hehehe - du altså! Jeg pynter meg gjerne altså - og jeg kan godt gå ut å spise (jeg lager ikke mat...) - eller kan godt dra til andre - og da tar jeg å meg kjole. Men jeg kan ikke se for meg at jeg kler meg med en rev om halsen og vandrer ned på en café av noe slag som slike gamle damer sitter på, og leker.... =D Hahahahahhahaha. Ser det så for meg.
Ikkelektuell Skrevet 22. mai 2008 #54 Skrevet 22. mai 2008 Det kan det nok, som alt annet. Tips til annen god øyenvippejålestæsj?
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #55 Skrevet 22. mai 2008 Jepp, man må ha sterk rygg og sjølhumor, hehe, men det er jo bare å lage sin egen lille kokong og drite i resten. Det gjør de andre med rev om halsen uansett!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #56 Skrevet 22. mai 2008 Hvordan da? Altså, mascara eller andre greier? Jeg har faktisk peiling på sminke - jeg elsker sminke.
AnnePanne<3 Skrevet 22. mai 2008 #58 Skrevet 22. mai 2008 Dior Show er super bra. Jeg pleier å se hva som er "best i test" før jeg handler. Den var "best i test" i mange tester. Kjøpte den, og kommer til å bruke den resten av livet. mhm Ellers tips til øyestæsj er en blank vannfast mascara. Denne har du bare utenpå yndligs mascaraen din om du skal ut en fuktig kveld.
Ikkelektuell Skrevet 22. mai 2008 #59 Skrevet 22. mai 2008 Mine kvelder ender sjeldent så fuktige at jeg trenger vannfast mascara, men takk likevel! Kan jo hende jeg får behov for det om et par dager...
AnnePanne<3 Skrevet 22. mai 2008 #60 Skrevet 22. mai 2008 Tok meg friheten til å svare, siden jeg også er god på sminke ehm. yndlings. Høres veldig feil ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå