Gå til innhold

Det som fulgtee etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahahha!!! I trusen!!!! Jeg må se det deer!! Spør gutten din når det går og sånne ting!!!!! (han sover kanskje nå da men...)

Vanskelig å forklare hvordan kjolen ser ut, jeg er ikke så flink til sånt. Men den er NYDELIG!

Den er gråblåsort - og man får veldig fine pupper i den. Stoffet går fra vvenstre side til høyre side halveis over hverandre ned til under puppene - vanskelig å forklare som sagt. Veldig fin akkurat over der - stram og fin - før den går litt ut nederst.... Den er sommerlig lang. Noe pyntet, men jeg kan gjerne gå sånn ofte. Jeg er glad i å pynte meg. Den er drit fin faktisk - drit fin!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Et dikt, et ord

Bedriv ei hor

med fett og dvaske bene

Men velg din vei

Fly slankt til meg

og drikk ei vin alene

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Jeg leser bøtter av tegneserier når jeg kan. Ikke for å late som jeg er avansert og snakke dypt om striper, men det er sinnsykt deilig.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Den høres superfin ut, tror jeg skjønner hvordan, og det er dødsbra å pynte seg. Hverdag eller ei. Skal du på Sex and the City-premiere?

Sikker på at vi som pynter oss lever lenger.

Ja, skal finne ut fra ungen når det går og melde tilbake!

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Takketitakk, piano!

Skrevet

Ja, den er superfin. Og jeg kler den faktisk veldig bra om jeg får si så selv. Jeg har egentlig veldig mange fine kjoler, men jeg er ikke like flink til å huske på å bruke dem. Jeg har blant annet enn kjole (arvet etter min mormor) - den er så NYDELIG at du ikke aner. Den er så fin at jeg nesten ikke kan bruke den. Og det er bare den i heeeele verden. Den er så fin den.

Om jeg skal på Sex and the City-premiere....? Den dagen noen får med meg på en premierefilm så har et eller annet spesielt skjedd. De gangene jeg blir med på kino er bare helt sært i seg selv. Skal du? Må du pynte deg i hvert fall.

Ja, spør han! Hihi... MÅ se!

Skrevet

lese bok med en hånd?

Jeg har en sånn liten lampe som du fester på boken. Den er helt genial! Et must for alle som liker å lese på senga. (ihvertfall hvis mannen blir så sur som min)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Jeg snakka med ei i dag som skulle dit og det høres morsomt ut, da, leke litt (ikke på premiere for å bli sett, bare for å leke med vennene mine - jo det kunne jeg gjort, selv om det antakelig ikke vil skje), kle seg ut/opp, drikke fine drinker og se morsom film.

Å, finefinekjoler som man bare må HA er en skatt uten like!

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Ja, det er bra, enig. Og bokstol så du kan spise tortillas og lese samtidig.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Din dag kommer, husk at det blir færre og færre igjen med eksamener her inne, ergo blir støtten fra oss til dere gjenværende desto sterkere siden den ikke spres ut så tynt!

Skrevet

Jeg tror jeg har snakket med noen som skal dit jeg også....? Bare at jeg ikke hører etter da jeg hater sånt. Men jeg må ha snakket med noen som skal dit, siden jeg faktisk visste om det... Leke litt? Hva skal man leke da? Gå rundt i en kjole og leke? Haha.....

Ja, jeg har mange fine kjoler. Du kan få låne hvis du vil.

Skrevet

Hallo, de lever vel i tiden og forventer effektivitet - det er bare du som tenker skittent, vel?

Tenker mer i baner "Fru Johnsen" i Mega-reklamen, jeg. Når en ikke har 4 (6?) hender, må man nøye seg med å lese bok med en...

Hmm...

Skrevet

Mager trøst.. Men gratulerer ihvertfall, følelsen er ubeskrivelig hærlig. Om 16 dager er jeg der...

Skrevet

Men...hvordan er magefølelsen? Sånn rent bortsett fra hoppende glad for at det er over?

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Du vet at du i så fall måtte lånt meg to kjoler av gangen, så jeg kunne ha en på venstre halvdel og en på høyre?

Leke fine damer, det blir man ikke for gammel til. (Er ikke sånn fin dame til daglig, så da blir det lek.) Min venninnes mamma synes fortsatt det er moro å leke fin dame med veninnene sine enda de er over sytti - da har de hatt på og spiser findamelunsj på findamested.

Skrevet

Oi, lampe på boka hørtes smart ut. Jeg liker best og lese i senga (Når jeg skal lese i stua ender det opp med at jeg sitter forran pcen- just som nå) Men mannen min blir pottesur om jeg slår på leselys på soverommet, så jeg tror jeg må skaffe meg en sånn. Hvor finner man de?

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Ja, hun er velsignet fredelig i sin effektivitet, egt burde alle fått utdelt ekstra hender sammen med unga.

Skrevet

Mhm. Sånn foreldrepakke. Et par ekstra hender, litt ekstra lengde på lunta og et par timer i døgnet øremerket søvn.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Magefølelsen er ok, ikke strålende, tror jeg har blitt for generell, egentlig, men tenker at jeg har gjort en brukelig jobb. Men liker ikke sånnne lengdebegrensninger som tilsier at du har rundt 700 ord pr oppgave - blir dårlig skriveflyt, burde heller levert stikkord nesten og fått mer dybde, dette blir skøyteløp, kun overflate.

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Og en ekstra dag i uka som ingen visste om eller deltok i.

Skrevet

Haha - ro ned du 'a! Du vet ikke hvilken str. jeg bruker uansett - så ikke vær så kjepphøy! Men du kan sikkert få låne flere, for det er så mange fine.

Hehe - det er sikkert morsomt å leke osv... Men hva gjør man da? Sitter man å snakker om sånne rare ting? Sånn skikkelig gammel-dame greier...? Aldri hørt om folk som leker sånt...=S

Skrevet

Ja, det er foreldre-ekstra-pakken. Den skulle jeg betalt mye for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...