Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 2 album, pene lekre stofftrukne Lancome Hypnose 2 bukse 1 kjole 1 is - sjokolade m chili 1 stor plate melkesjokolade med dajm 2 bokser cider på balkong Nemi M 1 pakke myke havrekjeks (Elises? Beates? Noens) Wild
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 svarte nøkken! Altså - Wildboyz under pledd på sofa med griselatterkrampe Begynner å kjennes ut som EKSAMEN ER OVER, JA!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Schvarte nøkken - du var vært vill! Har du liksom kjøpt det der....? Sjokolade med chili is???? Hva slags smak på cideren? Hva er wild?
KaMa Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Grattis med vel overstått og velkommen til de mer eller mindre avbalnsertes rekker. Skjønner at hodet mitt ikke funker som det skal når jeg måtte lese "album" ti ganger før jeg skjønte at det var snakk om en sånn bok man putter bilder inn i, og ikke musikk.. Men i hodet mitt var det en god stund et veldig fancy lp-cover..
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Åja, turte ikke spørre jeg... For jeg tenkte kanskje det var noe annet som jeg ikke skjønner også virker jeg dum... Sånne album ja.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Wild var begynnelsen på Wildboyz men så bomma jeg og så bomma jeg igjen og så lagra jeg gitt. Har jo en guttunge her og han sa "vi ser på Wildboyz, muttern" og det var det morsomste jeg har sett på tv på evigheter. Jeg er antakelig retardert men de to gutta som åndser rundt med farlige dyr var hylende morsomme. Yep, ny is - liten bøtteis (har skje under lokket), dritgod. Cider - eple, ikke god, feil merke (halmstad) men husker ikke hvem som er god. Spør om kjolen da, tulling!
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Hurra i hvilken forstand? Drita pen flaske, og jeg har ikke funnet en parfyme jeg likte på tjue år, og så er det fan ikke noen andre som gir meg premie for eksamen. Hurra, sånn sett, hurra!
danieI Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 jeg lurer også på den isen gratulerer med overstått
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Jeg måtte dee det litt opp. For jeg hoster så mye, så trenger pustepauser. Øh, Wildboyz? Hva er det da? En film ja? Den må jeg sjekke ut.... Hehehehhehe... Jeg liker ikke filmer, bare morsomme. Åja, det hørtes ikke noe godt ut med en sånn is da=/ Æsj. Nei,jeg liker egentlig ikke cider - men det fins én type cider jeg liker - det er Halmstad sin Granat Eple vel.... Smakt den eller? Kjolen - hvordan ser den ut? Farge, fasong osv... + hvor kjøpte du den? Buksene, hvordan ser de ut? Farge, fasong, merke + kjøpt.
Ikkelektuell Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Jeg trodde du mente mascaraen med samme navn, og den er vel verdt et hurra, men parfymen er sikkert ikke så dum den heller.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Wildboyz er (jeg har lært alt dette i kveld, bær over med meg) to gærninger i shorts, ofte knapt det, som leker tulling med farlige dyr og insekter og ler på en spesielt medrivende tåpelig glad måte når de blir bitt av maur og stukket av skorpioner og sånn. Jo, isen var knall. Alt med chili er knall. Granateple må prøves, pære var bare vond. Kjolen er type solkjole med knytting på skuldrene og er mørk sjokkisbrun med hvite prikker og ganske vid etterhvert nedover og volang nede, mulig mutton dressed as lamb men jeg tror ikke det, den er tekkelig nok og lang nok og def ikke babydoll. Buksene - kjedelige men nødvendige, standard halvlang lin, en sort, en hvit, bruksgjenstand.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Takk. Isen var kjempegod. Men jeg liker chili i alt, husker det fantes en halspastill med appelsin og chili, var nok bare meg som spiste den så den forsvant.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ikke avbalansert ennå, men det er pga alt sukkeret. VAr så mett etter sjokoladen at jeg ikke har spist middag, ergo bare dritsukkersjokk siden frokost. Og det er helt fint for en dag. Albumene er søtings, skal fylle et med bilder av ungene og sende til gammel grandtante.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Haha! Jeg lo faktisk av forklaringen - det høres jo drit bra ut! Han Steve Irwin eller hva han heter var en maniac jeg likte å le litt av... Hvis disse er helt gærne så skal jeg se det! Kjøper man på butikken eller er det på tv??? Da spiser du sikkert mye thaimat. Ja, prøv den - men den er litt søt. Den er sånn at enten elsker du den, eller så liker du den ikke. Eneste cideren jeg liker. Men jeg liker egentlig ikke søte ting noe særlig, bare den. Bra den ikke er babydoll - for den kunne høres litt slik ut. Liker du babydoll kjoler? Buksene høres faktisk kjedelig ut. Kjøpte meg en kjole i dag jeg også!
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. mai 2008 #18 Skrevet 22. mai 2008 Grattis min venn! Hva kan jeg sende? Litt vin? Litt ost? Et dikt fra oven? Meg selv, fantastisk, dvask og doven?
danieI Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 nå har du svart alle de andre i denne tråden mange ganger før meg, så nå er jeg deprimert og driter i hele jævla isen.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Øh, ganske sikker på at sånne chilligreierpastiller fortsatt fins...
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #21 Skrevet 22. mai 2008 Fortell om kjole! Nei, min er ikke babydoll, den er minst knelang (et must i min anløpne alder), men jeg ser den kan høres ut som det. Babydollkjoler var fine da Madonna (og jeg) var unge. Og er det sikker for de som unge nok nå, dersom det skulle bli moderne. Men er du særlig over tjue... njet, litt småsykt. Synes nå jeg.. Gærningene var på MTV. Jeg er muligens ikke egna til å oppdra unger, men jeg lo hysterisk da den ene fikk et farlig skolopenderdyr ned i trusa. Og - igjen - kjolen?
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #22 Skrevet 22. mai 2008 Bra mascara, ja? Greit å vite.
AnnePanne<3 Skrevet 22. mai 2008 #23 Skrevet 22. mai 2008 Ja, jeg pleide å lese Nemi når jeg var 16-17 år. Hadde alle forsidene klistra utover rommet. Men jeg syns det sto det samme i alle bladene tilslutt, så jeg gadd ikke kjøpe dem mer. Sikkert flott hjerneføde etter masse tung eksamenslesing. Som du koser deg da:) Blir helt misunnelig. Skulle ønske jeg kunne premiere meg for noe.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Du skal ikke tåle så inderlig vel de svar som ikke rammer deg selv. Jeg kan ikke no for at du kom inn så seint at du havna nederst når jeg scroller, ta grep, gutt! Forresten, de selger I BOKHANDELEN, kultivert nok, noe som gjør "så du kan lese bok med en hånd!" - vel, jeg synes det tyder på en litt vel frigjort verden, sexleketøy bør holde seg i spesialforretninger. Og så markedsføre det som nyhet, da - enhåndsbøker har da alltid funnets.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå